Miksi naisia haittaa jos mies katsoo muita tai sanoo toista kauniiksi?
Silmät kiinnikkö tässä maailmassa pitäisi elää? Mikä rikos on havainnoida kaunista ympäristöä ja sanoa vaikka, että olipas pitkä ja kaunis nainen?
Miksi naiset loukkaantuvat tällaisesta normaalista asiasta niin pahasti?
Kommentit (16)
Ensinnäkin, pitkä ei ole=kaunis.
Toiseksi, miksi pitää kehua kolmatta osapuolta? Eikö sitä pitäisi kehua omia läheisiään ja tuttujaan, jos kerran niin kovasti kehua haluaa.
No onhan se suoraan sanottu, että tuntee vetovoimaa toista naista kohtaan. Loukkaus.
Mun miehestä on vaan kivaa, kun kovaan ääneen noteeraan hänelle ohikävelevien miesten herkkupyllyt ja pullottavat lihakset.
Ihan turha loukkaantua.
Minä totean aina miehelleni, että vieressä kulkevalla miehellä on vielä kaikki hiukset päässään eikä kovin paljon ryppyjä.
Katson mielelläni nuoria, treenattuja ja komeita miehiä.
Kiinnitän huomiota myös miesten peniksiin. Varsinkin, kun ne ovat huomattavasti suurempia kuin miehelläni. Käyn usein vaivihkaa mittaamassa toisten miesten penisten pituuden.
Katson myös kokonaisuutta. Lähinnä käsivarsia, vatsaa, takapuolta ja reisiä. Kerron aina miehelleni, kuinka paljon paremmalta muut miehet näyttävät.
Mielestäni ihan normaalia. En yhtään tiedä, miksi mies toisinaan pahastuu.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:47"]
No onhan se suoraan sanottu, että tuntee vetovoimaa toista naista kohtaan. Loukkaus.
[/quote]
Tunteeko naiset vetovoimaa kaikkia hyvännäköisiä miehiä kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:46"]
Ensinnäkin, pitkä ei ole=kaunis.
Toiseksi, miksi pitää kehua kolmatta osapuolta? Eikö sitä pitäisi kehua omia läheisiään ja tuttujaan, jos kerran niin kovasti kehua haluaa.
[/quote]
Kirjoitinko "pitkä eli kaunis"?
Eikö kauniiksi sanota sitä joka on? Miksi tuttuja? Eiköhän sanan vapaassa maassa saa kehua ketä haluaa.
Naiset on niin epävarmoja ettet uskokaan. Koko ajan pitäisi olla paapomassa, kun ei raukat pärjää hetkeä ilman huomiota.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:51"]
Ihan turha loukkaantua.
Minä totean aina miehelleni, että vieressä kulkevalla miehellä on vielä kaikki hiukset päässään eikä kovin paljon ryppyjä.
Katson mielelläni nuoria, treenattuja ja komeita miehiä.
Kiinnitän huomiota myös miesten peniksiin. Varsinkin, kun ne ovat huomattavasti suurempia kuin miehelläni. Käyn usein vaivihkaa mittaamassa toisten miesten penisten pituuden.
Katson myös kokonaisuutta. Lähinnä käsivarsia, vatsaa, takapuolta ja reisiä. Kerron aina miehelleni, kuinka paljon paremmalta muut miehet näyttävät.
Mielestäni ihan normaalia. En yhtään tiedä, miksi mies toisinaan pahastuu.
[/quote]
Oliko aloituksessa puhetta vertaamisesta?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:57"]
Naiset on niin epävarmoja ettet uskokaan. Koko ajan pitäisi olla paapomassa, kun ei raukat pärjää hetkeä ilman huomiota.
[/quote]
Saman olen huomannut. Naisen itsetunto horjuu kuin epileptikko jäätiköllä, yksikin sana toista naista kohtaan niin helvetti on irti.
Kyllä toisia voi mielin määrin kehua, jos arvostaa omaa kumppania, on tyytyväinen valintaansa ja sanoo myös sen ääneen. Jos omalle kumppanille ei ole muuta asiaa kuin haukkuja, niin toisten kehuminen on ihan sitä samaa mollausta.
Jos mies katsoo tai kommentoi, hän kertoo sillä suoraan mulle että tuntee vetovoimaa tätä naista kohtaan, tottakai se loukkaa.
Vähän karkeammin "panisin"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:02"]
Jos mies katsoo tai kommentoi, hän kertoo sillä suoraan mulle että tuntee vetovoimaa tätä naista kohtaan, tottakai se loukkaa. Vähän karkeammin "panisin"
[/quote]
Jos nainen kehuu vaikka ystävänsä uutta miestä, että komea ja urheilullinen se Tarjan uusi mies niin sekö on ilmaus vetovoiman tunteesta ja panohaluista?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:02"]
Jos mies katsoo tai kommentoi, hän kertoo sillä suoraan mulle että tuntee vetovoimaa tätä naista kohtaan, tottakai se loukkaa. Vähän karkeammin "panisin"
[/quote]
Jos nainen kehuu vaikka ystävänsä uutta miestä, että komea ja urheilullinen se Tarjan uusi mies niin sekö on ilmaus vetovoiman tunteesta ja panohaluista?
[/quote]
Tässä olikin nyt puhe VIERAASTA ihmisestä joka tulee esim kadulla vastaan ja kumppani kehuu, että olipas kaunis/komea
Mainitsemasi kommentti tarkoittaa ainoastaan sitä, että on iloinen tarjan puolesta kun on löytänyt komean miehen, eikä rumaa.
Jos nainen pystyy olemaan puolisoaan kohtaan niin hienotunteinen, ettei kovaan ääneen kommentoi vastakkaisen sukupuolen edustajia kadulla kävellessä (kuuluu muuten ihan peruskäytöstapoihin olla kommentoimatta kadulla muiden ihmisten ulkonäköä), odottaa hän samaa hienotunteisuutta (eli peruskäytöstapoja) mieheltään.
Turha kuvitella, että naiset kävelisivät laput silmillä ja vastakkaisen sukupuolen kommentoimattomuus johtuisi tästä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:02"] Jos mies katsoo tai kommentoi, hän kertoo sillä suoraan mulle että tuntee vetovoimaa tätä naista kohtaan, tottakai se loukkaa. Vähän karkeammin "panisin" [/quote] Jos nainen kehuu vaikka ystävänsä uutta miestä, että komea ja urheilullinen se Tarjan uusi mies niin sekö on ilmaus vetovoiman tunteesta ja panohaluista? [/quote] Tässä olikin nyt puhe VIERAASTA ihmisestä joka tulee esim kadulla vastaan ja kumppani kehuu, että olipas kaunis/komea Mainitsemasi kommentti tarkoittaa ainoastaan sitä, että on iloinen tarjan puolesta kun on löytänyt komean miehen, eikä rumaa.
[/quote]
Aha, miten ihmeessä nuo eroavat. Kaunis kuin kaunis, tuskin totuuden sanominen iso rikos on?
Käsittääkö naiset tuntemattoman huomaamisen aina panohalukkuutena? Olisko teidän syytä opiskella lisää miehen ajatusmaailmasta?
Nyt yleistät liikaa. Ehkä sinun naisystävälläsi on mustasukkaisuus ongelma. Mutta ei mua ainakaan haittaa. Luonnollistahan se on. Niinhän itsekkin katson jos komea mies saattuu kohdalle. Sitä paitsi se on ihan normaalia.