Säre-ketjut ilmoitetaan asiattomiksi syyttä
Ihan vain siksi ettei aihe kiinnosta. Asiaton- painiketta ei pitäisi väärinkäyttää vaan itse voi poistua keskustelusta ja seurailla muita ketjuja. Jätetään asiaton- painike oikeaan käyttöönsä eli niihin ketjuihin jotka ovat oikeasti asiattomia. Keskustelu ajankohtaisista aiheista ja ilmiöistä puhuttaa ihmisiä eikä tuo ole sen kummempi aihe kuin muutkaan, asiallisesti mammat saa keskustella. Nyt se napinpainaja käy vaikka lenkillä tai jotain ja suvaitaan taas muiden keskusteluja.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:26"]
Miksi yhden henkilön asioita pitää tonkia koko ajan? Tuohan on ihan hullua! M saisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta.
[/quote]
Sopisikin saumattomasti muuhun kusetuskokonaisuuteen. Ensin itse päättää kertoa kaikki hölmöilynsä avoimesti iltapulussa ja sitten ihmettelee, että voi voi kuinka minun kunniaani nyt loukataankaan.
Minua ihmetyttää lähinnä se, miksi perheen isä on antanut tämän kaiken tapahtua.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:09"]Miksi IF ei ole ottanut vielä kantaa näihin juttuihin? Ihmettelen. [/quote] Miksi Ifin pitäisi tiedottaa yksittäisen asiakkaan korvauspäätöksistä iltalehdelle tai av-palstalle?
[/quote]
No ihan siksi koska jokainen viestintää opiskellut tietää kuinka handlataan ns. huonot pr-julkaisut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:09"]Miksi IF ei ole ottanut vielä kantaa näihin juttuihin? Ihmettelen. [/quote] Miksi Ifin pitäisi tiedottaa yksittäisen asiakkaan korvauspäätöksistä iltalehdelle tai av-palstalle?
[/quote]
IF voi varsin hyvin ottaa kantaa moniin esiin tulleisiin asioihin, kuten väitettyyn tietovuotoon, asiakkaiden erilaiseen kohteluun, somen painostukseen tai ihan noihin vakuutusehtoihin liittyen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:26"]
Miksi yhden henkilön asioita pitää tonkia koko ajan? Tuohan on ihan hullua! M saisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta.
[/quote]
Sopisikin saumattomasti muuhun kusetuskokonaisuuteen. Ensin itse päättää kertoa kaikki hölmöilynsä avoimesti iltapulussa ja sitten ihmettelee, että voi voi kuinka minun kunniaani nyt loukataankaan.
Minua ihmetyttää lähinnä se, miksi perheen isä on antanut tämän kaiken tapahtua.
[/quote]
M:n toimet ei liity mitenkään perheeseen. Mitä M on tiedottanut itsestään julkisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
M:n toimet ei liity mitenkään perheeseen. Mitä M on tiedottanut itsestään julkisuuteen?
[/quote]
On ollut Ylen ja Iltiksen lehtijutuissa, Radio Porin haastattelussa, FB- päivitykset ovat julkisia sen alkusäädön jälkeen. Niin saahan yhdistys- ja muista puuhista keskustella, eipä siinä mitään asiatonta ole...
M:n toimet ei liity mitenkään perheeseen.
Mitä?! Hänhän kerää/kerjää perheelle rahaa "kampanjoilla"!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:26"] Miksi yhden henkilön asioita pitää tonkia koko ajan? Tuohan on ihan hullua! M saisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta. [/quote] Sopisikin saumattomasti muuhun kusetuskokonaisuuteen. Ensin itse päättää kertoa kaikki hölmöilynsä avoimesti iltapulussa ja sitten ihmettelee, että voi voi kuinka minun kunniaani nyt loukataankaan. Minua ihmetyttää lähinnä se, miksi perheen isä on antanut tämän kaiken tapahtua. [/quote] M:n toimet ei liity mitenkään perheeseen. Mitä M on tiedottanut itsestään julkisuuteen?
[/quote]
En muista nähneeni ensimmäistäkään kirjoitusta M:n perhe-elämästä tai yksityisasioista. Kaikki kirjoitettu on liittynyt hänen puuhiinsa kopteriäidin vauvan tuotteistamiseen ja myyntiin liittyen.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:18"]
Hakemus on edelleen korjattavana.
[/quote]
...ja siellä varmaan pysyykin seuraavan vuoden, pari, forever. Porukka keskittyy hyväntekeväisyystapahtumaan ja fanituotemyyntiin, jossa laskutus on, kas vain, c/o Puuhiksenfirma.
Toivottavasti firmoilla on asiantunteva kirjanpitäjä, että rahat pysyy erillään jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:18"]
Hakemus on edelleen korjattavana.
[/quote]
...ja siellä varmaan pysyykin seuraavan vuoden, pari, forever. Porukka keskittyy hyväntekeväisyystapahtumaan ja fanituotemyyntiin, jossa laskutus on, kas vain, c/o Puuhiksenfirma.
[/quote]
Toiminta on "avointa ja läpinäkuvää"!
Uutisia? Suuri tapahtuma on lähestymässä ja fanituotteet ovat vyöryneet markkinoille.
480 ilmoittautunutta fb:ssä että kai sinne joku menee. Vähän kyllä epäilyttää. Yhdistystä ei edelleenkään ole virallisesti perustettu (hakemus edelleen korjattavana) ja kaikki tuotto menee Tassucatin tilille, onhan se "yhdistyksen suojelija". Minäkin toivon että on hyvä kirjanpitäjä, eihän sitä tiedä enä kukaan mikä raha on yhdistyksen ja mikä yrityksen.
Ei ole tilanne muuttunut rekisteröinnin suhteen. Yhdistysnetti ilmoittaa edelleen, että perusilmoitus on korjattavana. FB-sivuilla 19 henkilöä tykkää yhdistyksen perustamisesta kertovasta päivityksestä.
Tää on ihan ok hyväntekeväisyysjuttu: http://yle.fi/uutiset/urheilijapojan_varastettu_mopo_loytyi_joen_pohjasta__uusi_menopeli_alle_talkoohengella/8220969
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:03"]Älkää käyttäkö henkilöiden etunimiä tms tunnistetta, niin eivät voi todistaa eivätkä poistattaa.
[/quote]
Tosin nimet ovat julkisuudessa ja aika vähän niitä on näissä käytetty.