Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa ettei tällaisia naisia ole olemassakaan! Eihän?

Vierailija
06.08.2015 |

Tapasin alkukesästä mukavan miehen. Mies oli eroamassa vaimostaan heidän yhteisestä päätöksestään. Kesä kului ja asiat etenivät, molemmat heistä elivät omaa elämäänsä. Tapailimme tämän miehen kanssa ja olimme yhteyksissä päivittäin. Mies vannoo rakkauttaan, mutta minua hieman hirvittää kun eroasia noin tuore. No kuitenkin ajattelin että ei tässä iässä yli nelikymppisenä enää kovinkaan usein kävele vastaan miestä kenet kelpuuttaisin ja kenellä ei ole jaloissa pyöriviä lapsia (miehen lapset siis aikuisia).

Nyt sitten sattui tässä kesällä yksi tilaisuus (siis paikalla satoja ihmisiä) jossa olimme miehen kanssa yhdessä ja siellä sattui olemaan myös miehen ex-vaimo (en tiedä tuliko tietoisesti sillä titää että mies on joka vuosi kyseisessä tapahtumassa käynyt). Siellä tervehdimme lyhyesti, mutta sen kummempia ei juteltu. No ei mennyt kuin päivä kun nainen otti mieheen yhteyttä ja oli luetetllut mitä minulla oli päällä ja minkähintaisia ne olivat, että se on kyllä nyt niin että heidän omaisuuden ositus ei menekään niin kuin on sovittu vaan hän vaatii enemmän jotta hänelläkin on varaa ostaa Burberrya ym. Mies oli ymmällään (tuskin tietää edes ko. vaatemerkistä) ja totesi naiselle, että muutosta asiaan ei tule. Nainen jatkui rääkymistään, että minulle mies ostelee kalliita vaatteita ja hän sai tyytyä ihan tavallisiin (itse asiassa kaupungissamme ei edes myydä Burberrya :). Mies sanoi, että hänen naisystävänsä on ihan itse ostanut vaatteensa, että annapa nyt olla. Nainen jatkoi mesomistaan ja totesi että tuomari ottaa sitten yhteyttä (eron piti olla yhdessä sovittu, naisen monta vuotta uhkailema oli vihdoin toteutumassa ja omaisuudenjako oli sovittu suhteellisen reilusti siihen nähden että vaimon palkka oli vain n. kolmaosa miehen palkasta mm. siksi kun ei halunnut mitään opiskella vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus ja vaimon mukana ei ollut mitään omaisuutta liittoon tullut).

Siis voiko todella olla näin rahanahneita ja omituisia naisia?? Tuntuu kyllä tosi kurjalta miehen puolesta :(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, naiset antaa paskoa suuhunsa rahasta.

Vierailija
2/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä sitten on. Mieheni ei tiedä, kuinka onnellinen olisi syytä olla kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pettää!

Vierailija
5/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tälläistä tapauksia on. Tämä kyseinen nainen ei tahdo elintasonsa laskevan. En mä oikein osaa muuta sanoa kuin jaksuja.

Vierailija
6/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaisiahan ne naiset on. Olen tavannut vielä törkeämpiäkin rahan perässä juoksevia valehtelevia lehmiä.

Vierailija
7/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko omaisuudenjako jo virallisesti sovittu vai vain heidän keskenäinen sopimuksensa? Anyway, toivottavasti se pysyy voimassa.  Ihan naurettavaa alkaa vaatimaan tuollaista hah.

Onpa kamalan kuuloinen ämmä. Voimia teille!

Vierailija
8/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla paremman näköinen noin niinkuin muutenkin, kun noin ärähti ;D Olipas bitch

Vierailija
9/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan mun lemppariluettavaa nää ketjut, missä ex-vaimo kuvataan aina ihan kammottavaksi haahkaksi, rahanahne, ruma, kouluttamaton (VAIKKA MAHDOLLISUUS OLISI OLLUT!) perässä roikkuva hirvitys. Mies & uusi nainen ovat sivistyneitä, varakkaita, huoliteltuja, hyvin käyttäytyviä, kohteliaita kiiltokuvia. Asioissa ei ikinä ole kahta puolta, on vain se puoli, missä ex on alussa kuvatun kaltainen. =D

Joo, en ole kenenkään katkera ex, mutta onhan nämä jo niin nähty.

Vierailija
10/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 08:54"]

Tapasin alkukesästä mukavan miehen. Mies oli eroamassa vaimostaan heidän yhteisestä päätöksestään. Kesä kului ja asiat etenivät, molemmat heistä elivät omaa elämäänsä. Tapailimme tämän miehen kanssa ja olimme yhteyksissä päivittäin. Mies vannoo rakkauttaan, mutta minua hieman hirvittää kun eroasia noin tuore. No kuitenkin ajattelin että ei tässä iässä yli nelikymppisenä enää kovinkaan usein kävele vastaan miestä kenet kelpuuttaisin ja kenellä ei ole jaloissa pyöriviä lapsia (miehen lapset siis aikuisia).

Nyt sitten sattui tässä kesällä yksi tilaisuus (siis paikalla satoja ihmisiä) jossa olimme miehen kanssa yhdessä ja siellä sattui olemaan myös miehen ex-vaimo (en tiedä tuliko tietoisesti sillä titää että mies on joka vuosi kyseisessä tapahtumassa käynyt). Siellä tervehdimme lyhyesti, mutta sen kummempia ei juteltu. No ei mennyt kuin päivä kun nainen otti mieheen yhteyttä ja oli luetetllut mitä minulla oli päällä ja minkähintaisia ne olivat, että se on kyllä nyt niin että heidän omaisuuden ositus ei menekään niin kuin on sovittu vaan hän vaatii enemmän jotta hänelläkin on varaa ostaa Burberrya ym. Mies oli ymmällään (tuskin tietää edes ko. vaatemerkistä) ja totesi naiselle, että muutosta asiaan ei tule. Nainen jatkui rääkymistään, että minulle mies ostelee kalliita vaatteita ja hän sai tyytyä ihan tavallisiin (itse asiassa kaupungissamme ei edes myydä Burberrya :). Mies sanoi, että hänen naisystävänsä on ihan itse ostanut vaatteensa, että annapa nyt olla. Nainen jatkoi mesomistaan ja totesi että tuomari ottaa sitten yhteyttä (eron piti olla yhdessä sovittu, naisen monta vuotta uhkailema oli vihdoin toteutumassa ja omaisuudenjako oli sovittu suhteellisen reilusti siihen nähden että vaimon palkka oli vain n. kolmaosa miehen palkasta mm. siksi kun ei halunnut mitään opiskella vaikka siihen olisi ollut mahdollisuus ja vaimon mukana ei ollut mitään omaisuutta liittoon tullut).

Siis voiko todella olla näin rahanahneita ja omituisia naisia?? Tuntuu kyllä tosi kurjalta miehen puolesta :(

[/quote]

Huono, ei jatkoon.

Alku alkoi ihan uskottavasti ja hyvin. Mutta ennen puoliväliä ote lipsui ja alettiin kirjoittaa Porvoon tapahtumista.

Vierailija
11/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAMN, no täytyy yrittää ensi kerralla välttää samat kuopat ja vähän hioa vielä... I'll be back!

ap

Vierailija
12/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:42"]Nää on ihan mun lemppariluettavaa nää ketjut, missä ex-vaimo kuvataan aina ihan kammottavaksi haahkaksi, rahanahne, ruma, kouluttamaton (VAIKKA MAHDOLLISUUS OLISI OLLUT!) perässä roikkuva hirvitys. Mies & uusi nainen ovat sivistyneitä, varakkaita, huoliteltuja, hyvin käyttäytyviä, kohteliaita kiiltokuvia. Asioissa ei ikinä ole kahta puolta, on vain se puoli, missä ex on alussa kuvatun kaltainen. =D

Joo, en ole kenenkään katkera ex, mutta onhan nämä jo niin nähty.
[/quote]

Ihan samaa olen naureskellut itsekin.
Mies kertoo näitä juttuja uudelle naisystävälle ja tämä ottaa ne jumalansanana.
Ihmetellä täytyy että kuinka se mies on silloin ensimmäisen tai paremminkin edellisen kerran ollut niin arvostelukyvytön että on huolinut sellaisen hirveän haahkan. Mutta ehkä mieheltä on taas kerran tippunut suomut silmiltä ja lopultakin on löytänyt arvoisensa naisen:)
Ja joo en ole minäkään ex mutta ehkä jo vanha kurppa joka ei enää ole niin sinisilmäinen eikä mustavalkoinen.

Vierailija
13/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron tullessa me kävelisimme molemmat ihan tasan yhtä köyhinä/varakkaina eri suuntiin. Ei avioehtoa, ei riitaa. Kaikki puoliksi. Huono provohan tämä tietysti oli.

Vierailija
14/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tapauksessa on kyllä ihan yleisesti tiedossa että vaimolla oli suhde saman koulun rehtoriin jossa hän itse oli sihteerinä, että en kauheasti naista osannut arvostaa ennenkään, mutta tuo oli kyllä jo jotain niin paksua että. Tottakait mysö mietin että mikä miehessä on niin pielessä kun on tuollaista naista 30v katsellut....

Omaisuuden jako oli yhdessä sovittu ja eiköhän tässä odotella sitä tuomarin tai paremminkin kait oman käsitykseni mukaan lakimiehen yhteydenottoa, mutta tuskinpa sitä tulee kun uhkailu ja kiristäminen on olleet naisen taktiika jo pitkään. Mutta kaiketi näitä naisia siis on jotka eivät halua omalla työllään ansaita elantoaan ja elintasoaan vaan laskevat kaiken miehen varaan.

AP

Vierailija
15/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin talvella 6v sitten eronneen miehen ja rakastuimme. Hänen lapsensa asuvat viikon miehen luona ja viikon exän kanssa. Ero tuli siksi kun vaimo petti miestään rankasti, mitätöi ja väheksyi eikä tehnyt kodin eteen mitään. Ei suostunut tapaamaan lapsia eron jälkeen neljään vuoteen, joi alkoholia ja sai kaksi kertaa potkut varastelun takia, lisäksi kiusasi miestä jatkuvilla lastensuojeluilmoituksilla.

Kuuntelin näitä harvakseen kerrottuja tarinoita tukka pystyssä ja yritin löytää aina jonkun motiivin tuohon käytökseen, positiivisesti ajatteleva ihminen kun olen. Mutta kesällä tämä äiti oli oli sanonut lapsille että isältä menee nyt sitten kaikki rahat tähän uuteen naiseen. Ja syy siihen oli se että mies ajoi kerran luokseni kotipaikkakunnalleni ja bensoihin meni 40 euroa. Se on summa jolla mies maksaa yhden ravintolakäynnin lasten kanssa ja niitä on tosi monta kuussa. Onneksi lapset ovat tarpeeksi isoja ymmärtääkseen että että nuo bensat ovat prosentti miehen kuukausituloista.

Äiti elää toimeentulotuella ja oli kotona miehen rahoilla koko avioliiton ajan.

Itse tulen mainiosti toimeen palkallani. En myöskään varasta, tykkään kotitöistä, seksistä ja ruoanlaitosta ja mies ei voi uskoa hyvää onneaan kun tapasi minut.

Eli on olemassa kaikenlaisia katkeria naisia.

Vierailija
16/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ja muut ikävät tilanteet tekevät kenen tahansa ahneeksi. Myös miehet.

Vierailija
17/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:06"]

Ero ja muut ikävät tilanteet tekevät kenen tahansa ahneeksi. Myös miehet.

[/quote]

Tämä on totta ja nähty. Miehen osalta.

Vierailija
18/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa ei tosiaan ole burberryn myymälää, joten pitänee paikkansa.

Vierailija
19/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on olemassa katkeria naisia ja yllätys yllätys myös katkeria miehiä.
Ja eroja siksi että toinen osapuoli on ollut todella oikeasti mahdoton elämänkumppani.
Mutta enimmäkseen kai kuitenkin liitoissa on ollut paljon myös hyviä aikoja ja erittäin usein vikaa molemmissa.
Ero on raskas elämänvaihe ja tuo taatusti ihmisestä esiin niitä kaikkia huonoimpia puolia.
Niiden perusteella ei kannata tuomita koko ihmistä.

Vierailija
20/39 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista jatkaa avioliittoaan miehen kanssa jotta elintaso ei putoisi vaikka elämä olisi kuinka paskaa vaan. Eli on noita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi