Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkäreitä paikalla?? Mikä oikein vaivaa..oireeni..

Vierailija
06.08.2015 |

- väsymys, vetämätön tunne aamuisin
- huimaus ajoittain
- joskus vaikea saada asioita alkuun
- mielialavaihtelut silloin tällöin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa C-vitamiinin puutokselta. Ala syömään vitamiinilisää.

Vierailija
2/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista lääkäriä ei löydykään, joka tuon perusteella sanoisi yhtään mitään. Voi olla masennus, syöpä ja kaikkea näiden väliltä. 

Labrakokeisiin nyt aluksi ja siitä se sitten lähtee... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatarri. Osta kuntoasalikortti tai rupea käymään tunnin iltakävelyllä päivittäin. Käy uimahallissa viikonloppuisin. Nuku ja syö säännöllisesti, ei liikaa kumpaakaan.

Vierailija
4/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotona hometta?

Vierailija
5/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin selitys on ihan se, että meillä kaikilla on noita samoja oireita useammin tai harvemmin, enemmän tai vähemmän.

Jos ne on vaikeita, niin masennus on todennäköisin selitys. Mutta voihan se olla mitä tahansa diabeteksestä kilpirauhasen vajaatoimintaa ja syöpään.

T ihan oikea lekuri kesken aamukiertia

Vierailija
6/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus.

Liiku huomattavasti enemmän. Auttaa paremmin, kuin höpölääkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietät liikaa aikaa tietokoneella tai puhelimella, niskat jumissa ja nukut huonosti.

Eli vähennä aikaa netissä, älä mene sinne ollenkaan yhdeksän jälkeen. Ulkoile joka päivä vähintään tunti esim reipasta kävelyä. Pyörittele hartioita

Tule viikon päästä kertomaan oliko neuvoista hyötyä

Vierailija
8/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oireet voivat viitata joko kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön (skitsofrenia) tai aivokasvaimeen. Joka tapauksessa sinuna menisin heti ambulanssilla päivystykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kesken aamukiertoa*

 

Myhhyh. Joo, lääkäreillä onkin tapana kesken kierron naputella kännykkää ja AV-palstailla :D :D Kuulostat lähäriltä, joka on aamupersujen keskellä klo 09 kaffilla kaikkien kuuden työkaverin kanssa, käytävällä huutaa kello kun jollakin on pissahätä ja kukaan ei viitsi vastata, kun on se ansaittu tauko.

Vierailija
10/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokerin kävisin ainakin mittauttamassa ensin. Tuo vetämättömyys aamulla voi olla ihan hypoglykemiaa, korjaantuu elämäntapa muutoksilla.
Tuntuu vastustin näissä tapauksissa ettö mieluummin jopa otettais joku dramaattinen aivokasvain-diagnoosi kuin elämäntavoilla selitettävissä oleva. Jälkimmäisessä tapauksessahan se on itsestä kiinni eikä muut voi parantaa.

Vierailija
12/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapamuutos

 

se on yhdyssana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis Pettää useemmin. Toimii!

Vierailija
14/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vastaavat oireet johtuvat alhaisesta verenpaineesta ja pms oireista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:19"]

Verensokerin kävisin ainakin mittauttamassa ensin. Tuo vetämättömyys aamulla voi olla ihan hypoglykemiaa, korjaantuu elämäntapa muutoksilla. Tuntuu vastustin näissä tapauksissa ettö mieluummin jopa otettais joku dramaattinen aivokasvain-diagnoosi kuin elämäntavoilla selitettävissä oleva. Jälkimmäisessä tapauksessahan se on itsestä kiinni eikä muut voi parantaa.

[/quote]

 

...hypoglykemiaa, oletko tosissasi?? Perusteletko vähän?

Vierailija
16/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:15"]*kesken aamukiertoa*

 

Myhhyh. Joo, lääkäreillä onkin tapana kesken kierron naputella kännykkää ja AV-palstailla :D :D Kuulostat lähäriltä, joka on aamupersujen keskellä klo 09 kaffilla kaikkien kuuden työkaverin kanssa, käytävällä huutaa kello kun jollakin on pissahätä ja kukaan ei viitsi vastata, kun on se ansaittu tauko.
[/quote]

Näin se kuitenkin oli. Ei ollut oman osaston kierto, vaan kirugisen osaston jonka konsulttina olen. Sitten ne rupes häärämään jotain muuta ja mä istahdin käytävälle tuoliin odottelemaan pitkästyneenä.

Vierailija
17/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:01"]Lorvikatarri. Osta kuntoasalikortti tai rupea käymään tunnin iltakävelyllä päivittäin. Käy uimahallissa viikonloppuisin. Nuku ja syö säännöllisesti, ei liikaa kumpaakaan.
[/quote]
Samaa diagnosoisin.

Vierailija
18/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:02"]Onko kotona hometta?
[/quote]
Ihana! Home on suomalainen vastaus kaikkiin terveysongelmiin, etenkin niihin korvien välissä oleviin...

Vierailija
19/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:17"]Kilpirauhasen vajaatoiminta
[/quote]

Yawn. Tämäkin kestovastaus.

Vierailija
20/23 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumekin on törkeän tylsä diagnoosi, mutta niin mä vain sen hoidan kun sellaiseen törmään enkä diagnosoi jotain hienompaa vain koska on kulunut diagnoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi