Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö kasvojesi sivuprofiilista?

Vierailija
06.08.2015 |

Jos et pidä niin miksi, mitä vikaa sivuprofiilistasi löytyy?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummallinen ongelma sivuprofiilissa: naaman pituussuunnassa koomisen lyhyt nenä. Se on sellainen terävä, vain kolmisen senttiä pitkä kolmio. Sen alla sekä otsa että jykevä leuka näyttävät valtavan pitkiltä suhteessa. Symmetrisissä kasvoissahan kai otsan, nenän ja kasvojen nenästä alaspäin pitäisi olla yhtä pitkät.

Edestäpäin muuten vasta tyhmän näköinen tämä lyhyt kolmionenä onkin. Se tarkoittaa, että nenän ja ylähuulen välimatka on todella pitkä, mikä on erittäin ruman näköistä.

Vierailija
22/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:36"]

En pidä. Jumalaton nenä, olematon leuka, ja nyt vielä säkki muodostuu sen alle.

[/quote]

Ah, kuvailit juuri minut, mutta lisänä vielä roikkuvat posket ja syvällä olevat silmät. Tosiaan ensimmäisen kerran, kun profiilini näin järkytyin totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :/ Liian pitkä nenä ja leuka kaareutuu ylöspäin omituisesti :D Edestäpäin ei näitä ominaisuuksia hoksaa.

Vierailija
24/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän toisesta puolesta, mutta toisesta en. Minulla on kasvot siis vähän vinossa ja profiili erilainen eri puolelta. Toiselta puolelta katsottuna nenäni näyttää vähän kyömyiseltä, toiselta puolelta taas suoralta. Leukalinjassakin on eroa.

Vierailija
25/25 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Joskus pidän siitä enemmän, kuin etuprofiilista. :D Jos jotain muutettavaa, niin ehkä leuan iho voisi olla kireämpi, alkaa tulla pientä kaksoisleukaa vaikka muuten olen hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä