Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauneudenhoitojuttuja olette tehneet tänään?

Vierailija
06.08.2015 |

Mä olen ottanut aurinkoa pari tuntia terassilla. Nyt illalla mä tein savinaamion kasvoille ja sitten normaalit voiteet. Tein myös kevyet manikyyrin ja pedikyyrin (kynsiin hoitovoide, kynsinauhaöljy, kovettaja ja lopuksi väritön lakka.

Onko täällä muuten muita, jotka ottaa säännöllisesti aurinkoa? Millaisia aurinkovoiteita käytätte? Mä käytän kasvoihin päivittäin kosteusvoidetta jossa suojakerroin 30 ja muuta en sitten käytäkään. Suomessa ei minusta tarvitse, jos on vaan lyhyen aikaa auringossa ja välttää palamisen. Illalla vaan joku hyvä after sun ja upea rusketus tulee palamatta tosi helposti. Olen todella vaalea ja arkaihoinen joten aloitan auringonoton 15-30 minuutista etten pala. Nyt menee jo pari tuntia ihan kevyesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa.

Vierailija
2/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:24"]Kävin suihkussa.
[/quote]
Ok! Mäkin kävin. Laitoitko kosteusvoidetta suihkun jälkeen? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:24"]Kävin suihkussa.
[/quote]
Ok! Mäkin kävin. Laitoitko kosteusvoidetta suihkun jälkeen? Ap
[/quote]
Joo, naaman rasvasin.

Vierailija
4/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla harjasin hiukset. Iltapäivällä kävin suikussa, pesin hiukset ja kropan. Harjasin taas hiukset ja laitoin hoitoainetta. Laitoin dödöä kainaloihin ja perusrasvaa naamaan. Siinä se, oon niin kaunis ettei muuta tarvi :)

Vierailija
5/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäsin tänään kulmakarvat. Ja nypin. Sit perus suihkut tietty. 

Vierailija
6/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjasin hiukset. Eilen en.

Vierailija
7/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:30"]Harjasin hiukset. Eilen en.
[/quote]
kauan harjaat hiuksia päivässä? Ap

Vierailija
8/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin hiukset ja naaman.

Vierailija
9/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kuntosalilla ja sen jälkeen pikasuihkussa. Laitoin Cliniquen pitkään kosteuttavaa voidetta kasvoihin.

Lähdin mökille, laitoin kasvoihin ja rintaan Cliniquen +30 kasvoaurinkorasvaa, muualle +15 vartalolle tarkoitettua aurinkorasvaa. Olin 1 1/2 tuntia auringossa ennen kuin meni pilveen ja alkoi satamaan.

Hieroin kämmeniä.

Illalla saunaan ja kunnon pesu. Kasvoille laitoin Cliniquen yövoidetta ja jalkoihin rasvaa missä on ureaa. Silmänympärysvoiteen olin unohtanut kotiin.

Vierailija
10/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin suihkussa, epiloin sääret ja rasvasin.
Illalla kävin suihkussa uudelleen, pesin naaman sellsella geelillä. Ja suihkun jälkeen rasvasin naaman ja kädet. Atooppinen iho taas kukoistaa <3

Vierailija
11/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, auringonotto kauneudenhoitoa parhaimmillaan.. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi