Miksi Amazon ei lähetä Suomeen?
Missä vika, kun en onnistu ostamaan Amazonista mitään. Vaikka sivulla lukee, että toimitus onnistuu niin kassalla tulee ilmoitus ettei pysty toimittamaan osoitteeseen. Olen yrittänyt useampaa tuotetta ja kauppaa mutta ei vaan onnistu. Pari viikkoa sitten ei ollut mitään ongelmaa. Onko muilla ollut ongelmia?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa sitten onnistui, mutta nyt en löydä yhtään tuotetta minkä voisi lähettää Suomeen. Ja virheilmoitus tulee vasta kassalla. Voitteko auttaa ja vaikka laittaa mulle kokeeksi jonkun tuotteen linkin, mikä onnistuu tilata?
Onko sulla osoite kirjattuna oikeaan muotoon? Esim. postinumero, lukeeko siinä jotain FI-alkuista?
Onhan osoitetiedoissasi täytetty State/Province/Region...?
Kun Tampereen osoitteeseen laitoin tuohon Pirkanmaa niin tilauksessa pääsee eteenpäin! :-o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi esimerkki:
https://www.amazon.de/gp/product/B09FTMR3DV/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_…
Dieser Artikel kann nicht an den von Ihnen ausgewählten Lieferort versendet werden. Wählen Sie einen anderen Lieferort. - This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
Otin käyttöön Mailboxde, katsotaan, tuleeko koskaan perille.
Näitä on ollut siellä aina, eli kyseinen myyjä ei toimita Suomeen. Helpointa on valita tuotteet, jotka Amazon toimittaa itse.
Kyseiselle tuotteelle oli nimenomaan henkilökohtainen tarve. Harmi vaan, että myyjä ei lähettänyt suoraan Suomeen. Käytin Mailboxde palvelua ja sain halumani tuotteen eli suosittelen lämpimästi kyseistä palvelua.
Kyllä ei näköjään enää toimita vuodesta 2020
Toinen kaverin vihje oli oikein. Pitää täydentää osoitetiedot kunnolla
Saksan ja Ranskan Amazonit lähettää ainakin tuotteita Suomeen.
T: noiden molempien maiden Amazoneista kerran tilannut
Kaikkia tuotteita ei lähetetä esim. Suomeen. Tuodaan kotiovelle jos lähetetää, ja täytyy olla vastassa, kossa ei käytä puhelinta, ja ovikelloa ei ole ulkona. Lähimpään kauppaan jos niillä diili sit usein toimittaa.
Oman selailu- ja tilaushistoriani mukaisia tuotteita toimitetaan kyllä.
Eli ongelma on tiedoissasi tai olet juuri ne toimittajat valinnut, joilta ei tuotteita saa.
Samoja tai korvaavia tuotteita voi joskus ostaa esim. Ebayn kautta. Esim. sellaisen paidan, jota Amazonin kautta ei saanut Suomeen, sama firma myi Ebayn kautta Suomeen. Outoa, mutta totta ja sain sen paidan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toimittaa ihan normaalisti, mutta ei koko valikoimaa. Opettele lukemaan ilmoituksia, kyllä siellä mainitaan ettei toimita Suomeen.
Itänaapurilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, trollolloo.
Kannattaiskohan sinun itse joskus edes kokeilla ostaa Amazon.de:stä. Ilmoittaa, että "Eligible for delivery to Finland", mutta kassalla ostos hylätään. En tiedä ymmärrätkö mitä ko. lause tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on yksi esimerkki:
https://www.amazon.de/gp/product/B09FTMR3DV/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_…
Dieser Artikel kann nicht an den von Ihnen ausgewählten Lieferort versendet werden. Wählen Sie einen anderen Lieferort. - This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.
Otin käyttöön Mailboxde, katsotaan, tuleeko koskaan perille.
Joku kiinalaisfirmahan tuota oikeasti myy. Ehkä nuo on rajoittaneet toimitukset keskieurooppaan jostain mystisestä syystä tai sitten ovat allergisia suomen sähkötarkastusviraston politiikoille? Etsi joku toinen tuote toiselta toimittajalta.
Näitä on ollut siellä aina, eli kyseinen myyjä ei toimita Suomeen. Helpointa on valita tuotteet, jotka Amazon toimittaa itse.