Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillu röpöttää

Vierailija
07.03.2022 |

Mikä siinä on että pillu röpöttelee kun joku takaapäin panee? Onko se kovin harvinaista, kun naapurin isäntä sille naureskeli, kun olen leskeksi jäänyt ja hän kävi panemassa. Aina minulla on niin tehnyt kun takaapäin pitkään panee. Se meinasi että oli maha sekaisin, että kun hänellä on niin iso kulli että maha meni sekaisin kun hämmensi, mutta ei sillä ole iso vaan pikemmin pieni ja löysän sorttinen. Ei minulla röpötä kun edestäpäin panee. Sitäkin se arveli että minulla on löysä pillu mutta en minä nyt ole siitäkään varma. Auttakaa nyt naiset, kuuluuko teillä joskus tuollaista röpötystä kun joku vetää ulos, häijyn kuuloistahan se kyllä on.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki löysä ja lerppahuulinen röpöttää. Nuori ja timmi pimppi ei röpötä. Mutta onko sitten naapurilla mistä valita, ja onko sinullakaan?

Vierailija
2/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, mulla röpötti jo nuorena. Olin vielä neitsyt niin silloin jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ajattelette, kun kaksi yhtyy on se naisesta sitten joku ääni? Aina näin...

Mieshän sen panemalla aiheuttaa.

Vierailija
4/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden pillunhelttojen tulee välillä, röpötyksen lisäsi myös kaakattaa.

Vierailija
5/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, mulla röpötti jo nuorena. Olin vielä neitsyt niin silloin jo.

Lörpöttikö myös?

Vierailija
6/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten nuorena poikana kun pitkään panin yhtä neitokaista juurikin takaapäin ja äkkiä kiskaisin ulos kun rupesin tulemaan, niin just löysän pierun ääniä tuli pitkään. Ekalla kerralla oikeasti luulin että nyt siltä pääsi pieru ja sen verran märän kuuloinen että ihme kun ei tullut varren kanssa. Sitten vasta myöhemmin tajusin että monilla vähän rupsuttelee.

Vierailija
7/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö

höpö, mulla röpötti jo nuorena. Olin vielä neitsyt niin silloin jo.

Lörpöttikö myös?

Minkä ikäisenä se alkoi, teillä joilla lörpöttää?

Vierailija
8/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun panokaverini välillä vähän vetää ulos ja lirputtelee huulilla niin samalla ilmat pääsee. En ole koskaan eteeen asti kuullut mitään pitempiä röpötyksiä.

Ei se ole kiinni siitä miltä toosa näyttää, meneehän sinne ilmaa kun mies kirnuaa ja tuleehan se ulos. Ihan kaiken ikäisille näin käy, ja etenkin takaisinpäin pannessa.

Vierailija
9/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInun panokaverini välillä vähän vetää ulos ja lirputtelee huulilla niin samalla ilmat pääsee. En ole koskaan eteeen asti kuullut mitään pitempiä röpötyksiä.

Ei se ole kiinni siitä miltä toosa näyttää, meneehän sinne ilmaa kun mies kirnuaa ja tuleehan se ulos. Ihan kaiken ikäisille näin käy, ja etenkin takaisinpäin pannessa.

Miltä sun toosa sitten näyttää?

Ilmeisesti jotain jännää siinä on, joka toimii äänenvaimentimena, koska kyllä vaginan ilmanpurkaukset ovat oikeasti hyvin äänekkäitä.

Vierailija
10/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö

Lörpöttikö myös?

No ei se ole mikään ikäkausijuttu. Jo aika nuorena kun sain kullia takaapäin niin pörinä kuului. ihan kiinteä olin ja vieläkin olen.

Vierailija
11/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä sun toosa sitten näyttää?

Ilmeisesti jotain jännää siinä on, joka toimii äänenvaimentimena, koska kyllä vaginan ilmanpurkaukset ovat oikeasti hyvin äänekkäitä.

Aivan normaali siisti tavallinen pillu. Ja siis mies tykkää välillä pyöritellä terskaa huulilla, niin että ilma tulee pienissä erissä silloin jo. Siksi ei ole galloonan verran ilmaa mahassa röpöttämässä.

Vierailija
12/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö

Lörpöttikö myös?

No ei se ole mikään ikäkausijuttu. Jo aika nuorena kun sain kullia takaapäin niin pörinä kuului. ihan kiinteä olin ja vieläkin olen.

Nyt ei ollut kyse röpöttämisestä vaan lörpöttämisestä. Voivatko ne lörpöttimet tuottaa röpötyksen?

Vierailija
13/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä eikä ulkonäöstä kiinni, vaan lantionpohjan lihasten kunnosta. Minulla tätä ilmeni jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, mutta jumpattuani lihakset takaisin kuntoon ei enää lainkaan.

Vierailija
14/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole iästä eikä ulkonäöstä kiinni, vaan lantionpohjan lihasten kunnosta. Minulla tätä ilmeni jonkin aikaa synnytyksen jälkeen, mutta jumpattuani lihakset takaisin kuntoon ei enää lainkaan.

Juuri lantionpohjan lihaksilla pystyt vetämään ilmaa vaginaan, nostamaan painoja tai ampumaan pingispalloja.

Tietty jos pidät vaginaa jatkuvasti kouristuksessa niin eihän sinne silloin ilmaa pääse.

Vierailija
15/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihakset määrittää sen, oletko "löysä" vai "tiukka" ja auttaa molempien hyvään orkkuun. Mutta emätinpieruun se ei vaikuta. Vain se vaikuttaa missä kulmassa joku pumppuaa ja meneekö ilmaa sisään. Älä välitä siitä, sehän on vain hauskaa.

Vierailija
16/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet röpötykset ei haittaa mitään, mutta sitten kun rupeaa tulemaan paskaa tuutin täydeltä niin se vasta ihanan äänen tuottaa. Kulli jämähtää kertaheitolla kivikovaksi ja naimisen tahti vain voimistuu. Sonta lentää röpöttiman ja kullin välistä. Voisi verrata sirpalekranaattiin.

Vierailija
17/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se löysä hörppää ilmaa ihan eri tavalla kuin tiukka. Omaa kokemusta on ennen synnytystä treenaamattomasta sekä treenatusta pillustani, ja synnytyksen jälkeen ensin löysästä ja sitten takaisin hyvään kuntoon treenatusta pillustani.

Vierailija
18/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ensinnäkin kirjoitustyylistä paistaa läpi, että kyseessä on kaikesta huolimatta mies, vaikka röpöttävästä pillustaan veisaakin, tiedä vaikka juuri se naapurin isäntä joka sen pillun röpöttämään sai.

Niin se välillä tekee juu, pillu, jolla on varmaan jotakin asiaa mutta emme vielä osaa tulkita sitä?

Jatketaan kuuntelua.

Vierailija
19/28 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvä miehen aloitus, röpöttävä pillu. Mielestäni pillupieru tulee "paremmin" just tiukasta pillusta mitä löysästä. Joten olkaa huoleti. Ja aikamiehet ei sille hihittele.

Vierailija
20/28 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyyllähän se löysä röpöttää väliin saattaa lykätä oiken papatuksen päälle