Mitä ajattelet, jos näet pariskunnan jonka nainen on pidempi?
Tuleeko mieleen esim, että lyhyempi mies omaa ison munan, on varakas tms?
Kommentit (61)
En mitään erityistä. Ehkä vähän tunnen sääliä naista kohtaan.
En mitään, jos näen kadulla. Tutuista pariskunnista ajattelen, että niillä on varmaan kivaa yhdessä ja pystyvät näkemään toisensa viehättävinä "yhteiskunnallisesti sopimattomasta" pituuserosta huolimatta.
No ei todellakaan tule tuollaista mieleen. Pikemminkin, että kyseessä on varmaan tosirakkaus eikä nainen ole turhan pinnallinen. Toki eihän sitä voi tietää miten asiat oikeasti ovat.
Mun mieheni on mua lyhyempi. (172 cm) on komea, mukava ja kaikin puolin hyvä mies. Kullikin on iso, mutta se nyt vaan on plussaa ;) en ennen av:ta edes tiennyt, että se olisi jotenkin poikkeuksellista, väärin yms
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:04"]Mun mieheni on mua lyhyempi. (172 cm) on komea, mukava ja kaikin puolin hyvä mies. Kullikin on iso, mutta se nyt vaan on plussaa ;) en ennen av:ta edes tiennyt, että se olisi jotenkin poikkeuksellista, väärin yms
[/quote]
Joopa joo.
Näissä pareissa naisen ulkonäkö yleensä aika vaatimaton. Mietin, että se tavallaan tasoittaa tilejä.
Menen usein tahallani flirttailemaan naiselle ihan kuin pikku-ukkoa ei olisi olemassakaan. :D Hauska katsoa kun jätkä sihisee kiukusta!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:07"]
Näissä pareissa naisen ulkonäkö yleensä aika vaatimaton. Mietin, että se tavallaan tasoittaa tilejä.
[/quote]
tai miehen status ja tulotaso todella korkea.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:07"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä niin
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:09"]
Menen usein tahallani flirttailemaan naiselle ihan kuin pikku-ukkoa ei olisi olemassakaan. :D Hauska katsoa kun jätkä sihisee kiukusta!
[/quote]:D Hauskaa!
[/quote]
eli jotain täysiä turhakenaisia nauravat, meinaa mun tyttöystävä ei ainakaan tuohon vastaisi. Tietäisi että on entinen tyttöystävä, jos saattaa mut naurunalaiseksi julkisesti. Mut ei mitään, onnea niiden et-horojen metsästykseen.
Olenko mä ainoa, joka ajattelee kuinka se pieni mies nylkyttää sitä hujoppia. Itse olen pätkä ja pidän hujopeista miehistä. En halua mitään kääpiötä kimppuuni!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:07"]Näissä pareissa naisen ulkonäkö yleensä aika vaatimaton. Mietin, että se tavallaan tasoittaa tilejä.
[/quote] Ai kuten Lenni-Kallen peruspirkko? :D Joopa joo. Pienillä miehillä on usein kaunis vaimo. Hyvä itsetunto vetoaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:07"]
[/quote]
[/quote]
Sama itselläni tulee mieleen. Mies kompensoi vajavaisuuttaan jollain muulla avulla, tai sitten naisessa on jotain "vikaa".
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:16"]
[/quote]
eli jotain täysiä turhakenaisia nauravat, meinaa mun tyttöystävä ei ainakaan tuohon vastaisi. Tietäisi että on entinen tyttöystävä, jos saattaa mut naurunalaiseksi julkisesti. Mut ei mitään, onnea niiden et-horojen metsästykseen.
[/quote]
No miten sä sen jättäisit ku tiedät, et uutta et välttämättä saa ja yksin et pärjää. :D Minkä pituinen oot?
Että miehellä on rahaa ja nainen tietää sen.