Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan uusia seksikokemuksia

Vierailija
05.08.2015 |

Noniin, tiedän että moni varmaan lyttää minut jo heti alkuunsa mutta lytätkää vaan. Eli, olen seurustellut avopuolisoni kanssa sellaiset 7, kohta 8 vuotta ja suhde on alkanut meillä teini-iässä. Meillä menee hyvin, viihdytään edelleen toistemme seurassa ja mies on minulle rakas ja tärkeä - pystyn puhumaan hänelle kaikesta. Seksiä harrastamme ainakin kerran viikossa, yleensä kaksi kertaa. Olemme toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Nyt minua on kuitenkin alkanut harmittamaan tämä tilanne, se ettei minulla ole kokemusta seksistä muiden kuin avokkini kanssa. Meidän seksi on ihan ok, tosin en koe nautintoa kuin ihan parissa asennossa. Mieleeni on hiipinyt aika järjettömiä ajatuksia... Haluaisin kokeilla seksiä muidenkin kanssa. Ei, en halua erota miehestäni. Haluaisin vain kokea miltä joku toinen muna tuntuu. Onko kenellekään muulle koskaan tullut mieleen tällaisia ajatuksia ja oletteko kertoneet ajatuksistanne puolisolle? Tiedän, että jos kertoisin tästä tunteesta miehelleni, niin hän ei enää varmastikaaan haluaisi jatkaa kanssani, hän on ehdottomasti vastaan näitä ns. "avoimia suhteita", eli sellainen ei tulisi missään nimessä hänelle kysymykseen. Eli tiedän että jos nyt haluaisin kokeilla toisen kanssa, minun tulisi pettää kumppaniani. Olen kuitenkin niin herkkä ihminen ja oikeudenmukainen, etten oikein osaa kuvitella pettäväni, en ole ihan varma pystyisinkö siihen. Pitäisikö meidän mielestänne siis erota, vaan sen takia koska koen että haluaisin kokeilla seksiä muiden kanssa? Sikäli vähän harmittaa että aloimme seurustelemaan jo niin nuorena, joten minulta jäi sen takia kokematta paljon. Toisaalta en välttämättä olisi sitten ikinä saanut näin hyvää puolisoa. Ja tiedän, olen itsekäs paska, mutta en voi ajatuksilleni mitään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaisia ajatuksia, paitsi että mulla on ollut tätä ennen jo monta kumppania. Sanoisin sulle että jos kumppanisi ei anna sinun kokeilla, niin älä kokeile. Jos olet tähänkin asti ollut tyytyväinen, niin ei se varmaankaan vaihtamalla parane. Oma asiasi tietenkin jos haluat erota tuon takia, mutta epäilen että ei maksa vaivaa. Ehkä voisitte ennemminkin kokeilla yhdessä jotain seksiseikkailua tms. piristämään seksielämäänne?

Vierailija
2/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mistä puhut. Ja vaikka minulla kerkesi olla pari muuta kokeilua, sama asia on pyörinyt mielessä.

Olen vapautunut seksuaalisesti vasta viime vuosina ja siitä syystä haluaisin kokeilla kaikenmaaiöman juttuja jonkun muunkin kanssa.

Mutta, en aio pettää enkä erota, joten jäänee ajatuksen tasolle.

N28, yhdessä 9v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin sitoa sinut kiinni ja antaa huikan piiskaa noin aluksi...

Sitten saisit eri tavoin tuotettuja orgasmeja monta... ja karkuun et pääsisi.

Vierailija
4/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa dildo. Ei se välttämättä auta. Kaikki tuntemani parit jotka aloittivat seurustelun alle 20-vuotiaina ovat eronneet 15 vuoden sisällä aloituksesta.

Vierailija
5/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:57"]

Ostakaa dildo. Ei se välttämättä auta. Kaikki tuntemani parit jotka aloittivat seurustelun alle 20-vuotiaina ovat eronneet 15 vuoden sisällä aloituksesta.

[/quote]Dildoja löytyy kyllä useampia, ei ne kuitenkaan ihan aitoa munaa korvaa jos ymmärrät mitä tarkoitan. No jos kerran KAIKKI tuntemasi parit ovat eronneet niin mitä sitä sitten turhaan enää pitkittämään suhdetta kun kuitenkin tullaan jossain vaiheessa kerran eroamaan... Not. Kyllä niitäkin pareja löytyy jotka pysyvät yhdessä aikaisesta aloituksesta huolimatta, ainakin uskon niin. Ap

Vierailija
6/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ajatukset taitaa johtua siitä, että seksielämänne on jumittunut paikalleen ja parisuhteessa oli muitakin ongelia. Itsellä yksi kumppani ollut ja jossain vaiheessa tuli tuollaisia ajatuksia, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se liityi siihen, että seksi oli aika tasapaksua vaikka se tuntui silloinihan olevan hyvää.

Itse olen kyllä niin tunteella elävä, että tiesin jo ajatellessani, että en pystyisi vieraan kanssa nauttimaan kuitenkaan. Otimme yhdessä askeleen eteenpäin seksin saralla ja kokeillimme kaikkea uutta. Loppujen lopuksi seksielämämme on saanut aivan uuden syvemmän sävyn.

Seksin mahtavuus ei todellakaan ole kiini siitä, että vaihtuuko kumppani, vaan siitä mikä on keskinäinen kemia ja saako suun auki asioista joihin haluaa muutosta. sellaista yhteyttä ei voi saavuttaa millään mikä liittyy siihen, että molemmat ovat toistensa ainoita ei ole muita siinä suhteessa kummittelemassa.

Vierailija
7/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä saat hyvää seksiä ja rakastat miestäsi, niin miksi haluat jonkun dorkan likaista mulkkua? Minun ei tee edes mieli olla kenenkään muun miehen lähellä kuin oman miehen.

Vierailija
8/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:06"]

Nuo ajatukset taitaa johtua siitä, että seksielämänne on jumittunut paikalleen ja parisuhteessa oli muitakin ongelia. Itsellä yksi kumppani ollut ja jossain vaiheessa tuli tuollaisia ajatuksia, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se liityi siihen, että seksi oli aika tasapaksua vaikka se tuntui silloinihan olevan hyvää.

Itse olen kyllä niin tunteella elävä, että tiesin jo ajatellessani, että en pystyisi vieraan kanssa nauttimaan kuitenkaan. Otimme yhdessä askeleen eteenpäin seksin saralla ja kokeillimme kaikkea uutta. Loppujen lopuksi seksielämämme on saanut aivan uuden syvemmän sävyn.

Seksin mahtavuus ei todellakaan ole kiini siitä, että vaihtuuko kumppani, vaan siitä mikä on keskinäinen kemia ja saako suun auki asioista joihin haluaa muutosta. sellaista yhteyttä ei voi saavuttaa millään mikä liittyy siihen, että molemmat ovat toistensa ainoita ei ole muita siinä suhteessa kummittelemassa.

[/quote]Niin. Siis olen kieltämättä vähän kyllästynyt meidän seksiin, mutten voi sitä nyt täysin huonoksi sanoa. Miehelläni on vähän keskivertoa pienempi muna (joo, minun alapää voi myöskin olla löysä) ja tämän takia en koe nautintoa kuin takaapäin. Toki tyydytetään toisiamme muillakin tavoilla, mies esim. käyttelee dildoja jne. Mutta se itse akti ei sitten ole niin "hääviä". Voih, niin turhauttaa nämä ajatukset, rakastan miestäni kaikesta huolimatta. Ap

Vierailija
9/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan luonnollista ja voin luvata, että ajatuksesi eivät lopu ja kato minnekään, vaan niistä tulee vähitellen iso osa elämääsi. Oviksen aikana huomaat vain miettiväsi muita, alat katsella muita miehiä sillä silmällä, mietit levottomia vaikka kaikki olisi hyvin ja saisit mieheltäsi hyvää seksiä, liityt ehkä salaa ehkä johonkin deittisivuille ja koet ihanaa jännitystä kun pääset jonkun mukavan miehen hymyilevän katseen alle ja siinäpä se sitten onkin - miehestäsi tulee sinulle risti, este onneen ja tylsimys.

En tiedä mitä tekisit, mutta kirjoitin tuohon itsestäni. Mitään ei ole tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan ainakaan vähään aikaan, mutta jotakin tapahtuu jossakin vaiheessa ihan varmasti. Olen kuin kuivaa ruutua ja haluan enemmän kuin vain tätä tylsäksi muuttunutta avioseksiä. Yhdessäolovuosia on mieheni kanssa paljon, lähelle 20, ja seksiä 1-3 kertaa viikossa, mutta haluan enemmän.

Vierailija
10/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:12"]

Jos sä saat hyvää seksiä ja rakastat miestäsi, niin miksi haluat jonkun dorkan likaista mulkkua? Minun ei tee edes mieli olla kenenkään muun miehen lähellä kuin oman miehen.

[/quote]Aika rumaa minusta haukkua tuolla tavoin muden kaluja likaisiksi, kyllä mullakin miehillä on puhtaita kikkeleitä kuin vain sinun miehelläsi. Ja seksimme se itse akti ei ole kovin tyydyttävää, sillä vain takaapäin tuntuu kivalta, mutta toki muuten sitten mies osaa käyttää sormiansa sekä dildoja. Ap

Vierailija
11/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* muiden & muillakin*

Vierailija
12/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan luonnollista ja voin luvata, että ajatuksesi eivät lopu ja kato minnekään, vaan niistä tulee vähitellen iso osa elämääsi. Oviksen aikana huomaat vain miettiväsi muita, alat katsella muita miehiä sillä silmällä, mietit levottomia vaikka kaikki olisi hyvin ja saisit mieheltäsi hyvää seksiä, liityt ehkä salaa ehkä johonkin deittisivuille ja koet ihanaa jännitystä kun pääset jonkun mukavan miehen hymyilevän katseen alle ja siinäpä se sitten onkin - miehestäsi tulee sinulle risti, este onneen ja tylsimys.

En tiedä mitä tekisit, mutta kirjoitin tuohon itsestäni. Mitään ei ole tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan ainakaan vähään aikaan, mutta jotakin tapahtuu jossakin vaiheessa ihan varmasti. Olen kuin kuivaa ruutua ja haluan enemmän kuin vain tätä tylsäksi muuttunutta avioseksiä. Yhdessäolovuosia on mieheni kanssa paljon, lähelle 20, ja seksiä 1-3 kertaa viikossa, mutta haluan enemmän.

[/quote]Äh, olen kuivaa ruutia, en ruutua niin kuin tämä masiina yrittää koko ajan korjata.

Vierailija
13/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää itsenne kimppailuun. Kaikki saavat mutta kukaan ei petä!

Vierailija
14/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain yksi elämä ja vain kerran olet nuori! Tee,niin kuin parhaaksi näet mutta muista tämä!

Vierailija
15/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ajatuksia minullakin ja suhdetta takana 7 vuotta. Tosin sillä erotuksella, että olemme miehen kanssa puhuneet asiasta ja alkaneet harkita kolmannen osapuolen etsimistä tai pariskuntaa, jonka kanssa kokeilla. Pelkästään se, että molemmat ovat asialle myötämielisiä on helpottanut oloa. Ei vielä tunnu siltä, että olisimme valmiita kokeilemaan, mutta helpottaa kun tietää, että se on mahdollista. Oletko yrittänyt puhua miehen kanssa esim. tuollaisesta pariskuntakokeilusta, suhde ei olisi avoin vaan harrastaisitte seksiä muiden kanssa yhdessä ja vain toisen luvalla?

Vierailija
16/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:46"]

Samanlaisia ajatuksia minullakin ja suhdetta takana 7 vuotta. Tosin sillä erotuksella, että olemme miehen kanssa puhuneet asiasta ja alkaneet harkita kolmannen osapuolen etsimistä tai pariskuntaa, jonka kanssa kokeilla. Pelkästään se, että molemmat ovat asialle myötämielisiä on helpottanut oloa. Ei vielä tunnu siltä, että olisimme valmiita kokeilemaan, mutta helpottaa kun tietää, että se on mahdollista. Oletko yrittänyt puhua miehen kanssa esim. tuollaisesta pariskuntakokeilusta, suhde ei olisi avoin vaan harrastaisitte seksiä muiden kanssa yhdessä ja vain toisen luvalla?

[/quote]Kerran saunassa vähän kuin ohimennen kysäisin mieheltäni tästä (oltiin siis juuri ennen katseltu sellainen leffa jossa kaksi pari harrastivat yhdessä) ja naurahti vain että järjetöntä touhua ja että ei kiihottuisi yhtään siitä jos joku toinen mies sekstailisi kanssani. Asia jäi siis siihen. :/ Ap

Vierailija
17/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun naiset ei osaa ajatella yläpäällään vaan koko ikä ollaan kiimapillun vietävinä. Noh, yksinäinen surkea vanhuus on edessä. Ette ymmärrä romantiikasta mitään.

Vierailija
18/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Niin. Siis olen kieltämättä vähän kyllästynyt meidän seksiin, mutten voi sitä nyt täysin huonoksi sanoa. Miehelläni on vähän keskivertoa pienempi muna (joo, minun alapää voi myöskin olla löysä) ja tämän takia en koe nautintoa kuin takaapäin. Toki tyydytetään toisiamme muillakin tavoilla, mies esim. käyttelee dildoja jne. Mutta se itse akti ei sitten ole niin "hääviä". Voih, niin turhauttaa nämä ajatukset, rakastan miestäni kaikesta huolimatta. Ap

[/quote]

Voisin melkein luvata, että tuo  vaihe menee ohi. Orgasmit voi olla vaikeampi saavuttaa eri asennoissa, mutta ne lähtee syvemmältä ja tuntuu paremmalta, kun ne tulee ja ei välttämättä joka kerta tulekkaan, mutta hommathan voi hoitaa jälkikitöinä. Luultavasti miehelläsikin on tylsää, eli ei varmaankaan pistä vastaan, jos jotain ehdotat. Lopeta orgasmin metsästys, niin saatat yllättyä. Oletteko koittaneet esim. lähäriä niin, että sä olet päällä jalat yhdessä? Tai niin, että ratsastat ns. takaperin? Tai kyljellään Tai pyykkikoneen päältä tai kasvot varpaissa? Tai kyjellään niin, etä jalat on lomittain. Näissä ainakin laukeaa nopeasti, jos tykkäät takaanpäin, niin kuin minäkin. Jos mies lykkii kyykyllään ja sä olejalat suorana, niin on takaapäin todellinen emätinorgasmin täräyttäjä. Myös mies alla ja sinä päällä selällään toimii. Mitä väliä sillä on saako takaa vai edestä, kun voi vaihtaa asentoa, niin paljon, kun lystää. Yleesä hakeudutaan helpon orkun asentoon vasta sen jälkeen, kun rakastelu lähenee lopuaan.

Ja niin yhdessä n. 20v.

T.11

Vierailija
19/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:58"]

[/quote]

Voisin melkein luvata, että tuo  vaihe menee ohi. Orgasmit voi olla vaikeampi saavuttaa eri asennoissa, mutta ne lähtee syvemmältä ja tuntuu paremmalta, kun ne tulee ja ei välttämättä joka kerta tulekkaan, mutta hommathan voi hoitaa jälkikitöinä. Luultavasti miehelläsikin on tylsää, eli ei varmaankaan pistä vastaan, jos jotain ehdotat. Lopeta orgasmin metsästys, niin saatat yllättyä. Oletteko koittaneet esim. lähäriä niin, että sä olet päällä jalat yhdessä? Tai niin, että ratsastat ns. takaperin? Tai kyljellään Tai pyykkikoneen päältä tai kasvot varpaissa? Tai kyjellään niin, etä jalat on lomittain. Näissä ainakin laukeaa nopeasti, jos tykkäät takaanpäin, niin kuin minäkin. Jos mies lykkii kyykyllään ja sä olejalat suorana, niin on takaapäin todellinen emätinorgasmin täräyttäjä. Myös mies alla ja sinä päällä selällään toimii. Mitä väliä sillä on saako takaa vai edestä, kun voi vaihtaa asentoa, niin paljon, kun lystää. Yleesä hakeudutaan helpon orkun asentoon vasta sen jälkeen, kun rakastelu lähenee lopuaan.

Ja niin yhdessä n. 20v.

T.11

[/quote]

eiku 8

Vierailija
20/29 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

niin, sitten menee tietysti miehen syyksi sekin, että mies muuttuu "ristiksi". Tähän se on se monen miehen tarina, vaikka kuulemma miehet niitä paskoja tässä maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi