Naisen markkina-arvo laskee tasaisesti 17 ikävuoden jälkeen
Kommentit (38)
Sellaisia ajatuksia, että sulla on jäänyt muna vetskarin väliin pienenä, eikä kukaan nainen huoli. Se on ainoa syy, joka selittää, että provoilet täällä akkojen höpöpalstalla.
Itse asiasta. Minä oon nyt 45v. ja on sekä aviomies, että muuta ukkoa kintereillä pyörimässä - ja on ollut aina. En tiedä, missä maailmassa tämä markkinateoria pätee, mutta minun tuttavapiirissäni yhdelläkään naisella ei ole vaikeuksia löytää miestä. Miehiä ilman naista tiedän paljonkin.
Höpö höpö. Ei se laske tasaisesti, vaan kiihtyvällä tahdilla ja neljänkympin jälkeen tapahtuu jonkinasteinen romahdus monien miesten näkökulmasta katsottuna, kun naiselta loppuu biologisesta kellosta aika. 40- 50 ikävuoden välissä välillä tapahtuu myös suurin romahdus naisen ulkonäössä, ainakin plastiikkakirurgi Timo Pakkalan mukaan.
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288590604198.html
Paljonkohan 38v:sta sais vaidossa, vaikka 25:een?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:45"]
Paljonkohan 38v:sta sais vaidossa, vaikka 25:een?
[/quote]
Parisuhdemarkkinat on termi, jota mm. tutkimusprofessori Osmo Kontula sujuvasti käyttää.
"Nyt parisuhdemarkkinat ovat täysin sekaisin ja miehille ei löydy kumppania, muistuttaa Kontula."
Ei kiinnosta miehet eikä markkinat.
Voi eiiii! No sit en uskalla mennäkään syysmarkkinoille, täytän kohta jo 20 :(. Pärjäisinköhän maalaismarkkinoilla paremmin...tiedättehän, lehmät jne?
Mun ensimmäinen ajatus oli, että ketään naispuolista se tuskin haittaa. Viime keväänä ajattelin että jes, ensi kesänä ku oon raskaana niin kukaan tuskin tulee iskemään. Ja paskat, eilen viimeksi, vaikka oon jo viikolla 37! Miehet on vaan sikoja. Oon miettiny et onko ne niin tyhmiä ettei ne muka huomaa vai eikö ne ihan oikeesti välitä. Mun maha on huomattavasti keskivertoa kyllä pienempi mitä näillä viikoilla yleensä, mutta on se nyt kuitenkin sen kokoinen, että kyllä sen todellaki huomaa jos on yhtään silmiä päässä. Eli miehet on ällöttäviä ajattelemattomia sikoja. "Markkina-arvon" laskeminen ei siis haittaa.
Ei ole markkina-arvoa sellaisella, joka ei myy itseään. Ja jos ei ole markkina-arvoa ei se voi nousta eikä laskea.
Se, että joku kuvittelee kaikkien naisten olevan kaupan, ei tee heistä kauppatavaraa. Arvo voi toteutua vasta kaupankäynnissä.
En kiellä etteikö ihmissuhteissa olisi paljon kaupankäyntiä, mutta on kyllä herttaisen yhdentekevää, mitä asioita joku av-ukko tai teini päänsä sisällä olevilla markkinoilla arvottaa.
Kyllä naisen tissit on parhaimmillaan 17v, niin terhakat ja kiinteät..oi noita teinivuosia, kun naisia tuli pyöritettyä :)
Hahahahahahahahaaaa! Aina ilahduttaa yhtä paljon nämä paskaakin paskemmat provot, saa tuntea itsensä niin älykkääksi ja viisaaksi ja fiksuksi ja filmaattiseksi, kun törmäilee näihin minikulliluusereihin ja heidän epätoivoisiin huomionhakuyrityksiinsä. Markkina-arvo my ass. :DDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:00"]
Voi eiiii! No sit en uskalla mennäkään syysmarkkinoille, täytän kohta jo 20 :(. Pärjäisinköhän maalaismarkkinoilla paremmin...tiedättehän, lehmät jne?
[/quote]
Maalaismarkkinoista en tiedä, mutta kyllä parisuhdemarkkinoilla varmaan on kysyntää parikymppisille "lehmillekin".
Miehen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä kun tällaisen aivopierun töräyttää ilmoille.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:09"]
Hahahahahahahahaaaa! Aina ilahduttaa yhtä paljon nämä paskaakin paskemmat provot, saa tuntea itsensä niin älykkääksi ja viisaaksi ja fiksuksi ja filmaattiseksi, kun törmäilee näihin minikulliluusereihin ja heidän epätoivoisiin huomionhakuyrityksiinsä. Markkina-arvo my ass. :DDDDDDDD
[/quote]
Viestisi sisältö ei vastaa kuvaa, jonka yrität itsestäsi antaa. Sen sijaan, että oikeasti nauraisit aloitukselle ja tuntisit itsesi fiksuksi ja viisaaksi, sinua kismittää tällaiset aloitukset. Siksi sinulla on tarve solvata aloittajaa etkä pysty suhtautumaan asiaan tyynesti ja tunteettomasti. Netissä tällaisesta ilmiöstä käytetään sanontaa meni tunteisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:20"]Miehen markkina arvo paranee vanhetessa.
[/quote]
Yli 25v mies on jo menetetty tapaus.
Riippuu keneltä kysyy. Ainakin minun mielestäni tämän 54-vuotiaan naisen "markkina-arvo" (jos tuollaista sanahirviötä tässä yhteydessä välttämättä haluaa käyttää) on korkeampi, kuin yhdenkään 17-vuotiaan...
Noh kyllähän tää nyt mielen veti matalaksi. En tiedä tuleeko uni tänä yönä, kun mietin vaan omaa markkina-arvoani.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:43"]
Lassukoilla ja isiksellä on jotain yhteistä, arvottaa ihmisiä markkinoilla.
Todella sairasta.
[/quote]
Onko Osmo Kontulalla ja Isiksellä mielestäsi jotain yhteistä?
17-v. on tyttö, lapsi.