Otimme vuokra-asuntoomme vuokralaisen jolla maksuhäiriömerkintä
Eikä kaduta yhtään! Esittelin asuntoa hänelle ja oli niin mukava ja reippaan oloinen ihminen. Opiskelee ja käy töissä. Joistain ihmisistä vain tulee hyvä fiilis. Kertoi itse rehellisesti, että on nuorempana mokannut ja siksi hänellä tuo merkintä on. Kyllähän se epäilytti, mutta jotenkin vain tykästyin häneen. Aina on maksanut vuokran ajallaan ja hänen naapurissaan asuu eräs tuttu ja hänkin sanoi, että on kyllä kohtelias nuori nainen eikä pidä mitään möykkää. Joten anteeksi kaikki joilla on merkintä, olen ennen ajatellut etten ikinä vuokraisi asuntoa sellaiselle.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:57"]Miehesi käy panemassa ja se on fakta.
[/quote] Minä sain tällä kertaa tehdä valinnan, mies vastusti kun tuo merkintä on. Sorry! Ap
Olet hieno ihminen :) Ihminen voi mokata, mutta suomenmaassa luottotietojen menetys on yhtä kuin kuolemantuomio.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:00"]Olet hieno ihminen :) Ihminen voi mokata, mutta suomenmaassa luottotietojen menetys on yhtä kuin kuolemantuomio.
[/quote] Se on totta. Mutta myönsi asian suoraan eikä yrittänyt selitellä niin mikäs siinä. Eiköhän kaikki tee virheitä.
Minäkin sain yksityiseltä vuokranantajalta vuokra-asunnon, vaikka olin luottotiedoton opiskelija. Kerroin itse myös suoraan tilanteestani ja vastasin reippaasti kaikkeen, mitä hän kysyi (mm. syitä luottotiedottomuuteen, nykytilanne yms).
Olen 2v tässä asunut ja aina olen maksanut vuokran ajallaan, yhtiäkään bileitä en ole pitänyt, ainakaan korviini ei ole tullut muitakaan valituksia. Kämppääkin hoidan ihan normaalin hyvin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:57"]Miehesi käy panemassa ja se on fakta.
[/quote] Minä sain tällä kertaa tehdä valinnan, mies vastusti kun tuo merkintä on. Sorry! Ap
[/quote]
Ovela mies, ei se estä panemassa. Sorru!
Olet rohkea. Minullakin on merkintä ja vaikka hoidankin vuokrat kyllä ajallaan ja merkintäkin poistuu alkuvuodesta, epäröisin varmasti tehdä vuokrasopimuksen kanssani jos olisin asunnon omistaja.
Toi "hölmöilin nuoruudessani" on niiiiiiin kuultu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:09"]Toi "hölmöilin nuoruudessani" on niiiiiiin kuultu.
[/quote]
Sinä et ole tehnyt mitään mitä kadut vai ??
Minäkin tein noin. Sain 2 kk takuuvuokran, 1 kk vuokran ja siihen loppui maksaminen. 6 kk kuitenkin kämpässä asui.
Täällä sama homma! Eikä kaduta. Vuokra tulee aina paria päivää ennen maksupäivää eikä mitään ongelmia.
Jos opiskelee ja käy töissä, niin ei epäilyttäisi niin paljon. Vielä jos näyttää palkkakuitin edelliseltä kuulta.
Itsekkin sain aivan unelmien rivari pätkän ilman luottotietoja. Kun soitin niin kerroin että velkoja ei ole mutta merkintä pysyy vielä jonkun aikaa. Aina oon vuokrat maksanut ajallaan ja hoitanut asunnon hyvin
Miehesi käy panemassa ja se on fakta.