Lasten kanssa Havaiji, Thaimaa vai Malediivit?
Lapsilla ikää 11v, 12v ja 1v. Siinäpä se, mikä noista olisi isommillekin lapsille mielenkiintoinen, nuorin nyt ei vielä tiedä mistään mitään :)
Kommentit (23)
Minun lapseni eivät olisi viihtyneet malediiveilla. Ei siellä ole mitään tekemistä.
Thaimaa ok,,havaijilla en ole käynyt.
Malediivit on tosiaan aika mälsä, sukeltajille ja kuhertelijoille ok, ei lapsiperheelle. Thaimaa ja Havaiji, molemmat sopii. Tietysti riippuu mihin siellä ja mitä haluatte. Jos pelkkää rantalomaa, niin ihan sama mihin noista kolmesta. Jos aktiviteetteja enemmän, niin Havaijilla suurin tarjonta. Ap, miski juuri nämä kolme vaihtoehtoa?
Mä en lähtis lasten kanssa ulkomaille lomalle. Menee hyvä loma pilalle, kun pitää katsoa niiden perään ja hoitaa niitä.Ei se mtn lomaa vanhemmille ole. Jos lähden lomalle, se on myös lomaa lapsista. Reissatkoon ne sitten itse aikuisina.
Thaimaahan lähtisin. Havaijille on tolkuttoman pitkä matka, siinä ehtii vuoden ikäinen hermostua jo todella monta kertaa. Malediivit taas on turkasen tylsä paikka, siellä on hotellit sullottu omille saarilleen, joilla ei ole auringonoton, sukeltelun ja syömisen lisäksi juuri mitään tekemistä.
Thaimaassa taas on paljonkin nähtävää, riippuen tietysti vähän kohteesta. Hotellit erittäin hyvätasoisia, ruoka mahtavaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:16"]Mä en lähtis lasten kanssa ulkomaille lomalle. Menee hyvä loma pilalle, kun pitää katsoa niiden perään ja hoitaa niitä.Ei se mtn lomaa vanhemmille ole. Jos lähden lomalle, se on myös lomaa lapsista. Reissatkoon ne sitten itse aikuisina.
[/quote]
Niinpä. Minä en aio odottaa 15v että pääsen matkustamaan ja haluamme näyttää lapsille maailmaa. Ja vielä, omat lapsemme osaavat kyllä käyttäytyä ravintoloissa ja matkassa otettu lapset huomioon mm. Uima-altailla ja retkillä jne. Tämä on meille juuri parasta laatuaikaa perheen kesken!
Malediiveilla paikasta toiseen liikkuminen on käsittääkseni hankalaa. Harkitsin matkaa sinne, mutta muutin mieleni juuri tuon takia. Isommille lapsille se voi siis olla tylsä kohde.
Etelä-Afrikkaan mennään joskus miehen kanssa kaksin golfreissulke, nyt mietitään kaukolomaa miehen synttärien kunniaksi. Nuo on maat jotka kiinnostaa ja joissa ei ole vielä käyty. T.ap
Malediivit: tuolla ylempänä joku jo kiteytti sen, eli tylsä varsinkin lapsiperheille.
Havaiji: pitkä matka ja paljon koneenvaihtoja mutta lennot voi suunnitella vaikka siten, että tekee muutaman päivän pysähdyksen esim Los Angelesissa tai New Yorkissa joissa hyvät shoppailumahdollisuudet ja paljon nähtävää. Myös Havaijilla paljon tekemistä ja näkemistä, tykättiin ja mentäisi uudestaankin, mutta ne lennot on aika ryydyttäviä!
Thaimaa: maailman parasta ruokaa, helpot lennot, edullista. Käyty monen monta kertaa ja tullaan käymään jatkossakin.
Olen kerran ollut Havaijilla ja lennot oli järkyttävän pitkät. Joten en lähtisi lasten kanssa ellei sitten oltaisi esim. Los Angelesissa muutama päivä. Thaimaassa tekemistä riittää kaikenikäisille mutta jotkut turistikohteet voi olla aika tympeitä ja mitään aitoa ei välttämättä näe.
Kyllä malediiveillekin kestää 25 tuntia yhteen suuntaan, kun pitää mennä neljällä koneella. Viimeinen on vesitaso.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:25"]
Kyllä malediiveillekin kestää 25 tuntia yhteen suuntaan, kun pitää mennä neljällä koneella. Viimeinen on vesitaso.
[/quote]
Täh? Just katsoin Finmatkoilta, lentoaika 14 tuntia. Yksi koneenvaihto Frankfurtissa, eikä todellakaan mihinkään vesitasoon. Perillä laskeudutaan Malén kansainväliselle lentokentälle. Ei mereen.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Täh? Just katsoin Finmatkoilta, lentoaika 14 tuntia. Yksi koneenvaihto Frankfurtissa, eikä todellakaan mihinkään vesitasoon. Perillä laskeudutaan Malén kansainväliselle lentokentälle. Ei mereen.
[/quote]
Ne resortit ei yleensä ole siellä Malessa vaan pikkusaarilla jonne mennään vesitasolla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:32"]
[/quote]
[/quote]
Ne resortit ei yleensä ole siellä Malessa vaan pikkusaarilla jonne mennään vesitasolla.
[/quote]
Tai sitten ei mennä.
Tosi on, että hotellit on omilla saarillaan, ei Maléssa. Mutta niihin mennään veneillä tai koneilla, ihan hotellista ja atollista riippuen. Eikä se vesitasolento kestä todellakaan yhdeksää tuntia...
Menkää mielummin etelä-Afrikkaan