Bile-Dani- meemit
Ahhahaa! Mahtavia meemejä, mielestäni tuo vakituinen kolo-meemi ihan paras. Aiheutti kunnon röhönaurut!:D
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hottikset-sarjan-Danielista-leviaa-hulvattomia-meemeja/1079111
Kommentit (21)
Bile-Dani ihan jäätävän ruma. Kuin ois saanut pakan allergisen reaktion naamaansa tai sikotauti iskenyt. Jo on pokkaa vaatia naiselta ulkonäköä tolla persenaamalla.
Voi morjens tuon jätkän puheita. Kuulostaa ihan joltain pahimman murrosiän käyvältä teinipojalta, jolle nainen on vain isot tissit ja perse.. Luulee itsestään PIKKASEN liikoja tuo kaveri, joo kaikki sen tapaamat kauniit naiset on idiootteja ja hulluja. Itse onn kyllä niin täydellisyys, ainakin omassa päänupissaan. Kukapa nainen jaksaa tollasia juttuja oikeasti, ei kukaan.. Painelkoot vaan niihin koloihinsa ja lopulta mustaan aukkoon.. Ihan älytön egoisti! Ainakin saa nauraa!
Toi on paras jossa naisen pitää näyttää vähintään yhtä hyvältä ku Dani :D.
Jonne Aaronilla taitaa sentään olla edes jotain järkeä päässä.
Toivottavasti löytää kolonsa, jonne voi ryömiä piiloon ja kadota lopullisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:12"]Toivottavasti löytää kolonsa, jonne voi ryömiä piiloon ja kadota lopullisesti.
[/quote]
Ei jonne oo tehny mitään
Bile-Dani taitaa myös itse vakavissaan uskoa että on hienoa olla "Bile-Dani".
sääliksi käy poikaa varmaan ei tunne kivalta, ensin nelonen on kirjoittanut vuorosanat ja nyt kaikki nauraa
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:12"]Toivottavasti löytää kolonsa, jonne voi ryömiä piiloon ja kadota lopullisesti. [/quote] Ei jonne oo tehny mitään
[/quote]
Ei hitto, et repesin!!!
Joku vois tehä sellasen, missä toi dani on meikattu ja joku peruukki päässä ja vieressä sitten alkuperäinen danin kuva. Jos kerta naisen pitää näyttää vähintään yhtä hyvältä kuin dani. :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:12"]Toivottavasti löytää kolonsa, jonne voi ryömiä piiloon ja kadota lopullisesti. [/quote] Ei jonne oo tehny mitään
[/quote]
Jonne Aaronko?
Jonne Aaron -meemissä kuva Jonnesta 10 vuoden takaa ja "naiset".. no, öh.
Mä luin että Bibs-Dani-meemit. Liikaa AV:ta...
On tuo pili-Dani kyllä sitten vastenmielisin julkkimies kenet tiedän. Tainnut kaverilla nousta muumilimukat päähän. Siis toi ei todellakaan ole mikään komea! Muka ollut sängyssä 400 naisen kanssa, mutta Jenni Vartiainen ei kelpaisi. Tuskin on ihan tuosta noin löytänyt 400 Vartiaista kauniimpaa naista seksikumppniksi. Pieni mies, mutta suuret puheet. Kalu oli periytynyt puolalaiselta äidiltä, hahaha, salli mun nauaa. Mikähän ihmeen sukupuolitauti sen äitiki on, onko sillä naisen ja miehen elimet molemmat ;) Ainakin saa naura tuon egoistin puheille..
Pikku poika koko Pili-Däni. Ei sitten yhtään miehisyyttä, neitimäinen ja piipertäjän oloinen. En nyt Hunkseista paljoa perusta, mutta jos ajattelee ihan ulkonäköä ja miehisyyttä niin heillä sitä sentään on. Ei tuntuisi olo kyllä kovin turvalliselta Dänin kanssa ja ei sitä kokisi itseäkään niin naiseksi kun piipertäjän kanssa yrittäisi elää.
Sääliksi käy kun ajattelee miten tuollaisella päällä raukka tulee elämässä pärjäämään, no viisastuuhan sitä ihminen kasvaessaan,mutta hänellä on kyllä toivottoman huonot lähtökohdat tuossa iässä.
Tekeekö toi Bile-Dani itse meemejä itsestään? Eiköhän kyseessä ole tarkkaan harkittu rooli.
Pili-pipi Dani oli siellä temptation islandissa, mutta ei kyllä vielä niin ääliötä kuvaa itsestään sillä antanut, kun mitä nyt julkisuudessa. En edes muistanut tuota pillipiiparia sieltä saarelta, joten turhaan pitää itseään jonain jumalana ja naistenvalloittajana. Taisi olla yksi temptation saaren tylsimmistä hepuista, eipä naisilta paljoa seuraa herralle herunut..
https://m.facebook.com/biledani siellähän niitä on vielä lisää