Tapasin naisen, ja...
Tapasin tuossa naisen baarissa, harrastettiin seksiä. Sovittiin treffit. Kahden päivän päästä nainen alkaa "lainaamaan" rahaa. Tästä heräsi kovat epäilykset, mutta töissä kun käyn ja pärjään ihan hyvin, niin laitoin huntin. Epäilykset kuitenkin pitivät paikkansa, nainen dumppaa meikäläisen treffien päätteeksi, tietenkin vasta loppuillasta, kun olen tarjonnut safkat ja juomat.
No, tämä tottakai vitutti, sitä hunttia en koskaan tule saamaan takaisin. Mutta pikku oppirahoja ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Tänään kuitenkin tuli viesti, ettö voinko "lainata" lisää rahaa. Nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. On joillain kyllä pokkaa. Laitoin että sulla varmaan löytyy vastaavia kundeja kasapäin, koita että onnistuisko joltain muulta...
Ja tää mimmi 30+. Ei helevetti
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:20"]Tarjoa seksiä vastaan satanen, maksat sitten jälkeenpäin jos siltä tuntuu että haluat jatkaa tai dumppaat
-m38
[/quote]
En käy maksullisissa. Mutta nyt kyllä tuli tavallaan vahingossa ja tietämättään käytyä.....
[/quote]
Ja kyllä kävi mielessä että olisi helpompaa ja rehellisempää käydä ihan suoraan maksullisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:27"]
Mä laittaisin viestin, että satanen oli jo riittävä maksu palveluksistasi. N30
[/quote]
Komppaan. Itse se on itsensä maksulliseksi alentanut. Ja vielä alhaisesemmaksi, koska hinnasto ei ollut esillä etukäteen.
Toisaalta kannattaa tietysti omasta maineestaan pitää huolta ja pysyä kohteliaana niin kauan kun kykenee. Jos moinen ei vihjeestä tajua, niin saa sanoa suoraan.
Ja ihan sama, miten sukupuoliroolit menee tuossa tilanteessa, jos on akuutti rahantarve niin pankista saa rahaa. Tai jos pankki ei anna, niin vaihtoehdot ovat kanikonttori tai pikavippi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:15"]
Tapasin tuossa naisen baarissa, harrastettiin seksiä. Sovittiin treffit. Kahden päivän päästä nainen alkaa "lainaamaan" rahaa. Tästä heräsi kovat epäilykset, mutta töissä kun käyn ja pärjään ihan hyvin, niin laitoin huntin. Epäilykset kuitenkin pitivät paikkansa, nainen dumppaa meikäläisen treffien päätteeksi, tietenkin vasta loppuillasta, kun olen tarjonnut safkat ja juomat. No, tämä tottakai vitutti, sitä hunttia en koskaan tule saamaan takaisin. Mutta pikku oppirahoja ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tänään kuitenkin tuli viesti, ettö voinko "lainata" lisää rahaa. Nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. On joillain kyllä pokkaa. Laitoin että sulla varmaan löytyy vastaavia kundeja kasapäin, koita että onnistuisko joltain muulta... Ja tää mimmi 30+. Ei helevetti
[/quote]
voi että, mä en tekis sulle tuollai , yks mimmi 30+
Oli hieman sellainen Thaikkutyylinen hinnoittelu tällä mimmillä. Pyysi rahaa, mutta ei spesifioinut summaa....
En siis koskaan ole käynyt, mutta näin olen kuullut.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:19"]Tää oli oikeesti juttu mikä vois tapahtua, tai mahdollisesti on tapahtunutkin jollekin miehelle. Mutta mun vaistoni sanoo, että ap on nainen. Jotenkin tosi outoa, että joku mies tulis kertomaan tälläisestä vauvapalstalle ja vielä puhuen "mimmistä".
[/quote]
No tännehän tälläiset kokemukset juuri kannattaa laittaa, kun voi nimettömänä laittaa....
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:19"]Tää oli oikeesti juttu mikä vois tapahtua, tai mahdollisesti on tapahtunutkin jollekin miehelle. Mutta mun vaistoni sanoo, että ap on nainen. Jotenkin tosi outoa, että joku mies tulis kertomaan tälläisestä vauvapalstalle ja vielä puhuen "mimmistä". [/quote] No tännehän tälläiset kokemukset juuri kannattaa laittaa, kun voi nimettömänä laittaa....
[/quote]
Niin no useemmin tänne kuitenkin kirjoittelee nainen. Toiseksi tämä aihe on myös juuri täydellinen perus av mamman juttu, joskin hienommin kirjoitettu kuin yleensä. Mitä tämä aihe tekee? Mollaa niitä naisia, jotka käyttää miehen rahoja eikä tee uraa niinkuin perus av mamman kuuluisi tehdä.
Ja sitten kun vielä kirjoitustyyli on naisellisen "poikamainen" eli samaa sarjaa kuin esim. Härkösen häräntappoase tms. ja seassa on lausahduksia tai sanoja, joita ei oikeastaan koskaan mieheltä kuule, mutta usein naiselta niin kyllä tämä oikeasti naiselta kuulostaa. Voin toki olla väärässäkin, mutta kyllä mä väitän ap:n olevan suuremmalla todennäköisyydellä nainen.
No en todellakaan ole nainen. Ja ei naiset ykeensä tälläisiä ole. Nyt sattui ekaa kertaa näin tökerö tapaus vastaan. Ja yritti vielä lisää.
Ja tämä tapahtui Helsingissä. Kirjoitustyyli ehkä siitä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:27"]Lompakkoloinen, jo sillä perusteella että maksattaa treffeillä ruokansakin.
[/quote]
Itse käyttäisin tässä tapauksessa jo ehkäpä jopa värikkäämpää termiä. Lompakkoloisen kanssa ollaan sentään parisuhteessa.
Miksi ihmeessä lainasit sen satasen?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:15"]Miksi ihmeessä lainasit sen satasen?
[/quote]
En oikein itsekkään tiedä. Tai olin tietystä syystä hieman hövelillä päällä tämän naisen suhteen. Jos kerron ihan koko tarinan, niin siitä voi tunnistaa.
Jos sillä oli edes hyvät perustelut tuolle satasen lainalle niin kyllähän sitä nyt voi hyvästä tarinasta sen verran maksaa.
Mä luin muuten kerran erään fiktiivisen tarinan, missä mies oli joutunut taloudellisiin ongelmiin, tapasi naisen joka oli ihan onnessaan kun saattoi pelastaa säästöillään miehen pulasta. Nainen odotteli, että kyllä se kohta kosii kun hän miestä auttanut näin paljon.
Miehen kertomuksessa sitä otti kunnian päälle tosi paljon joutua lainaamaan naiselta rahaa. Eikä todellakaan ollut kosimassa, vaikka esittikin rakastunutta päästäkseen rahoihin kiinni. Mies itse asiassa haaveili toisesta naisesta, johon heijasti paljon hyveitä...
Se oli aika hyvä tarina, muistaisikohan joku täällä kirjan nimeä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:15"]Miksi ihmeessä lainasit sen satasen?
[/quote]
En oikein itsekkään tiedä. Tai olin tietystä syystä hieman hövelillä päällä tämän naisen suhteen. Jos kerron ihan koko tarinan, niin siitä voi tunnistaa.
[/quote]
Tai siis joo tää mimmi vetää tän juttunsa ihan hyvin ja mua vietiin tässä kuin litran mittaa. Tosin en usko enää saavani yhtään viestiä tämän jälkeen, onneksi. Kun en enää laittanut rahaa. Luulen että tällä naisella on useampikin vastaava tapaus plakkarissa. Vanhojen ehtyessä käydään hakemassa baarista lisää.
Toivottavasti ei käy ikävästi....
Pyörii samoissa baareissa kuin minä. En aio kiinnittää enää mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:33"]Jos sillä oli edes hyvät perustelut tuolle satasen lainalle niin kyllähän sitä nyt voi hyvästä tarinasta sen verran maksaa.
Mä luin muuten kerran erään fiktiivisen tarinan, missä mies oli joutunut taloudellisiin ongelmiin, tapasi naisen joka oli ihan onnessaan kun saattoi pelastaa säästöillään miehen pulasta. Nainen odotteli, että kyllä se kohta kosii kun hän miestä auttanut näin paljon.
Miehen kertomuksessa sitä otti kunnian päälle tosi paljon joutua lainaamaan naiselta rahaa. Eikä todellakaan ollut kosimassa, vaikka esittikin rakastunutta päästäkseen rahoihin kiinni. Mies itse asiassa haaveili toisesta naisesta, johon heijasti paljon hyveitä...
Se oli aika hyvä tarina, muistaisikohan joku täällä kirjan nimeä?
[/quote]
Olihan tämä siis mielenkiintoinen kokemus. Vaikka ei mitään erikoisia tarinoita säveltänytkään. Tai siis korjoitteli viestejä koko ajan, että kuinka ihastunut on. Nyt jälkeenpäin tajuaa tän kuvion....
Joo, ei huonot huijarit saa rahaa. Sinunkin kohdallasi loppui pariin lounaaseen ja siihen satkuun.
Ja sä sentään sait jotain vastineeksi! Tämä tarina (jätät vaan sen seksin pois) on ihan hyvä tarina treffeillä kerrottavaksi. Kertoo siitä, että olet ihan varakas, et pihi - mutta kuitenkin fiksu kaveri. Fiksu, myötätunnolla varustettu tyyppi.
Keskustelun pohjana tämä voi kertoa myös sen (tulevan) treffikumppanin suhteesta rahaan. Eli oikein käytettynä aasinsiltana tuo satanen on pieni raha siitä, että sait käyttökelpoista matskua tulevaisuuteen ja oiken kumppanin löytämiseen.
En oo varakas. Ihan keskituloinen oon.
Ja ilmeisesti tuo huntti oli liian vähän, kun muhun ei sen pidempään uhrattu aikaa...
miten tulee nylon beatin biisi mieleen " SATASEN LAINA" :D
Jep. Otin pari kaljaa, napsahti ja laitoin sitten vielä tyhmää viestiä takaisin. Järkyttävä vitutus kyllä ja huomenna töihin. Todella paskaa tsägää ollut muutenkin naisten kanssa viime aikoina.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:20"]Tarjoa seksiä vastaan satanen, maksat sitten jälkeenpäin jos siltä tuntuu että haluat jatkaa tai dumppaat -m38 [/quote] En käy maksullisissa. Mutta nyt kyllä tuli tavallaan vahingossa ja tietämättään käytyä.....
[/quote]
Kaikki naiset ovat maksullisia. Kalleimmat merkitään virallisiin papereihin nimikkeellä aviovaimo.