Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin naisen, ja...

Vierailija
05.08.2015 |

Tapasin tuossa naisen baarissa, harrastettiin seksiä. Sovittiin treffit. Kahden päivän päästä nainen alkaa "lainaamaan" rahaa. Tästä heräsi kovat epäilykset, mutta töissä kun käyn ja pärjään ihan hyvin, niin laitoin huntin. Epäilykset kuitenkin pitivät paikkansa, nainen dumppaa meikäläisen treffien päätteeksi, tietenkin vasta loppuillasta, kun olen tarjonnut safkat ja juomat.

No, tämä tottakai vitutti, sitä hunttia en koskaan tule saamaan takaisin. Mutta pikku oppirahoja ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Tänään kuitenkin tuli viesti, ettö voinko "lainata" lisää rahaa. Nyt en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. On joillain kyllä pokkaa. Laitoin että sulla varmaan löytyy vastaavia kundeja kasapäin, koita että onnistuisko joltain muulta...

Ja tää mimmi 30+. Ei helevetti

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi perhana. Törkee ämmä. Multa naapurin mies kysyi parikymppiä lainaan kun oltiin vähän flirttailtu. En antanut ja tekemisissäolo loppui siihen. Toinen tyyppi maksatti mulla hetken kaikennäköstä ruuasta risteilyyn. Sitten lopetti tapailun kun seinään. Tämän toisen suhteen harmitti oma sinisilmäisyys kun ehdin ihastua. Luotto tasan nolla muutenkin miesten suhteen. Parempi siis yksin. N43

Vierailija
2/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:23"]

Kaveri kanssa makseli miehen elämistä monta kuukautta, makseli matkoja jne. Loppujen lopuksi tyyppi vaan häipy, vei mukanaan kämpän avaimen ja haukku vielä naisen lyttyyn. Että sikäli satanen on pieni raha, vaikka ei varmasti nyt lohdutakaan.

[/quote]

Sillä rahalla ei nyt oikeasti mitään väliä, koska tuo oli pikkusumma. Se ottaa päähän kun olisin toivonut jotain muuta. Koska pidin naisesta. Petetty olo on se pahin tässä. Ja sitten tää viimeinen vielä.

[/quote]
Uskon että tuntuu tosi tylyltä. Sanoitko edes pahasti lopuksi? Itse en ainakaan ois pystynyt pysymään kilttinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:23"] Kaveri kanssa makseli miehen elämistä monta kuukautta, makseli matkoja jne. Loppujen lopuksi tyyppi vaan häipy, vei mukanaan kämpän avaimen ja haukku vielä naisen lyttyyn. Että sikäli satanen on pieni raha, vaikka ei varmasti nyt lohdutakaan. [/quote] Sillä rahalla ei nyt oikeasti mitään väliä, koska tuo oli pikkusumma. Se ottaa päähän kun olisin toivonut jotain muuta. Koska pidin naisesta. Petetty olo on se pahin tässä. Ja sitten tää viimeinen vielä.   [/quote] Uskon että tuntuu tosi tylyltä. Sanoitko edes pahasti lopuksi? Itse en ainakaan ois pystynyt pysymään kilttinä.

[/quote]

No en kyllä. Laitoin vain että jätä rauhaan ja älä enää koskaan pistä mitään viestiä.

Vierailija
4/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:45"]

Joo, ei huonot huijarit saa rahaa. Sinunkin kohdallasi loppui pariin lounaaseen ja siihen satkuun.

Ja sä sentään sait jotain vastineeksi! Tämä tarina (jätät vaan sen seksin pois) on ihan hyvä tarina treffeillä kerrottavaksi. Kertoo siitä, että olet ihan varakas, et pihi - mutta kuitenkin fiksu kaveri. Fiksu, myötätunnolla varustettu tyyppi.

Keskustelun pohjana tämä voi kertoa myös sen (tulevan) treffikumppanin suhteesta rahaan. Eli oikein käytettynä aasinsiltana tuo satanen on pieni raha siitä, että sait käyttökelpoista matskua tulevaisuuteen ja oiken kumppanin löytämiseen.

[/quote]

Mulle ois turn off, jos mies noin helposti luopuu rahoistaan. Kiva sit vaimona kuunnella niitä tarinoita miten joku kaveri taas tartti vähän rahaa. 

Vierailija
5/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis eka tapahtuma OK. Nuolin jo haavani siitä. Tämä jälkimmäinen sitten käänsi jo kuppia nurin. Olisi jättänyt edes rauhaan.

Vierailija
6/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:50"]

Joo, ei huonot huijarit saa rahaa. Sinunkin kohdallasi loppui pariin lounaaseen ja siihen satkuun.

Ja sä sentään sait jotain vastineeksi! Tämä tarina (jätät vaan sen seksin pois) on ihan hyvä tarina treffeillä kerrottavaksi. Kertoo siitä, että olet ihan varakas, et pihi - mutta kuitenkin fiksu kaveri. Fiksu, myötätunnolla varustettu tyyppi.

Keskustelun pohjana tämä voi kertoa myös sen (tulevan) treffikumppanin suhteesta rahaan. Eli oikein käytettynä aasinsiltana tuo satanen on pieni raha siitä, että sait käyttökelpoista matskua tulevaisuuteen ja oiken kumppanin löytämiseen.

[/quote]

Mulle ois turn off, jos mies noin helposti luopuu rahoistaan. Kiva sit vaimona kuunnella niitä tarinoita miten joku kaveri taas tartti vähän rahaa. 

[/quote]

Jep. Villi tarina, en ole ylpeä kun joudun sen kertomaan treffeillä. Mutta kun en valehtele, niin se kerrotaan. Mutta vasta kysyttäessä.

Vierailija
7/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:53"]

[/quote]

[/quote]

Jep. Villi tarina, en ole ylpeä kun joudun sen kertomaan treffeillä. Mutta kun en valehtele, niin se kerrotaan. Mutta vasta kysyttäessä.

[/quote]

Kuka sitä osaisi kysyä?

Vierailija
8/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:53"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kuka sitä osaisi kysyä?

[/quote]

Kyllä ne naiset kaivaa. Tai ehkä haluan kertoa ja kerron ensimmäisestä vihjauksesta tarinaan. Jos tästä pelästyy, niin sitten pelästyy. Ei fiksu taktiikka kyllä. Ehkä tämän takia olenkin sinkku.

Vierailija
9/44 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan normaali nainen lähde lainailemaan treffiseuralta rahaa. Turha sitä on epäluuloisesti pelätä. Ja jos haluaa lainata niin silloin hälytyskellot päälle. Itse en maksele muille mitään pyynnöstä, helppo juttu. Ei tule nyt ainakaan mieleen mitään. Tai kerran yksi mies kyllä maksatti mulla jotkut pikkuostokset, kun menin sen luo ja se kysäisi voinko tuoda kaupasta jotain. Mutta se oli aika pientä, mutta ei maksanut mulle takaisin niin se oli sitten ihan siinä. Eikä tyyppikään ollut kauhean kiinnostava. En ole sellainen, että autan jeti kaikkia koska ei tulisi itsekään mielenkään pyytää heti apua uusilta tuttavuuksilta.

Vierailija
10/44 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:01"]

No ei kukaan normaali nainen lähde lainailemaan treffiseuralta rahaa. Turha sitä on epäluuloisesti pelätä. Ja jos haluaa lainata niin silloin hälytyskellot päälle. Itse en maksele muille mitään pyynnöstä, helppo juttu. Ei tule nyt ainakaan mieleen mitään. Tai kerran yksi mies kyllä maksatti mulla jotkut pikkuostokset, kun menin sen luo ja se kysäisi voinko tuoda kaupasta jotain. Mutta se oli aika pientä, mutta ei maksanut mulle takaisin niin se oli sitten ihan siinä. Eikä tyyppikään ollut kauhean kiinnostava. En ole sellainen, että autan jeti kaikkia koska ei tulisi itsekään mielenkään pyytää heti apua uusilta tuttavuuksilta.

[/quote]

Tää oli kyllä ihan eka kerta näin. Kaikkea muuta sontaa on tullut niskaan, mutta ei tätä vielä.

Vierailija
11/44 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjaimella etunimi alkaa?

Vierailija
12/44 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tulossa kysymään samaa kuin 43....alkaako S:llä?

Vierailija
13/44 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:20"]

Mä olin tulossa kysymään samaa kuin 43....alkaako S:llä?

[/quote]

Ei ala.

Vierailija
14/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huntti oli siis loppupeleissä pikku raha. Mutta paha mieli kyllä tuli....

Vierailija
15/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli oikeesti juttu mikä vois tapahtua, tai mahdollisesti on tapahtunutkin jollekin miehelle. Mutta mun vaistoni sanoo, että ap on nainen. Jotenkin tosi outoa, että joku mies tulis kertomaan tälläisestä vauvapalstalle ja vielä puhuen "mimmistä".

Vierailija
16/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa seksiä vastaan satanen, maksat sitten jälkeenpäin jos siltä tuntuu että haluat jatkaa tai dumppaat

-m38

Vierailija
17/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli kyllä laittaa tälle naiselle, että eikö olisi helpompi ja turvallisempikin vaihtoehto ryhtyä suoraan maksulliseksi. Mutta kun herrasmies olen, niin en tehnyt näin. Armoton syletys kyllä päällä....

Vierailija
18/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin viestin, että satanen oli jo riittävä maksu palveluksistasi. N30

Vierailija
19/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen, jo sillä perusteella että maksattaa treffeillä ruokansakin.

Vierailija
20/44 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:20"]Tarjoa seksiä vastaan satanen, maksat sitten jälkeenpäin jos siltä tuntuu että haluat jatkaa tai dumppaat

-m38
[/quote]

En käy maksullisissa. Mutta nyt kyllä tuli tavallaan vahingossa ja tietämättään käytyä.....