Laihduttajat tuntuvat aina syövän näitä
Rahka, raejuusto, mehukeitto, kanafile. Miksi ihmeessä? Eikö ruoka kelpaa?
Kommentit (65)
Mikä siinä valmiiksi marinoidussa kanassa on vikana? Mä en voi sietää naturellina kanaa, haisee ja maistuu pahalta. Valmiiksi marinoitu on herkkua.
Itse syön pähkinöitä, paljon marjoja, hedelmiä, kasviksia, maitorahkaa kohtuudella, maustamatonta kanaa(maustettu pahaa), naudan lihaa, kalaa, riisiä yms. Pidän simppelistä, puhtaasta ruoasta ja voim hyvin. Miksi vaihtaa hyväksi todettu ruokavalio toiseen?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:34"] Mä aloin laihduttaessa syödä rahkaa ja raejuustoa siksi, että muuten oli vaikea saada päivän proteiineja kasaan ja noilla ne sai täydennettyä vähäkalorisesti ja helposti. En vetänyt isoja proteiinimääriä, mutta halusin kuitenkin syödä proteeinia saantisuositusten verran. Halusin ruokavalion, jota voin noudattaa koko loppuelämän ilman jatkuvaa etukäteissuunnittelua ja siltä kannalta on hyvä, että on olemassa vähäkalorisia, mutta runsasproteiinisia välipaloja, joilla päivän aterioita saa täydennettyä tarpeen mukaan. [/quote] Etkös muka ruuasta saanut tarpeeksi proteiinia? [/quote] En olen tuo, jolta kysyit, mutta ruuasta voi olla vaikeaa saada proteiinimäärä täyteen, kun syö pieniä määriä. Mietipä itse, miten helppoa on sisällyttää kaikki tarpeellinen 1200-1500 kilokaloriin. Pistä vaikka pari esimerkkipäivää niin katsotaan.
[/quote]
Tuolla kalorimäärällä voi jäädä kaikesta paitsi :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:04"]
Rahka ja raejuusto sekä kana on peruskotiruokaa
[/quote]
Aika köyhää, jos ravinto perustuu noihin. Eikä kyllä hirveän terveellistäkään.
[/quote]
Veikkaan kirjoittajan tarkoittaneen noiden sisältyvän kotiruokaan. Minustakin nuo kuuluvat ihan perushuttuun, samoin kuin lihapullat ja kalakeitot sun muut.
ohis
[/quote]
Kenelle kuuluu, kenelle ei. Maustamaton rahka ja raejuusto on niin karmeeta paskaa, että oksennus tulee jo pelkästä ajattelemisesta.
Mehukeitto on kyllä oikeasti täysin käsittämätöntä tavaraa. Lähinnä mummot vanhainkodissa tuota voi juoda, kun tarvitsee olla paksumpaa tavaraa.
Rahka, raejuusto ja kana on ihan hyvää ruokaa, hulluksi toki tulisi jos pitäisi vain noilla elää. Ja jos ei niihin voisi yhdistää reilua kuohukerma-annosta.