Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua luultiin venäläiseksi

Vierailija
05.08.2015 |

Joku neuvoa kysyvä ulkomaalaistäti sönkkäsi ensin jotain mitä en tajunnut, sitten kuulin taikasanan paruski ja hämmennyin.

8-(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minullekin tultu monta kertaa puhumaan venäjää, mutten usko sen jhotuvan siitä että näyttäisin venäläiseltä, vaan siitä etteivät monet venäläiset osaa/halua puhua englantia.

Vierailija
22/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On venäläisnaisia ja venäläisnaisia, jos mua verrattais niihin ylimeikattuihin vetyperoksidi turkismuijiin niin sitten ottaisin loukkauksena ja vaihtaisin tyyliä. Mut sitten on myös niitä pitkiä ja hoikkia, korkeilla poskipäillä varustettuja luonnonkauniita venäläisnaisia eikä siitä mihinkään pääse että monet niistä on keskiverto pulliaista upeampia ilmestyksiä, asia jonka useimmat miehet allekirjoittaa ja jota useimmat naiset eivät halua myöntää. Ei venäläiseksi tai itä-eurooppalaiseksi luuleminen naiselle aina mikään loukkaus välttämättä ole ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:01"]On minullekin tultu monta kertaa puhumaan venäjää, mutten usko sen jhotuvan siitä että näyttäisin venäläiseltä, vaan siitä etteivät monet venäläiset osaa/halua puhua englantia.
[/quote]pitävät Suomea alusmaanaan

Vierailija
24/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiseksi luuleminen on suomalaiselle naiselle kohteliaisuus.

Vierailija
25/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:10"]Venäläiseksi luuleminen on suomalaiselle naiselle kohteliaisuus.
[/quote]
Oletko käynyt Venäjällä, muualla kuin suurkaupunkien keskustoissa? Siellä on aikamoisia maatuskoja suurin osa mammoista. Tai joo, eivätpä nuo paljoa eroa leggari-jättipaita-siideripulleroista, joita kesä-Suomessa vilisee.

Vierailija
26/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:16"]Enkä oikeasti edes näytä ryssältä.
[/quote]
Nyt kun avasit suusi, niin oletkin vain juntti.
[/quote]
Ryssä on alkuperältään ihan neutraali sana, ja rus-aikuisia ovat venäläisiä tarkoittavat sanat monissa kielissä, jopa venäjässä. Suomessa on aika herkkähipiäisiä ryssiä, jos tuosta suuttuvat.
[/quote]
Voisko johtua siitä, kun juntit suomalaiset pitävät ryssää haukkumasanana ja sylkevät sen sanan halveksuen?
[/quote]
Tämä taas saattaa johtua siitä, että meillä on satojatuhansia ryssiä rajalla - kahden metrin syvyydessä. Siteeraten erästä suurmiestä.

Vierailija
27/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:16"]Minä sanoin venäläiselle turhautuneena opettele suomea. Eilen sanoin venäläiselle että täällä on vain venäläisiä. Sen jälkeen näin venäläisen tulevan ohi ja oli sanomassa minulle jotain. Venäläiset ovat pelottavia. Ovatkohan ketään niistä selvinpäin ikinä kuin olen niin arka niille. Harmittaa tuollainen hyökkäävä olemus ettei vain tule joskus rasismiin viittaavaa kommenttia takaisin. Venäläiset ovat kyllä cool. Ne uskaltavat sekstata enemmän mutta minua ei kiinnosta irto jutut yhtään. Eikä ketään venäläinen. Olen ihastunut yhteen :)
[/quote]
Mitä sä selität? En saa mitään selvää.

Vierailija
28/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:10"]Venäläiseksi luuleminen on suomalaiselle naiselle kohteliaisuus.
[/quote]kyllä minua loukkaisi jos minua luultaisiin epärehelliseksi, ahneeksi, väkivaltaiseksi, kansalliskiihkoiseksi, alkoholistiksi ja maailmanpolitiikasta tietämättömäksi ihniseksi, jolla on huono hygienia ja joka joutuu elättämään perheensä huoraamalla sitten kun sodanhimoinen valtionjohto on taas kerran romahduttanut kotimaani talouden.

Vierailija
29/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:01"]Käypä useammin suihkussa, niin enää sua ei luulla venäläiseksi.
[/quote]

Öh... Käyn suihkussa 2-3 kertaa vuorokaudessa. Ap

Vierailija
30/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:14"]Mua luullaan yleensä Hollantilaiseksi tai ruotsalaiseksi. Kaksi hyvää kaveria ketkä ovat kotoisin Hollannista usein alkavat vahingossa puhumaan hollanniksi koska kuulema näytän niin paljon hollantilaiselta. :D
Asun Ranskassa jos yhtään avaa. Ranskalaiseksi ei kuitenkaan ikinä luulla.
[/quote]

Tässä oli nyt jotain hämärää. Siis KAVERISI erehtyvät kansalaisuudestasi...?

Vierailija
31/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:10"]Venäläiseksi luuleminen on suomalaiselle naiselle kohteliaisuus. [/quote]kyllä minua loukkaisi jos minua luultaisiin epärehelliseksi, ahneeksi, väkivaltaiseksi, kansalliskiihkoiseksi, alkoholistiksi ja maailmanpolitiikasta tietämättömäksi ihniseksi, jolla on huono hygienia ja joka joutuu elättämään perheensä huoraamalla sitten kun sodanhimoinen valtionjohto on taas kerran romahduttanut kotimaani talouden.

[/quote]

Ihan kevyen yleistyksen heitit tuohon, joo ihan kaikki venäläisnaisethan on JUST tuommosia ja sinä jos kuka sen tiedät :D :D

Vierailija
32/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:39"]Minua luullaan venäläiseksi, kun mummini on Karjalan evakko. Kieltämättä ottaa päähän.
[/quote]
Siis mitä? Kuka luulee?
[/quote]

Tuntemattomat olettavat näin kasvonpiirteiden peusteella. Karjalaiset kuitenkin suomalaisia. Mistä alapeukut?

Vierailija
33/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ois inhottavaa jos luultais venäläiseksi, ovat tehneet niin kauheita asioita Ukrainassa ym.

Vierailija
34/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:16"]Hui, ois inhottavaa jos luultais venäläiseksi, ovat tehneet niin kauheita asioita Ukrainassa ym.
[/quote]

Se oli hämmentävää. Itse olen aina nähnyt peilissä supisuomalaisen naisen.

Vierailija
35/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 02:10"]

Venäläiseksi luuleminen on suomalaiselle naiselle kohteliaisuus.

[/quote]

Minulle suurin kohteliaisuus on, kun luullaan ruotsalaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi