Naurattiko Kaarlon motkotus Mirasta?
Kommentit (16)
niin ei pipo kiristäisi niin paljon.
Vittu, vittu, vittu, vitusti, vittuun...
Poika parka korvaa joka ainoan sanan tällä v-sanalla, siis jokaisen jonka vaan voi korvata. Hyvä että vielä nimet tulee ei-korvattuina ..
Minua siis pisti vain säälittämään. Tuskin äo on kovinkaan korkea, ulosanti ainakin kielii hyvin suppeasta älykkyydestä.
Tulee ihan mieleen että tolla tavallako se uhoaa ja reuhaa sen omalle tyttöystävällekin?!
toivottavasti ei käy käsiksi keneenkään tuolla..
Vittu blaa blaa saatana vittu blaa blaa blaa saatana. Vitun blaa saatana vituttaa blaa blaa, nii saatana. Vittu!
Ois kiva tietää, mitä Kalen perhe ja tyttöystävä on mieltä tollaisesta törkyturvasta. Kuulostaa todella kamalalta.
puhuu kuin neandertalilainen, yhm, arhg, ööh, vittu, urhg
Vierailija:
Vittu, vittu, vittu, vitusti, vittuun...
Poika parka korvaa joka ainoan sanan tällä v-sanalla, siis jokaisen jonka vaan voi korvata. Hyvä että vielä nimet tulee ei-korvattuina ..Minua siis pisti vain säälittämään. Tuskin äo on kovinkaan korkea, ulosanti ainakin kielii hyvin suppeasta älykkyydestä.
Ootte kuulleet ja omaksuneet Marcon mielipiteet bb extrasta ;)
Vierailija:
puhuu kuin neandertalilainen, yhm, arhg, ööh, vittu, urhg
Ja sepä minua ainakin viehättää..
kaarlolla itsellään taitaa olla jotain vikaa.
Mirahan on ihan fiksu, empaattinen ja osaa hyvin argumentoida. Taitaa kaarlo tuntea jäävänsä heikommalle, hänellä kun ulosanti rajoittuun v***tun ja silmien pyöritykseen (ja munien raapimiseen).
Toljottaa eteensä niinkun joku aivovammainen, kiroilee ja saa hirveitä raivareita. Toivottavasti ei ainakaan voita......
Mielestäni Mira sanoi juuri osuvasti sen, miten kukakin oli suhtautunut siihen Mika & Sorella-jupakkaan; melkein kaikkihan siellä suhtautuivat väheksyvästi.
Ja eikös tuo " tekniikan yo" tarkoita, että opiskelee teknillisessä korkeakoulussa DI:ksi, vai..? Enpä kyllä heti uskoisi, että hönö-Kaarlo siellä opiskelee. Vaikka sanotaanhan diplomi-insinööreistäkin kaikenlaista...
ei kerro MITÄÄN siitä, miten typerästi joku ihminen voi käyttäytyä.
Se on ihan putkiaivo se Kaarlo ja ansaitsisi rangaistuksen kaikesta siitä haistattelusta ja huutamisesta!
eikä se ongelma oo Mira. Kaarlolta puuttuu aivot.
Ensin en pitänyt Kaarlosta ollenkaan.
Se oli mun inhokki, mut nyt jostain syystä olen alkanut Kalesta pitämään ja sen kommentit on aika hyviä :-D