Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäisit ajan, jos saisit niin hyvää palkkaa, ettei tarvitsisi

Vierailija
06.03.2022 |

tehdä itse ruokaa, tiskata, pyykätä eikä siivota? Eli jos olisi palvelija, joka tekisi noi kaikki, miten täyttäisit liikenevän ajan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palstailisin täällä ja katsoisin sarjoja, joisin viiniä.

Vierailija
2/8 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilisin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noihin kovin montaa tuntia viikkotasolla mene lapsettomassa taloudessa. Varmaan roikkuisin netissä, katosisin telkkaria tai ulkoilisin niin kuin muunkin vapaa-aikani.

Vierailija
4/8 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 päivänä kuussa ma-pe minulla käy apuhenkilö joka tekee päivässä 1,5 tuntia kotonani töitä ja saa siitä nettoa 20,- päivä eli 400,- kuussa plus ruuat. Siivoaa (todella hyvin), laittaa yhden pyörittämäni pyykin narulle, kokkaa, ja silittää/laskosraa edellisen päivän pyykin. Tietysti itse maksan enemmän, koska en harrasta pimeää työnantajan osaa, mutta HITTO vie, kovasti tienaavalle naiselle kuin minä tämä kannattaa!

Vierailija
5/8 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 päivänä kuussa ma-pe minulla käy apuhenkilö joka tekee päivässä 1,5 tuntia kotonani töitä ja saa siitä nettoa 20,- päivä eli 400,- kuussa plus ruuat. Siivoaa (todella hyvin), laittaa yhden pyörittämäni pyykin narulle, kokkaa, ja silittää/laskosraa edellisen päivän pyykin. Tietysti itse maksan enemmän, koska en harrasta pimeää työnantajan osaa, mutta HITTO vie, kovasti tienaavalle naiselle kuin minä tämä kannattaa!

Miksi et ripusta itse pyykkejäsi?

Vierailija
6/8 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään listasi asioista, käytän niiden sijaan aikani metsänhoitoon, tomaatinkasvatukseen, unelmointiin ja tietty töihin.

Vierailija
7/8 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekee minulla nuo hommat. Ehdin palstalla pyöriä liikaakin. Jalkavaimon meinaan myös vielä hankkia.

Vierailija
8/8 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palkkani olisi tarpeeksi hyvä, tekisin vain osa-aikatyötä ja käyttäisin ajan nimenomaan kotitöihin. Olisi vain kerrankin aikaa tehdä ne rauhassa. Toki lisäksi kuntoilisin ja lukisin kirjoja ym. mitä nytkin vapaa-ajalla teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän