Eikä oikeesti työkaverin eväät HAJOON!! :--D
Toi töihin evääksi eilistä kaurapuuroa pakasterasiassa. Lämmitti microssa. Hyi yäk! Menin taukohuoneen vessaan nauramaan. :'D
Kommentit (21)
En tajunnut, mikä siinä niin nauratti?
Oon vienyt myöskin eväänä kaurapuuroa. En muista oliko pakasterasiassa vai eväsrasiassa.
Onko tämä jotain alemmanluokan huumoria? Kun en nyt ymmärrä milloin pitäisi nauraa? Eväille duunissa vai? Onhan se toki huvittavaa
Mun yks työkaveri keittää kaurapuuron työpaikalla, kun taukohuoneen kaapissa on kaurahiutaleita. Säästää tällä huimat kaksi euroa kuukaudessa ja sähkölaskua hieman :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:16"]Mun yks työkaveri keittää kaurapuuron työpaikalla, kun taukohuoneen kaapissa on kaurahiutaleita. Säästää tällä huimat kaksi euroa kuukaudessa ja sähkölaskua hieman :)
[/quote]
On teillä kyl hihityksen aiheet. Kaurapuuro on vastakeitettynä parasta ja vielä valmistuu nopeasti, joten en keksi mitään ihmeellistä siinä, että sen keittää työpaikalla jos aikaa on :D
Ehkä loput nauraa ap :n muka hienoille smootieille ja rahkapurkeille.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:16"]Mun yks työkaveri keittää kaurapuuron työpaikalla, kun taukohuoneen kaapissa on kaurahiutaleita. Säästää tällä huimat kaksi euroa kuukaudessa ja sähkölaskua hieman :) [/quote] On teillä kyl hihityksen aiheet. Kaurapuuro on vastakeitettynä parasta ja vielä valmistuu nopeasti, joten en keksi mitään ihmeellistä siinä, että sen keittää työpaikalla jos aikaa on :D
[/quote]
Samaa mieltä. Otin viimeksi evääksi kaurapuuron joukkoon laitettavaksi pihalta tuoreita mansikoita, vadelmia ja kourallisen illalla poimittuja mustikoita. Oli muuten HYVÄÄ. :) Hiukan raejuustoa vielä joukkoon, niin nam ja pysyy nälkä poissa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:27"]Eilinen kaurapuuro söisitteks te
[/quote]
Joo.
Hullulla on halvat huvit, idiootilla ihan ilmaiset.
Jos on jäänyt puuroa yli, niin miksi sitä ei voisi ottaa evääksi töihin?
Puurostahan voi pastella lounaaksi pihvejä, vähän grillimaustetta vaan pintaan.
Älä naura. Tietysti laitoin siihen buustiksi ruikkauksen eilistä siemennestettä. Sitä, jota hengititte, kun puuro höyrysi siellä taukohuoneen mikrossa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:16"]
Mun yks työkaveri keittää kaurapuuron työpaikalla, kun taukohuoneen kaapissa on kaurahiutaleita. Säästää tällä huimat kaksi euroa kuukaudessa ja sähkölaskua hieman :)
[/quote]
Saahan se nukkuakkin pidempään kun syö vasta töissä, eikä aamulla kotona ennen töhin lähtöä.
Just ap:n kaltaiset ihmiset on rasittavimpia. Sinä et söisi eilistä kaurapuuroa evääksi, fine, mutta mitä sitten jos joku muu syö? Säästäväistä ainakin kun ei mennyt jämät roskiin.
Pidä huoli omista eväistäsi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:16"]Mun yks työkaveri keittää kaurapuuron työpaikalla, kun taukohuoneen kaapissa on kaurahiutaleita. Säästää tällä huimat kaksi euroa kuukaudessa ja sähkölaskua hieman :) [/quote] On teillä kyl hihityksen aiheet. Kaurapuuro on vastakeitettynä parasta ja vielä valmistuu nopeasti, joten en keksi mitään ihmeellistä siinä, että sen keittää työpaikalla jos aikaa on :D
[/quote]
Samaa mieltä. Otin viimeksi evääksi kaurapuuron joukkoon laitettavaksi pihalta tuoreita mansikoita, vadelmia ja kourallisen illalla poimittuja mustikoita. Oli muuten HYVÄÄ. :) Hiukan raejuustoa vielä joukkoon, niin nam ja pysyy nälkä poissa.
[/quote]
Yäk
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Saahan se nukkuakkin pidempään kun syö vasta töissä, eikä aamulla kotona ennen töhin lähtöä.
[/quote]
Ai käyttää ylimääräistä työaikaa aamupalaan?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Niin mutta jos hiutaleet eivät ole omia niin kai se vähän naurattaa...
Kiva että sulla on hauskaa!