Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun luopumaan luksuselämästä...

Vierailija
04.08.2015 |

Hyvin todennäköisesti ero edessä miehestä, jonka kanssa olen ollut reilu kaksi vuotta yhdessä. Olen kauhuissani, saan heittää hyvästit useille ulkomaanmatkoille vuodessa, isolle talolle arvoalueelle, veneelle, hänen suvun huvilalle saaristossa yms yms. Ei enää kalliita lahjoja, merkkilaukkuja, luksuslomia... Kaikkein pahin, että joudun menemään töihin. Minä, joka en ole töissä kahteen vuoteen, joudun etsimään töitä. Yliopistosta olen valmistunut, mutta töissä en ole ollut. Asuntoakin pitäisi alkaa katsomaan, päädyn varmaan johonkin vuokra-asuntoon.

Ja en todellakaan ollut mieheni kanssa yhdessä vain rahan takia, rakkaus on ollut isoa ja molemminpuolista, mutta ei mene aina asiat niinkuin suunnittelee... Pelottaa tuleva.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapsuutesi ja nuoruutesi ei ole sujunut samoissa merkeissä. Nyt palaat vaan takaisin vanhaan, kyllä ne tavat sieltä muistuu nopeasti mieleen. Tsemppiä!

Vierailija
22/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin mulla ei ole yhtään merkkilaukkua, vaikka varaa olis. Ja ihan kivalta elämä tuntuu silti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, kun tapasin mieheni, olin juuri valmistunut ja työnhaku edessä. Mies oli sitä mieltä, että kyllä niitä töitä ehtii hakea myöheminkin, matkustelimme silloin paljon joten ajattelin että nautin nyt vähän aikaa elämästä ilman töitä ja haen sitten. No, tässä sitä ollaan kaksi vuotta myöhemmin, ja niitä töitä ei ole vieläkään tullut haettua.

17 en todellakaan ollut minä. Joku kysyi, että miksi eroan ja siihen on monta syytä. Tuntuu todella kliseiseltä sanoa, että kasvoimme miehen kanssa erilleen mutta niin siinä kävi. Suhteessamme ei ole enää mitään jäljellä. Miehellä ei ole vapaa-aikaa juuri yhtään, tekee töitä 24/7 ja tuntuu että hänelle on ihan sama mitä teen. Olisin vielä valmis yrittämään ja tekemään kaikkeni suhteen korjaamiseksi (rakastan miestä sydämeni pohjasta, en hänen rahojaan) mutta hänellä ei tunnu olevan kiinnostusta tähän. ap

Vierailija
24/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tää on. Ap muka rakastaa miestä joka ei enää halua häntä, mutta pukee ongelmansa sanoiksi valittamalla luksuselämästä luopumista. 

Vierailija
25/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, mukava kuulla! Itse saan onneksi pitää laukkuni, vaatteet ja muut ja jos tiukkaa tekee niin myyn jotain. Olen hyvästä perheestä, ja kasvanut erilaisissa oloissa mitä moni "keskiverto"perhe, mutta vanhempani eivät tue taloudellisesti, heille on ollut tärkeää että pärjään omillani mutta sehän ei ole nyt ihan toteutunut. Kai se nyt pitää opetella. ap

Vierailija
26/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:08"]

Trollihan tää on. Ap muka rakastaa miestä joka ei enää halua häntä, mutta pukee ongelmansa sanoiksi valittamalla luksuselämästä luopumista. 

[/quote]

Ei ole trolli, en yksinkertaisesti jaksaisi keksiä täällä tällaisia tarinoita... Voi hyvinkin olla mahdollista, ettei mieheni enää halua minua vaikka ulkopuolisten silmin suhteemme näyttää todella hyvältä. Mutta kyllä tässä harmittaa myös luopua luksuselämästä, meidän ihanasta kodista, autoista, lomista ja siitä huolettomasta vapaudesta, että on voinut tehdä mitä haluaa ja viettää rentoa elämää katsomatta hintalappuun. ap

Vierailija
27/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ihan ensiksi alkaisit hakea töitä? Mahdollisessa erotilanteessa se on edessä kuitenkin. Suhteen dynamiikka voi myös muuttua positiivisempaan suuntaan, jos saat töitä. Ymmärrän, että varsinkin kotona ollessa tuntuu, että mies on 24/7 töissä. Luulen, että oli tilanne mikä hyvänsä, tekisi hyvää sinulle saada nyt jotain ihan omaa projektia käyntiin, tarkoitan siis työpaikkaa. Se muuttaa sinua myös arjessa, saattaisitte suhteeseenkin löytää uutta balanssia.

Vierailija
28/28 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oma elämä pitää aina rakentaa. Itse olen kasvattanut samanlaisen taloudellisen pohjan kuin mieheni. Mutta sinun kohdallasi se ei onneksi ole vielä liian myöhäistä. Nyt etsit vain hyvän työpaikan ja ostat heti oman asunnon, kun saat lainan. Unohda huvila ja tee omasta elämästäsi mieleistäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän