Joudun luopumaan luksuselämästä...
Hyvin todennäköisesti ero edessä miehestä, jonka kanssa olen ollut reilu kaksi vuotta yhdessä. Olen kauhuissani, saan heittää hyvästit useille ulkomaanmatkoille vuodessa, isolle talolle arvoalueelle, veneelle, hänen suvun huvilalle saaristossa yms yms. Ei enää kalliita lahjoja, merkkilaukkuja, luksuslomia... Kaikkein pahin, että joudun menemään töihin. Minä, joka en ole töissä kahteen vuoteen, joudun etsimään töitä. Yliopistosta olen valmistunut, mutta töissä en ole ollut. Asuntoakin pitäisi alkaa katsomaan, päädyn varmaan johonkin vuokra-asuntoon.
Ja en todellakaan ollut mieheni kanssa yhdessä vain rahan takia, rakkaus on ollut isoa ja molemminpuolista, mutta ei mene aina asiat niinkuin suunnittelee... Pelottaa tuleva.
Kommentit (28)
On mahdollisuus jatkaa luksuselämää jos ryhtyy prostituoidun ammattiin. Verotonta tuloa runsaasti jos olet ymmärtänyt pitää itsesi kunnossa etkä ole levinnyt kuin useimmat AV-mammat. Halvalla pääsee alkuuunkin, laittaa vaan ilmoituksen nettiin, ei kyllä paljon muuta tarvitse.
Ottaako koville? Laskeutua vähän alemmas?
Tervetuloa mailman, täällä pärjätä saa omilaan.
AP on varmaan Mikael Jungnerin puoliso? osuisi aika hyvin kuvaukseen..
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:21"]Trolli..
[/quote]
Niin. Tälläisiä ihmisiä ei tietenkään voi olla olemassa..
Kannattais äkkiä alkaa etsimään töitä ja asuntoa
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:21"]Trolli..
[/quote]
Niin. Tälläisiä ihmisiä ei tietenkään voi olla olemassa..
[/quote]
Varmasti on, mutta eivät he tule asioitaan av:lle tilittämään. Jokainen tajuaa, että siitäeo tule kuin p***aa niskaan.
Mitä vikaa vuokrakämpässä on? Mä olen asunut siitä lähtien vuokrakämpässä kun kotoa lähdin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:23"]Miksi sitten eroat?
[/quote]
Mies ei osaa tykea kasvuani naisena ja opn jo llian vanha hänelle, kerran sanoin ei kun halusi persettäkin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:23"]Miksi sitten eroat?
[/quote]
Mies ei osaa tykea kasvuani naisena ja opn jo llian vanha hänelle, kerran sanoin ei kun halusi persettäkin.
[/quote]
Kasvua naisena? Mitä se tarkottaa
Kyllä niitä on ihan oikeesti jotka joutuu luopumaan monista ulkomaanmatkoista, kodista arvoalueella ja varsinkin avoliitossa, avioliitossa voit jopa netota.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:23"]Miksi sitten eroat? [/quote] Mies ei osaa tykea kasvuani naisena ja opn jo llian vanha hänelle, kerran sanoin ei kun halusi persettäkin. [/quote] Kasvua naisena? Mitä se tarkottaa
[/quote]
No just sitä perseen leviämistä. Elikkä huoran ura takanapäin ja ainoa vaihtoehto sossun luukku.
Voi hölmöläinen, kotiin jäädään vasta kun ollaan aviossa. Kyllä jokainen gold digger tämän tietää, selvä provo.
Luksuselämä ei ole rahalla ostettavissa niin että turhia hätäilet. Relaa ja nauti, kesä on nyt!