Mitä olet hamstrannut inflaation varalta?
Mulla on kaapit täynnä ruokaa, suklaata, kahvia, perusvoiteita, reseptivapaita lääkkeitä ja tietysti vessapaperia. Myös reilusti bensaa varastossa. Lisäksi ostin aurinkopaanelin jotta saan kesällä vähän helpotusta sähkölaskuihin. Ukrainan sota johtaa väistämättä sellaiseen inflaatioon että hirvittää ajatellakin mitä kaikesta joutuu pian maksamaan.
Kommentit (23)
Kultakolikoita pitäisi ostaa hieman. Tosin nyt liian korkealla hinta.
Kahvia ja tupakkaa. En käytä itse kumpaakaan, mutta aion tehdä niillä vielä hyvät voitot.
Oma panssarivaunu olisi kiva. Oliskohan puolustusvoimilla jossain varastossa niitä vanhempia T-72 tankkeja? Ihan päteviä nekin vielä. Voisin yhden ottaa sodan varalta, jos suostuisivat antamaan. Sellainen ikioma korttelipuolustustankki.
Vierailija kirjoitti:
Kultaa ja hopeaa
Hopealla ole mitään arvoa 1g 1,50e. Miksi kukaan ostaa hopeaa jota myydään kalliilla mutta arvo olematon.
Kultaa, aloitin jo vuosia sitten ostamaan. Nyt ei kannata, kallista.
Ei mulla ole rahaa hamsterointiin. Hyvä kun saa kaiken välttämättömän ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaa ja hopeaa
Hopealla ole mitään arvoa 1g 1,50e. Miksi kukaan ostaa hopeaa jota myydään kalliilla mutta arvo olematon.
Inflaatiossa se ei menetä arvoaan.
Viiinaa tietysti etttä voi sammua.
Reseptilääkkeitä (eivät ensin meinanneet apteekissa myydä), jodia ja särkylääkkeitä. Bensaa (kanistereissa) on autotalli pullollaan ja tyhjensin kaupan hyllyt nuudeleista, kun niitä oli vihdoin saatavilla. Kahvia olen hamstrannut jo vuosikaudet, kun ei mene miksikään vaikka päiväys ylittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaa ja hopeaa
Hopean hinta ollut hyvässä nousussa kriisin alkaessa, oletko seurannut?
Vierailija kirjoitti:
Viiinaa tietysti etttä voi sammua.
Muttta se voi olla että ne ei kyllä kestä odotttaaa.
Vierailija kirjoitti:
Reseptilääkkeitä (eivät ensin meinanneet apteekissa myydä), jodia ja särkylääkkeitä. Bensaa (kanistereissa) on autotalli pullollaan ja tyhjensin kaupan hyllyt nuudeleista, kun niitä oli vihdoin saatavilla. Kahvia olen hamstrannut jo vuosikaudet, kun ei mene miksikään vaikka päiväys ylittyy.
Kai tajuat millainen palokuorma sinulla on autotallissasi? Yli 60 litraa siellä ei edes saisi säilyttää.
En aio hirveästi hamstrata, mutta joitain ylimääräisiä paketteja teetä, särkylääkettä, jauhoja ym. pitää käydä ostamassa varastoon.
Aikuisten vaippoja. Luvassa on sellaista kärsimystä, että moni laskee vielä alleen.
Kultaa ja hopeaa