Kuinka moni ostaa jäätelöä jätskiautosta?
Minä olen viimeksi joskus 90-luvun loppupuolella. Tuli vain mieleen kun ulkoa kuului jätskiauton musiikki. :)
Kommentit (19)
Harmi kun se jätskiauton musiikki on muuttunut :(
Toivottavasti erittän harva. Mitä nopeammin menevät konkurssiin sitä parempi. Mikä oikeus niillä on tulla ihmisten pihaan huutamaan.
Minäkin olen varmaan silloin 90-luvun lopulla ostanut viimeksi. :P Se oli hyvää se vaniljajäätelö jossa oli toffeepalasia, muistatteko? :)
Mä tykkäsin niistä vene-jäätelöistä :D jotakin vohvelia, jäätelöä ja päällä suklaakuorrute.
Ostaisin jos kävisi lähellä.
Mutta ei enää kierrä täällä :/
Ei sitten tule lähdettyä pidemmän matkan päähän.
Varmasti 15 v sitten viimeksi. Mainos tuli eilen, kallista on.
Se moska ei oo jäätelöä nähnytkään eli en.
En osta kun asun kaupungissa kauppojen lähellä, mutta aikoinaan lapsena maalla tuli ostettua useinkin, kun kauppa oli niin kaukana että jäätelöt ehti sulaa kesäsin matkalla.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:46"]Toivottavasti erittän harva. Mitä nopeammin menevät konkurssiin sitä parempi. Mikä oikeus niillä on tulla ihmisten pihaan huutamaan.
[/quote]
Ja sitten huudellaan, että menkää töihin. Eikö ole hyvä juttu, että edes jollain on töitä, vai eikö tällainen myynti olekaan oikeaa työtä?
Ylihintaista jäätelöä, vaikka ihan hyvää olisikin.
Millä vitulla toi jääteloautobisnes pysyy hengissä? En tajua mitenkään. Meillä meilahdessa se käy vissiin kerran viikossa.
Mä ostin ekaa kertaa uudesta jätskiautosta, kun aloin fiilistelemään lapsuuden ysärijätskejä. Täytyy sanoa että olin erittäin pettynyt nykyiseen hinta-laatu-suhteeseen. Eivät maistuneet ollenkaan samalta kuin ennen. Esimerkiksi kermatoffee-jätskirasia oli pahempaa kuin samanlainen pirkka-jäätelö joka on puolet halvempaa. Lisäksi valmistusmaata ei ilmoitettu erikseen, muuta kuin valmistus EU:ssa? Ellen aivan väärin muista, niin ne aikaisemmat jätskiauton tuotteet olivat suomessa valmistettuna.
En tuhlaa sinne uudestaan rahaa, sillä kaupasta saa parempaa ja halvempaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:50"]Minäkin olen varmaan silloin 90-luvun lopulla ostanut viimeksi. :P Se oli hyvää se vaniljajäätelö jossa oli toffeepalasia, muistatteko? :)
[/quote]
Olikohan se sitä Hollywood-kermajäätelöä? Parasta ikinä! Sen houkuttelemana meninkin jätskiautolle. Nro 15
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:08"]
Millä vitulla toi jääteloautobisnes pysyy hengissä? En tajua mitenkään. Meillä meilahdessa se käy vissiin kerran viikossa.
[/quote]
Eihän se pysynytkään, tää nykyinen jäätelöautofirma tais aloittaa viime kesänä. Edellinen lopetti koska toiminta oli kannattamatonta. Tää nykyinen jäätelöautofirma toimii vain kesäisin, talvella autot ei kierrä lainkaan. Ehkä se sitten parantaa kannattavuutta.
Toivottavasti kukaan ei osta, ettei tarvii tehdä kohta valitusta tuosta volumesta, joka hajottaa pään! Melusaastetta ja jos ei jaksa jäätelöä kaupasta hakea niin voi voi.
Enemmän mua häiritsee ne jäätävän kovaääniset moottoripyörät. Ihan verisuonet pullistuu siitä metelistä.
Joskus, laitan lapsen hakemaan. Ihan vaan koska se on hänestä jännää.
Meilläkin kuului lauantaina, olin yllättynyt. Viimeksi kuului neljä vuotta sitten. Ensi lauantaina aion ostaa, maaseudulla asutaan niin ei tarvi kaupasta tuoda :)