Olen antanut lapsen adoptoitavaksi
Kommentit (41)
Oletko palstan vakkari adoptioprovoaja? Mikä oli syysi tällä kertaa? Koira, ylipaino, ikä, gradun teko? Mitäs muita niitä olikaan?
Tyttö on, ja tämä tapahtui neljä vuotta sitten
Ajatteletko lasta usein? Pelkäätkö, ettei adoptiovanhemmat voi rakastaa häntä?
Siis kuka on saanut neljä vuotta sitten Suomesta adoptiolapsen, tytön, niin tässä vois äitiä haastatella. Suomesta tulee todella vähän lapsia, varsinkin vastasyntyneitä, adoptioon. Tiedäthän sen, ap?
Ajattelen aika usein nykyään...olin niin varma silloin päätöksestä, että haluan antaa adoptioon, mutta nyt hiukan vanhempana mietin millainen elämä olisi, jos olisin pitänyt lapsen. Äitienpäivä ja lapsen syntymäpäivä on sellaisia päiviä, että purskahdan itkuun.
Uskon, että lapsella on hyvät vanhemmat. Sain itse vaikuttaa siihen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 14:33"]Ajattelen aika usein nykyään...olin niin varma silloin päätöksestä, että haluan antaa adoptioon, mutta nyt hiukan vanhempana mietin millainen elämä olisi, jos olisin pitänyt lapsen. Äitienpäivä ja lapsen syntymäpäivä on sellaisia päiviä, että purskahdan itkuun.
[/quote]
Hehheh. No omapa on vikasi :D
Mistäs nyt tuulee kun itse ammattivalittaja ei ole vielä ilmestynyt tähän ketjuun???
Minkä ikäinen olit, kun annoit lapsen adoptioon?
Miten pystyit itse vaikuttamaan adoptioperheen valintaan? Tiedätkö missä lapsi asuu? Oletko käynyt häntä "vakoilemassa"?
Onko avoin-, puoliavoin- vai suljettu adoptio?
Tiedätkö miltä lapsesi näyttää, tai onko sulla valokuvaa hänestä?
Sain kertoa oman mielipiteen minkälaiseen perheeseen haluan lapsen. Onko perheessä muita lapsia jne.
En tiedä missä asuvat, enkä muutenkaan tekisi vakoilureissuja
Avoin adoptio. Mulla on kuva, kun vauva syntyi muita kuvia ei ole.
Oliko ne vain sinun toiveita, vai vaikuttivatko ihan oikeasti? Ei Suomessa anneta vastasyntynyttä vauvaa adoptioon perheeseen, jossa jo on lapsia.
Olen saanut lapsen adoption kautta. En tiedä onko mulla mitään kysyttävää, etten vaan saa liikaa vastauksia.