Hyvä myynti kirpparilla
Mitähän kannattaisi pitää tavoitteena? Otin kuukaudeksi kirpparipöydän. Lastenvaatteita. Mitä olette saaneet saldoksi?
Kommentit (10)
Noin 500 eroa neljässä viikossa. Ei tietoa, onko se paljon vai vähän? 3 kertaa olen myynyt ja aina tuo sama summa tullut.
Riippuu millaisia vaatteita, mikä kirppari, paljonko pöytävuokra, meneekö provikkaa... Mulla oli keväällä kirppispöytä, myin H&M-Lindex-Kappahl -tasoisia lastenvaatteita vauvan ja taaperon koossa, suht kalliilla kirppiksellä jäi pöytävuokran jälkeen käteen 110 e. Olen tyytyväinen, etenkin kun hinnoittelin ennemmin ala- kuin yläkanttiin, esim. bodyn hinta oli ihan maksimissaan 2 e, vaikka olisi uudenveroinen.
Niin ja nelonen jatkaa, eli siis viikon oli pöytä.
Itse sain hiukan alle 400 e, kun pidin Lanttilassa Lahdessa viikon pöytää. Syksy ja kevät hyviä myyntiaikoja.. Kannattaa viedä kausituotteita. Lasten vaatteet kiertävät erinomaisesti! Hinnoittelu kohdalleen, ilmaiseksi ei tarvitse antaa hyviä tavaroita.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:24"]
Itse sain hiukan alle 400 e, kun pidin Lanttilassa Lahdessa viikon pöytää. Syksy ja kevät hyviä myyntiaikoja.. Kannattaa viedä kausituotteita. Lasten vaatteet kiertävät erinomaisesti! Hinnoittelu kohdalleen, ilmaiseksi ei tarvitse antaa hyviä tavaroita.
[/quote]
Paljonko varastettiin? Itse sain samasta paikasta 300 e, mutta varastettiin 150 e:n arvosta, joten ei kovin hyvä mieli jäänyt. Ne hälyt on lähinnä vitsi. Ja hinnat oli kaikki tyyliin alle 10 e.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:24"]
[/quote]
Paljonko varastettiin? Itse sain samasta paikasta 300 e, mutta varastettiin 150 e:n arvosta, joten ei kovin hyvä mieli jäänyt. Ne hälyt on lähinnä vitsi. Ja hinnat oli kaikki tyyliin alle 10 e.
[/quote]
Voi harmi jos sinulta varastettiin noin paljon!! Törkeää. Minulta ei varastettu mitään, minkä olisin havainnut, enkä käyttänyt hälyttimiäkään.
Mä olen saanut kahdesta viikosta 600-900 euroa, mukana on ollut tosin muutakin kuin lastenvaatteita, esim. Legoja. Kuukaudesta tuskin tulisi paljonkaan enempää, koska paras kama olisi varmaan mennyt jo alussa.
Kuinka paljon viette määrällisesti tavaraa kirpparille kerralla? Olen miettinyt pöydän vuokraamista, mutta vuokrat vaikuttavat melko korkealta myytävän tavaran määrään nähden, joten pitäisi joko nostaa hintoja tai keksiä enemmän myytävää.
Parhaana systeeminä pidän viikon tehomyyntiä, kauden vaatteita ja tavaroita sopivaan hintaan.
Kuukaudessa ehtii kyllästyä siihen kirppiksellä ramppaamiseen ja asiakkaat ehtii kyllästyä katselemaan samaa pöytää tavaroineen jos ei ole koko ajan tuoda uutta.
Huh en ole ikinä lastenvaatteita myynyt kirpparilla. Voisin kuvitella ettei niistä paljon saa. Hyvän saldon olen saanut 2 viikon myynnistä kun olen myynyt IvanaHelsinkiä, Guessia, YSL:aa, Marimekkoa ja Samujin aikuisten vaatteita ja laukkuja sekä kenkiä. Olen siis myynyt noin 400 e per viikko.