Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suostun seksiin vain kun pakko purkaa miehen kasseja

Vierailija
04.08.2015 |

Muuten en jaksa sitä jatkuvaa vihjailua seksiin heti aamusta alkaen. Muilla samaa?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:31"]

Taidat itse olla joku pihtailija.

Totuus on se mikä tästäkin keskutelusta näkyy, et ei ole mitään oikeeta tapaa miesten haluta seksiä enää. Naisen haluttomuus on  sellanen asia, jota suojellaan. Ei niillä miesten tunteilla niin väliä, vaikka totuus on ettei mies voi tehdä välttämättä mitän oikein tän asian suhteen. 

[/quote]

Oon täs koko keskustelun aikana puhunut kompromisseista ja siitä, että mun mielestä on väärin et jos mies haluaa joka päivä, pitää naisen antaa sille joka päivä.. Tai ihan sama vaik olis niin päin et nainen haluaa ja mies ei, sillä nyt oo merkitystä. ap nyt vaan oli nainen nii siihen asetelmaan tässä koitan keskittyä.

En oo missään vaiheessa sanonut, että mies ei saisi haluta seksiä tai että naisen pitäisi olla antamatta. Oon kyseenalaistanut sen, että miksi sen haluttoman pitää joustaa ja antaa _JOKA PÄIVÄ_. 

-34

Vierailija
2/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:28"]

Seksi parisuhteessa on oletus. Siksi. On oikein odottaa, että parisuhteessa saa seksiä. Se, joka rikkoo perusteltuja odotuksia vastaan, on velvollinen toimenpiteisiin

[/quote]

Eli pitääkö naisen antaa joka päivä haluttomuudesta huolimatta? Eikö mikään muu ole parisuhteessa oletus, toisen kunnioitus esimerkiksi? Joustavuus tilanteen mukaan? Se, ettei painosta toista tekemään mitään, mitä toinen ei halua tehdä? 

Ap:n tilannehan on oikeasti ihan paska. Vai onko se oikein sun mielestä, että mies ei tykkää runkata ja valittaa naiselleen että kassit on täynnä? Eikö miehellä ole mitään velvollisuuksia esimerkiksi edesauttaa naista haluamaan taas seksiä? 

-34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leikkasin yksi aamu miehen nukkuessa hänen kivespussinsa irti askartelusaksilla. Piilotin kivekset metsään kaivamaani kuoppaan, jonka sijainnin vain minä tiedän. Olen tehnyt selväksi, että jos minulle tapahtuu jotain, niin viimeinenkin mahdollisuus saada kivekset takaisin katoaa. Eipä kerjää seksiä enää

Vierailija
4/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:41"]Voi jumalauta. Olisipa mullakin tollanen ongelma, mutta ei kun just päinvastainen. En saa koskaan tarpeeksi seksiä. Mistä noita miehiä löytää jotka jaksaisivat panna kunnolla ja USEIN? Haluaisin edes joskus joutua tohon tilanteeseen että pitäisi miehen MIELIKSI antaa. Eipä taida koskaan tulla tapahtumaan.
[/quote]
Vaihdetaanko puolisoita? Vaimoani ei enää lastensaannin jälkeen ole seksi kiinnostanut, mutta omat haluni eivät ole kadonneet mihinkään.
.
Ja tuo sääliseksi on niin nöyryyttävää, että ennemmin vaikka runkkailen, kun panen halutonta vaimoa.

Vierailija
5/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan puhutaan himoista, antamisesta ja ties mistä. Oikeasti, ihan oikeasti te joita ei seksi kiinnosta, oletteko koskaan ajatelleet asiaa sen halukkaamman puolison osalta? Tämä halukas osapuoli (tässä meidän tapauksessa minä eli vaimo) ymmärtää, ymmärtää ja venyy, joustaa ja vaikka mitä maailman tappiin asti. Ja tuntuu tosi kurjalta, kun oma mies ei halua. Halusi ennen normaalisti, mutta pari vuotta avioliittoa muutti kaiken, seksiä ehkä kolmesti kuukaudessa. Ei sitä aina tarvitse panna, jos se edes ajattelisi toisen hyvinvointia ja onnellisuutta sen verran, että tuottaisi sen orgasmin muilla tavoilla, ei ole vaikeaa. Itsekin synnytyksen jälkeen haluttoman puolivuotisen aikana en halunnut seksiä, mutta minusta on ihanaa tuottaa toiselle nautintoa ja hoitelin asian muilla tavoin. Osaisipa miehenikin ajatella samalla lailla minun tarpeitani.

Vierailija
6/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö meidän vaihtaa miehiä? Sinä saat ton mun pihtarin. Varmaan miehellesi nätti ja hyväkroppainen kelpaa?

Vierailija
7/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:07"]

Seksi parisuhteessa on oletus. Siksi. On oikein odottaa, että parisuhteessa saa seksiä. Se, joka rikkoo perusteltuja odotuksia vastaan, on velvollinen toimenpiteisiin

[/quote]

Eli pitääkö naisen antaa joka päivä haluttomuudesta huolimatta? Eikö mikään muu ole parisuhteessa oletus, toisen kunnioitus esimerkiksi? Joustavuus tilanteen mukaan? Se, ettei painosta toista tekemään mitään, mitä toinen ei halua tehdä? 

Ap:n tilannehan on oikeasti ihan paska. Vai onko se oikein sun mielestä, että mies ei tykkää runkata ja valittaa naiselleen että kassit on täynnä? Eikö miehellä ole mitään velvollisuuksia esimerkiksi edesauttaa naista haluamaan taas seksiä? 

-34

[/quote]

Sä nyt väität ymmärtäväsi, mutta itse tosiasiassa sälytät kaiken vastuun vain ap:n miehelle. Vai olenko väärässä, oletko kysynyt ap:lta mitä hän on asian eteen tehnyt ja korostsnut molempien vastuuta. 

Vierailija
8/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:04"]

Totuus on se mikä tästäkin keskutelusta näkyy, et ei ole mitään oikeeta tapaa miesten haluta seksiä enää. Naisen haluttomuus on  sellanen asia, jota suojellaan. Ei niillä miesten tunteilla niin väliä, vaikka totuus on ettei mies voi tehdä välttämättä mitän oikein tän asian suhteen. 

[/quote]

Oon täs koko keskustelun aikana puhunut kompromisseista ja siitä, että mun mielestä on väärin et jos mies haluaa joka päivä, pitää naisen antaa sille joka päivä.. Tai ihan sama vaik olis niin päin et nainen haluaa ja mies ei, sillä nyt oo merkitystä. ap nyt vaan oli nainen nii siihen asetelmaan tässä koitan keskittyä.

En oo missään vaiheessa sanonut, että mies ei saisi haluta seksiä tai että naisen pitäisi olla antamatta. Oon kyseenalaistanut sen, että miksi sen haluttoman pitää joustaa ja antaa _JOKA PÄIVÄ_. 

-34

[/quote]

Missä luki joka päivästä yhtään mitään taas.....

Vierailija
9/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:59"]

Täällä vaan puhutaan himoista, antamisesta ja ties mistä. Oikeasti, ihan oikeasti te joita ei seksi kiinnosta, oletteko koskaan ajatelleet asiaa sen halukkaamman puolison osalta? Tämä halukas osapuoli (tässä meidän tapauksessa minä eli vaimo) ymmärtää, ymmärtää ja venyy, joustaa ja vaikka mitä maailman tappiin asti. Ja tuntuu tosi kurjalta, kun oma mies ei halua. Halusi ennen normaalisti, mutta pari vuotta avioliittoa muutti kaiken, seksiä ehkä kolmesti kuukaudessa. Ei sitä aina tarvitse panna, jos se edes ajattelisi toisen hyvinvointia ja onnellisuutta sen verran, että tuottaisi sen orgasmin muilla tavoilla, ei ole vaikeaa. Itsekin synnytyksen jälkeen haluttoman puolivuotisen aikana en halunnut seksiä, mutta minusta on ihanaa tuottaa toiselle nautintoa ja hoitelin asian muilla tavoin. Osaisipa miehenikin ajatella samalla lailla minun tarpeitani.

[/quote]

Hyvin sanottu! Se tekee todella hallaa sen haluavan puolison itsetunnolle, kun tulee jatkuvasti torjutuksi. Varsinkin kun oletus on, että haluttomuus on ok ja oikeus, jolle ei tarvitse tehdä mitään jos ei itse halua. Puolison pitää ymmärtää ja venyä.

Vierailija
10/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

-34

[/quote]

Joo huomaa kyllä kummalta puolelta sulla on kokemusta ;) Et ole ollenkaan objektiivinen.

Ai sen haluavan osapuolen tulee edesauttaa toista haluamaan taas... Voi eiii... Haluat romuttaa sen miehen lopullisesti, eikö totta? 

Vierailija
11/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaaah.. täällä kohtalotoveri, ap. Tosin toivottavasti vain väliaikaisesti. Mulla raskaus aiheuttaa välittömästi haluttomuutta, nyt siis toinen lapsi tulossa. Mies hyppii seinille kun ei saa seksiä, mua suorastaan inhottaa ajatuskin.

Aiheesta on keskustelu satoja kertoja, mutta loppujen lopuksi on itelle helpompaa heltyä kerran kuussa. Sitten saa parin viikon vapaan siltä "pitää varmaan katsoa jotain videoita sitten..." -huokailulta.

Ärsyttävintä on, että toinen saa mut potemaan syyllisyyttä vaikka tilanne oli tällä kertaa jo etukäteenkin arvattavissa. Aargh.

Vierailija
12/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa epäterveeltä. Omat kassini olivat ihan kivuissa kotiin tultuani tänään. Taisi naisilla olla kiima päällä. Onneksi masturboin ja jteki todella hyvää kivespussilleni.

Vierailija
13/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:06"]

[/quote]

-34

[/quote]

Sä nyt väität ymmärtäväsi, mutta itse tosiasiassa sälytät kaiken vastuun vain ap:n miehelle. Vai olenko väärässä, oletko kysynyt ap:lta mitä hän on asian eteen tehnyt ja korostsnut molempien vastuuta. 

[/quote]

Ilmaisen itseäni varmaan tosi huonosti, eikä varmaan kaikki pysy mukana et mitkä kaikki on mun viestejä. En oo kysynyt ap:lta mitään, ja keskityn tässä ketjussa nyt tähän asetelmaan, että ap:ta painostetaan harrastamaan seksiä joka päivä. Oon kyllä yleisesti sanonut, että vastaavassa tilanteessa tarvitaan kompromisseja eikä painostusta. Kumpaankaan suuntaan. 

-34

Vierailija
14/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän asian kanssa olen vähän puolin ja toisin kamppaillut ja omasta kokemuksesta oppineena voisin yrittää valaista miehille, miten te edesautatte sitä, että seksi suhteessanne lisääntyy tai muuttuu paremmaksi. Eli:

Miehet, joilla haluton vaimo: Joku täällä jo viisaasti neuvoi tämän asian kanssa painivaa. Naisena, mikään ei tunnu niin loukkaavalta, kuin se tunne, että mies yrittää hyvillä teoillaan "ostaa" minulta seksiä. Hyvät teot muuttuvat naisen päässä arvottomiksi ja pikemminkin rasittaviksi ja ärsyttäviksi, jos tälläinen mielentila pääsee syntymään. Se vaikuttaa naisen tunteisiin parisuhteesta ja tätä kautta tietenkin myös suoraan seksiin. Syntyy loputon kierre, jonka myötä seksi muuttuu yhä epämukavammaksi naiselle.

Jos mies taas osaa oisoittaa naiselleen rakastavansa tätä pyyteettömästi, tehden naiselle palveluksia, hellyydenosoituksia, yllätyksiä ja rakkauden sanoja, odottamatta niistä mitään vastapalvelusta (etenkään seksiä), rakkaus vahvistuu. Kun tähän vielä lisätään se, että mies - edelleen odottamatta suoraa toimintaa - osoittaa naiselleen haluavansa tätä, on suuri mahdollisuus, että naisen halut syttyvät miestään kohtaan. Naisen haluihin vaikuttaa usein vahvasti omat tunteet ja samoin miehen tunteet. On myös naisia, jotka kiihottuvat miehestä vain koska hän on mies, ja useimmat parisuhteessa elävät ihmiset haluavat seksiä edes silloin tällöin, mutta suurin osa naisista tarvitsee seksuaalisten halujensa tueksi kokemuksen olevansa rakastettu juuri sellaisena kuin on ja että hänen miehensä haluaa rakastella juuri häntä. Mies voi ehdottaa seksiä tai vaikka pyytää sen merkkaamista kalenteriin etukäteen, mutta naisen kokemuksen täytyy olla se, että häntä rakastetaan muutenkin kuin seksin takia.

Miehen tulisi hyväksyä myös naisensa haluttomuus ja vaikka sovitut seksitreffit eivät syystä tai toisesta johtaisi yhdyntään, siitä ei saa kumppanilleen loukkaantua. Yritetään ensi kerralla uudestaan! Miehen kannattaakin ajatella rakasteluun päätymistä ikään kuin "metsästyksenä" - hän tavoittelee naistaan, mutta kuten metsästyksessäkin, ei metsästäjä voi vaatia saavansa saalista jokaisesta teosta, jonka hän tekee. Viisas mies tietää siis, että aivan kuin metsästysvälineitä, on parisuhdettakin huollettava - välineiden huollolla ei kaadeta peuraa (ja jos joku typerys niin olettaa, niin on peurallakin syytä loukkaantua moisesta alipanostuksesta), mutta välineiden huolto auttaa tulevassa kaadossa. Jäljittämisen aikana taas voi mitä vaan mennä mönkään, mutta se on elämää. Vaivannäöllä ja parisuhteessa epäitsekkyydellä kuitenkin tämä "metsästäjäkin" palkitaan sillä "kaadolla".

Toivottavasti tämä auttaa teitä mihiä ymmärtämään meitä naisia ja toivottavasti se taas autta teitä kanssasiskoja parisuhteissanne! :) Joku voi olla täysin eri mieltä, mutta silloin tärkeintä onkin, että juuri sinun kumppanisi tietää mitä mieltä sinä olet ja pystytte yhdessä toimimaan yhteisen hyvän eteen kaikilla parisuhteen aloilla.

Vierailija
15/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon kun nainen on raskaana ni kuuluu käydä vieraissa salaa. :) eikä vaimo tiedä. HEH HEH HEE!! ja sille vieraalle naiselle kunnon panot.

Vierailija
16/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:04"]

[/quote]

-34

[/quote]

Missä luki joka päivästä yhtään mitään taas.....

[/quote]

No ap:n aloituksessa ja mun viesteissä luki joka päivästä yhtään mitään :)

-34

Vierailija
17/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole täynnä. Oikeasti ylimäärä poistuu pissatessa. Eihän munkit muuten vois elää.

Vierailija
18/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:14"]

[/quote]

-34

[/quote]

Joo huomaa kyllä kummalta puolelta sulla on kokemusta ;) Et ole ollenkaan objektiivinen.

Ai sen haluavan osapuolen tulee edesauttaa toista haluamaan taas... Voi eiii... Haluat romuttaa sen miehen lopullisesti, eikö totta? 

[/quote]

Et sä kyllä voi näistä viesteistä huomata mun historiasta mitään. Ilmaisen tosiaan itseäni huonosti ilmeisesti, tai ei oo selvää kaikille et mitkä viestit on mun kirjoittamia. Pahoittelen sitä.

En todellakaan halua romuttaa ketään. Pointti oli se, että ei se naisen tai miehen haluttomuus ole välttämättä pelkästään sen yksilön, vaan PARISUHTEEN ongelma. Jolloin siitä olisi hyvä keskustella, etsiä ne syyt haluttomuuden taustalla. Puolison tuki siinä asiassa voi olla tosi tärkeää, eikä painostamalla ja syyllistämällä tai velvoittamalla toista seksiin yleensä tule tuloksia.

En oo vieläkään missään vaiheessa sanonut, että pihtaaminen olisi ok. Ei ole, ei todellakaan. Jossain viestissä kirjoitinkin, että ei ole oikein vedota "mulla on oikeus pihdata"-argumenttiin. Mutta kun kyse on parisuhteesta, niin siinä on kaksi osapuolta. 

Oon kokoajan ollut sitä ajatusta vastaan, että jos osapuoli A haluaa seksiä joka päivä ja osapuoli B ei halua ollenkaan, että silti seksiä pitäisi harrastaa joka päivä. Kuten ap:n tapauksessa. 

Mun mielestä rakentavampaa ja parempi vaihtoehto olisi jonkinlainen kompromissi, jossa edelleen molemmat osapuolet koittavat löytää ratkaisuja siihen haluttomuuteen. En missään vaiheessa oo tarkoittanut, että se olis osapuolen A syytä se haluttomuus, mutta että A voi kyllä paljon B:n haluihin vaikuttaa. Tällaisena perusesimerkkinä parisuhde, jossa A ei tee mitään kotitöitä, B tekee kaiken ja on väsynyt ja ei siksi halua seksiä. Ei tässä kohtaa mielestäni se ongelma ole se B:n haluttomuus pelkästään, vaan koko parisuhteen dynamiikka.

Oonkohan mä vieläkään osannut ilmaista tätä asiaa mitenkään selkeästi..

-34 (ja moni muu viesti)

Vierailija
19/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanon nyt vielä sen tälleen yksinkertaisesti:

Mielestäni missään parisuhteessa ei pitäisi harrastaa seksiä pelkästään toisen osapuolen halut huomioon ottaen. Jos toinen haluaa seksiä joka päivä, toinen kerran kuussa, voi tehdä kompromissin ja harrastaa seksiä vaikka 1-2 kertaa viikossa.

-34

Vierailija
20/69 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että se osapuoli joka ei halua seksiä kovin usein, ei vaan ole niin innostunut siitä vonkaajasta. Alunperin mennyt väärän tyypin kanssa yhteen. Jos on oikea, haluttaa kokoajan.