Flowiin menijöitä? :)
Kommentit (7)
Menisin yhdeksi päiväksi, mutta kun ei ole fyrkkaa. Hipsterimusa on ihan järkyttävää tekotaiteellista paskaa, mutta hipsteritytöt taas on nättejä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:58"]Menisin yhdeksi päiväksi, mutta kun ei ole fyrkkaa. Hipsterimusa on ihan järkyttävää tekotaiteellista paskaa, mutta hipsteritytöt taas on nättejä.
[/quote]
Olisin vielä pukeutunut Tuska-vetimiini, eli Nahkasaappaisiin, mustiin nahkabyysiin, niittivyöhön ja mustaan death-metal paitaan. Koska näillä vetimillä ne hipsterimisut olisivat itse aloittaneet keskustelun, että: "Mitä sä täällä teet?". Harmittaa.
Mä en ole koskaan(!) käynyt siellä, vaikka aina olen kuunnellut hieman marginaalisempaa musiikkia oikein mielelläni. Nyt, koska musta tuntuu että mähän vaan sisäisesti senkun nuorrun tässä vuosi vuodelta ;) niin meinasin mennä. Ja joo, koska tämä täällä ei ole mitään niin virallista, saatan kyllä kirjoittaa huolimattomasti, mutta oikeassa elämässä mua ei tarvitse (yleensä) kirjoitusvirheistä ojentaa. Kiva siis kun poimit viestistä valiämmätyyliin oleellisen, 5.
ap
Menisin, jos olisi kaveri/seuraa... :( :(