Työpaikasta piti tulla puhelu onko minut valittu!
Kaikki meni lupaavasti tähän asti, työnantaja oli toiveikas ja kertoi jo aikatauluista ym. Tänään piti tulla puhelu kuitenkin että onko minut valittu, mutta tähän mennessä ei ole vielä kuulunut mitään. Kysynkin siis että jos nyt ei iltaan mennessä kuulu niin soitanko itse sinne?
Kommentit (13)
Pahalta näyttää jos ei tule puhelua, että sinut valittu. Odottaisin huomiseen puoleenpäivään itse puhelua, koska hätäily ei sitä asiaa miksikään muuta.
Odota huomiseen, mutta valitettavan todennäköistä on se, että sinua ei sittenkään valittu. Ehkä paikkaa ei täytetä ollenkaan kun rahat ei riitä, tai siihen siirretään joku samasta organisaatiosta. Niissä järjestelyissä menee aikaa, siksi ei heti ilmoiteta.
Toivotaan nyt kuitenkin vielä parasta, että saisit sen paikan.
Varmaan sanoo niin kaikille, ettei ala ettiin muita töitä/lupaudu muualle. Odottaa, et paikalle tulee parempi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:33"]
Eivät valinneet sinua eivätkä soita lainkaan.
Niin se menee.
[/quote]
No ei välttämättä mene. Mun tapauksena asioiden piti alkaa olla selvä ke, to-pe ei kuulunut mitään, ma-aamuna laitoin viestiä että mikä tilanne, vastaus tuli että soitellaan iltapäivällä, sitten soiteltiin ristiin, illalla tuli viesti että soitatko, ja kun soitin niin kaikki oli klaari. :D
Ota yhteyttä rohkeasti. Et menetä mitään, ap.
Mulle kävi niin että työnantaja unohti koko rekryasian. Soitin juuri ennen virka-ajan päättymistä tiedustellakseni. Kuulin äänestä, että oli vaivaantunut, kysyi pari sinänsä ei-tärkeää kysymystä ja kokosi selvästi vastausteni aikana ajatuksensa ja kahisteli papereita. Sitten toivotti mut tervetulleeksi ja pahoitteli ettei muistanut ilmoittaa. Oli kuitenkin sanonut kyseisenä päivänä ehdottoman viimeistään ilmoittavansa, mutta työpaikan mittava remontti oli sotkenut ajatukset. Uskon kuitenkin ettei unohtunut vain ilmoittaa, vaan oli unohtunut valita, ja paikan saamiseni varmistin omalla aktiivisuudellani.
Kiitos vastauksista. Olisin soittanut itse ihan pikapuoliin, mutta sitten tuli puhelu ja sain paikan :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:36"]
Kiitos vastauksista. Olisin soittanut itse ihan pikapuoliin, mutta sitten tuli puhelu ja sain paikan :)
[/quote]
Onnea! Kerrankin palstalle joku pääsee kirjoittamaan jotakin näin mukavaa. Hieno juttu, olen tosi iloinen puolestasi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:36"]
[/quote]
No onneksi olkoon. Ajatelinkin sanoa että älä nyt ainakaan tänään vielä soita takaisin, sillä pomo voi hoidella rekryasioita vasta iltapäivällä kun päivän muut rutiinit on hoidettu.
Eivät valinneet sinua eivätkä soita lainkaan.
Niin se menee.