Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muut ruvennu itkemään aktin aikana?

Vierailija
04.08.2015 |

Oon ruvennu pari kertaa ruvennut vollottamaan seksin aikana. Onko muita? Mistäköhän voisi johtua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:06"]

Lähes joka kerta saan kyyneleet silmiin kun pääsen rakastajani syliin. Oman miehen kanssa en ole koskaan tuntenut tuollaista fyysista yhteensopivuutta

[/quote]No höh sinua :( Minä erosin vastaavassa tilanteessa, ja nyt ihana rakastajani on oma mieheni, kokonaan mun! Kannustan muitakin lopettamaan kärvistelyt. Ei ole eduksi itselle, eikä kumppanille.
[/quote]

Meissä ei ole mitään muuta yhteensopivaa kuin fyysisyys. Ikinä en tuota elämänkumppanikseni haluaisi

Vierailija
22/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:34"]Exän kanssa tuli itku orgasmin jälkeen aika usein, ihan siitä rakkaudentunteesta ja hyvästä olosta, se oli jotenkin puhdistavaa itkua ja mies elämäni rakkaus. Nykyisen mieheni kanssa ei itku ole tullut koskaan, mutta mieheltä tulee! Olin pyörtyä ihmetyksestä, kun hän ensi kerran purskahti itkuun lauettuaan. Hän yrittää peittää sitä kaikin keinoin, mutta huomaahan sen. Hän kielsi itkevänsä, kun kysyin, enkä ole enää kysynyt. Tietysti hänellä on sama homma kuin minulla exäni kanssa, mutta on se silti kiusallista. Lisään vielä, että nykyinen mieheni onaarre, rakastan häntä syvästi. Siitä tuo itkemättö,yys suhteessa ei johdu. Exän kanssa vain seksi olitoisenlaista, intensiivistä. [/quote] kiteytit kokemukseni. Myös minulla seksi exän kanssa sai joskus itkemään, se oli niin järjettömän hyvää. Nykyistä rakastan, mutta seksiunia saatan edelleen nähdä exästä. Joskus ahdistaa, että hän ehkä oli elämäni rakkaus. Suhde kuitenkin oli silloin mahdoton.

[/quote]

Kiva kuulla. :) Minulle tosin tuo ex oli olisi tullut kyseeseen aviomehenä, ainoastaan miesystävänä. ihana muuten, mutta halusi usein testata viehätysvoimaansa myös muihin naisiin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan oikein kunnon orgasmin, niin voi itku päästä siitä taivaallisesta hyvänolon tunteesta... Tätä kyllä tapahtuu harvoin ja ekaa kertaa mies pelästyi ja luuli, että minuun sattuu niin paljon...

Vierailija
24/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vollota petipuuhissa. Ei se niin kauheata ole. Päinvastoin usein hymyillään tai jopa naureskellaan. Seksi on iloinen asia oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
25/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi saatana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi