Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muut ruvennu itkemään aktin aikana?

Vierailija
04.08.2015 |

Oon ruvennu pari kertaa ruvennut vollottamaan seksin aikana. Onko muita? Mistäköhän voisi johtua?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää lässytystä. Kyllä on Harlekiinit muistettu lukea. Oksettavan teennäistä.

Vierailija
2/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa oikein kunnon orkun jälkeen, sitä ei vaan voi estää. Semmoista naurun sekaista onnellista itkua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:46"]Pari kertaa oikein kunnon orkun jälkeen, sitä ei vaan voi estää. Semmoista naurun sekaista onnellista itkua :)
[/quote]

Yök! :x

Vierailija
4/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:42"]Järkyttävää lässytystä. Kyllä on Harlekiinit muistettu lukea. Oksettavan teennäistä.
[/quote]
Oksettavan kyynistä. Varmaan järkyttävän tylsää sun robotin elämäsi.

Vierailija
5/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana kun olin ihan MIELETTÖMÄN rakastunut, niin kävi pari kertaa noin aktin aikana tai jälkeen, kun tunteet kerrassaan löivät yli laidan. nyt kypsemmällä iällä 1 5 vuoden avioliiton jälkeen itkettää lähinnä seksin puute. 

Vierailija
6/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tirautan itkut silloin tällöin seksin aikana. Itku tulee toisinaan silloin, kun seksi on erityisen intensiivistä ja joudun jonkinlaisen ylitsevuotavan rakkauden, läheisyydentunteen ja euforian valtaan. Mies joskus aikanaan vähän säikähti, kun mulla alkoi kyyneleet valua kesken rakastelun, mutta on sittemmin oppinut, että se johtuu vaan siitä, että mulla on erityisen ihanaa :)

Vierailija
7/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus, yleensä kyllä vasta seksin jälkeen. Kummallista. Sellanen levollinen, autuas olo ja sit alkaa kyyneleet valumaan.

Vierailija
8/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itkin, kun baari-illan jälkeen erittäin hyvinvarustettu mies työnsi yllättäen peräreikääni.  Ei liene yllätys, että emme ole naimisissa.

Vierailija
9/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä ämmiä olette.

Vierailija
10/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa

Vierailija
11/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:37"]

Minä tirautan itkut silloin tällöin seksin aikana. Itku tulee toisinaan silloin, kun seksi on erityisen intensiivistä ja joudun jonkinlaisen ylitsevuotavan rakkauden, läheisyydentunteen ja euforian valtaan. Mies joskus aikanaan vähän säikähti, kun mulla alkoi kyyneleet valua kesken rakastelun, mutta on sittemmin oppinut, että se johtuu vaan siitä, että mulla on erityisen ihanaa :)

[/quote]

Aika samanlaisia tuntemuksia täällä =)

Vierailija
12/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on itkettänyt yleensä, kun olen ollut ensimmäistä kertaa jonkun kanssa sängyssä. En harrasta irtosuhteita ja seksin harrastaminen on minulle sitoutumista muutenkin suhteeseen. Se itku on varmaan sitä, kun päästää irti menneestä ja aloittaa uutta. Ja myös sitä, kun ensimmäinen kerta jonkun kanssa on vasta tutustumista - itkettää, kun haluaisi päästä vielä lähemmäksi.

Vierailija
13/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh kyllä on taas lässynläätä. Miten tuollaisia vollottajia voi edes panna kunnolla?

Vierailija
14/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on päässyt kerran itku mieheni kanssa seksiä harrastaessani, kun se touhu oli niin vaivaannuttavaa suorittamista ja tunsin itseni tosi huonoksi ja rumaksi ja epäonnistuneeksi. Ei mitään hyvää itkua siis, ihan vaan pahaa oloa. Mies sitten lopetteli hämmentyneenä kesken kaiken, meni keittiöön ja minä jäin makaamaan sohvalle.

Vierailija
15/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa tuli itku orgasmin jälkeen aika usein, ihan siitä rakkaudentunteesta ja hyvästä olosta, se oli jotenkin puhdistavaa itkua ja mies elämäni rakkaus.

Nykyisen mieheni kanssa ei itku ole tullut koskaan, mutta mieheltä tulee! Olin pyörtyä ihmetyksestä, kun hän ensi kerran purskahti itkuun lauettuaan. Hän yrittää peittää sitä kaikin keinoin, mutta huomaahan sen. Hän kielsi itkevänsä, kun kysyin, enkä ole enää kysynyt. Tietysti hänellä on sama homma kuin minulla exäni kanssa, mutta on se silti kiusallista.

Lisään vielä, että nykyinen mieheni onaarre, rakastan häntä syvästi. Siitä tuo itkemättö,yys suhteessa ei johdu. Exän kanssa vain seksi olitoisenlaista, intensiivistä.

Vierailija
16/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä itse itkenyt, mutta mieheni itki kerran. Meillä oli tosi intensiivistä seksiä,aika rauhallistakin ja kun se oli juuri ohi mies tirautti muutamat kyyneleet siinä vielä sisällä ollessani. Katsoi silmiin ja kertoi että tajusi äsken, että hän rakastaa minua. En tiedä, kaunis ja romanttinen hetki mutta myös vähän vaivaanuttava, itselläni kun ei vielä ollu vastausta takaisin.

Vierailija
17/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:34"]Exän kanssa tuli itku orgasmin jälkeen aika usein, ihan siitä rakkaudentunteesta ja hyvästä olosta, se oli jotenkin puhdistavaa itkua ja mies elämäni rakkaus.

Nykyisen mieheni kanssa ei itku ole tullut koskaan, mutta mieheltä tulee! Olin pyörtyä ihmetyksestä, kun hän ensi kerran purskahti itkuun lauettuaan. Hän yrittää peittää sitä kaikin keinoin, mutta huomaahan sen. Hän kielsi itkevänsä, kun kysyin, enkä ole enää kysynyt. Tietysti hänellä on sama homma kuin minulla exäni kanssa, mutta on se silti kiusallista.

Lisään vielä, että nykyinen mieheni onaarre, rakastan häntä syvästi. Siitä tuo itkemättö,yys suhteessa ei johdu. Exän kanssa vain seksi olitoisenlaista, intensiivistä.
[/quote] kiteytit kokemukseni. Myös minulla seksi exän kanssa sai joskus itkemään, se oli niin järjettömän hyvää. Nykyistä rakastan, mutta seksiunia saatan edelleen nähdä exästä. Joskus ahdistaa, että hän ehkä oli elämäni rakkaus. Suhde kuitenkin oli silloin mahdoton.

Vierailija
18/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta saan kyyneleet silmiin kun pääsen rakastajani syliin. Oman miehen kanssa en ole koskaan tuntenut tuollaista fyysista yhteensopivuutta

Vierailija
19/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:06"]

Lähes joka kerta saan kyyneleet silmiin kun pääsen rakastajani syliin. Oman miehen kanssa en ole koskaan tuntenut tuollaista fyysista yhteensopivuutta

[/quote]No höh sinua :( Minä erosin vastaavassa tilanteessa, ja nyt ihana rakastajani on oma mieheni, kokonaan mun! Kannustan muitakin lopettamaan kärvistelyt. Ei ole eduksi itselle, eikä kumppanille.

Vierailija
20/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en nyt aikoihin.

alkuun mies pelästyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän