Mitä 3- vuotiaalle kummitytölle lahjaksi?
Kommentit (9)
Duplo legoista tykkää varmasti kaikki taaperot ja heidän vanhemmatkin. Kirja on myös aina hyvä lahja. Paperisivuinen käy jo kolmivuotiaalle. Älä osta ainakaan pehmoleluja.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:59"]Duplo legoista tykkää varmasti kaikki taaperot ja heidän vanhemmatkin. Kirja on myös aina hyvä lahja. Paperisivuinen käy jo kolmivuotiaalle. Älä osta ainakaan pehmoleluja.
[/quote]
Meillä ei kumpikaan tytöistä ole tykänneet duploista vaikka niitä on ollut. 3-vuotias meillä leikkii barbeilla, sf-hahmoilla +niiden oheistuotteita..toki isosisko on eskarilainen joten leikit erilaisia kuin jos olisi yksin :)
Muovailuvaha tai sormivärit on ollu meillä tykättyjä.
Et siis tunne kummityttöäsi sen vertaa, että osaisit lahjan ostaa? Miksi olet hänen kumminsa?
Jotain askarteluvälineitä, siis esim vesivärit yms :) mun 2.5v ainakin tykkäisi. Tai kirja tai esim palapeli
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:55"]
Et siis tunne kummityttöäsi sen vertaa, että osaisit lahjan ostaa? Miksi olet hänen kumminsa?
[/quote]
Voi kun se ongelma olisi noin yksinkertainen. Nyt vaan tilanne on se että lapsella on leluja puoli huonetta (mummot innostuneet kuulemma ainoasta lapsenlapsesta). Itsellä jo aikuiset pojat niin pudottu lelukelkasta jo aikaa sitten. Tuollainen tekemisjuttu voisikin olla hyvä idea :) Lisääkin saa ehdotella.
Seksikkäitä alusvaatteita, verkkosukat, ruoska, klitoriskiihotin, tuoksuvia öljyjä likukastukseen. t. M33
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:45"]
Seksikkäitä alusvaatteita, verkkosukat, ruoska, klitoriskiihotin, tuoksuvia öljyjä likukastukseen. t. M33
[/quote]
Reissu Hoploppiin, lastenteatteriin tai eläinpuistoon? Mä olen kovasti toivonut, että kummit antaisi lahjaksi tekemistä ja omaa aikaansa. Ottakaa äiti/isä mukaan, jos lapsi ei uskalla lähteä kaksin kanssasi.
Lelujen valinta tuossa iässä on hankalaa lasta tuntematta: osa leikkii vauvaleluilla, osa Petshopeilla ym. pikkutavaroilla.