Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vastannut kotonasi lankapuhelimeen?

Vierailija
06.03.2022 |

Miten on?
Ja kommentoi,
varsinkin jos sulla vielä on lankapuhelin.

Oletko vastannut kotonasi lankapuhelimeen?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona edelleen lankapuhelin, mutta ei enää liittymää siihen valitettavasti. Kävi liian kalliiksi. Puhelin on kuitenkin itselleni rakas muisto isomummostani ja lapset tykkäävät leikkiä sillä.

Vierailija
2/5 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itsellänikin lankaliittymä ja tietty puhelin vuosia toisella asunnolla, vaikka samaan aikaan kännykkäkin. Puhelimessa oli myös vastaaja, jossa pieni kasetti. Ja oho, kun en ole vielä edes eläkeikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko kaikilla jo älykännykkä?

Vierailija
4/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen vastannut, vaikka sainkin ensimmäisen kännykän jo 1995. Niin ennen kännykkää kuin senkin jälkeen.

Vierailija
5/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli itsellänikin lankaliittymä ja tietty puhelin vuosia toisella asunnolla, vaikka samaan aikaan kännykkäkin. Puhelimessa oli myös vastaaja, jossa pieni kasetti. Ja oho, kun en ole vielä edes eläkeikäinen.

Sama. 90-luvun alussa oli lankapuhelin ja siinä vastaaja, joka näytti myös soittajan numeron sen lisäksi, että pystyin siihen tallentamaan oman viestini ja soittajat omansa. Sitten ne viestit voi kuunnella kuten Sinkkuelämässä. Ekan kännykän sain työn puolesta 1996 ja siitä alkaen olen käyttänyt kännykkää. En muista, minä vuonna luovuin lankapuhelimesta.

Lapsuudenkodissa lankapuhelimella soitettiin puhelinkeskukseen, jota pyydettiin yhdistämään puhelu. Voi pyytää joko johonkin numeroon tai sitten oman paikkakunnan asukkaille ihan nimellä "Virtasen Villelle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi