Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko lapsillenne käytettyjä pikkuhousuja?

Vierailija
04.08.2015 |

Itse en osta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:27"]En osta. Silloin kun käyttivät vielä vaippoja niin siihen päälle tulevia alushousuja varmaan ostin kyllä.
Muuten kyllä käytettyjä vaatteita ostin etenkin kun lapset olivat pieniä, nykyään jos löytyy ja lapset käyvät myös itse kirppiksillä.

[/quote]
Käyttääkö monikin vaipan päällä pikkareita? :o Mulla ei omia lapsia ole vielä, mutta ei kyllä kellään sukulaislapsella ole pikkareita laitertu vaupan päälle. Mikä idis tässä takan?
[/quote]

Kesällä kun tytöllä mekko vain. On siistimmän näköinen kuin pelkkä vaippa joka näkyy. Ei niitä muuten käytetty kuin vain jos oli tosiaan mekko päällä eikä sukkahousuja tai muita sellasia.

[/quote]
Itsellä 2 tyttöä ja ite oon käyttänyt mekon kanssa aina caprileggareita. Toki ei tämäkään idea huono ole :) Ap

Vierailija
22/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vain isojen tyttöjen käytettyjä (pesemättömiä) alushousuja itselleni.

t. Pena 70 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka oikeesti ostaa käytettyjä alusvaatteita :D joskus kirpparilta löytyy justiinsa käytettyjä rintaliivejä ja alushousuja, ällöttävää.

Vierailija
24/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän kestovaipat eroaa pikkareista? Muuta kuin että niihin kirjaimellisesti paskotaan ja kustaan? Voitte siis käyttää muksullanne vaippoja jotka takuu varmasti on ollut siinä ittessään muttette pikkareita joihin EHKÄ joku joskus tehnyt tarpeensa? Enkä todellakaan käyttäis kumpiakaan lapsellani. Jos ei uusiin ole varaa niin syytä olla tekemättä muksuja.

Vierailija
25/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ei ole kulkenut kirpparirytkyissä, ostin uudet koska ainoa lapseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi