Joudun usein tilanteisiin että miehet/mies meinaa hakata
Kyseessä tuntemattomat, esim. baarista. Ja itse olen todella hoikka kevytrakenteinen nainen. Alkaa vähän nyppiä että joutuu jatkuvasti varomaan olemassaoloaan. Saa*ana!Opetelkaa ukot käyttäytymään.
Kommentit (15)
Kumma juttu, et sitten peiliin vois vilkasta? Ei muilla naisilla ole tuollaista ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:45"]
Kumma juttu, et sitten peiliin vois vilkasta? Ei muilla naisilla ole tuollaista ongelmaa.
[/quote]No ei sille voi mitään jos naama ei miellytä -ap
Auotko päätäsi vai miksi olet moisen uhan alainen?
Todennäköisesti ainoa yhdistävä tekijä on aloittaja itse. Kannattaa arvioida toimintaansa kriittisesti, ja ehkä pystyt välttelemään kuvaamiasi tilanteita. Väkivalta ei ole oikein tai hyväksyttävää, mutta ikävä tosiasia on, että myös oma toiminta vaikuttaa väkivallan aktualisoimisen riskin suuruuteen.
Liikut ihan väärissä ympyröissä. Valitse paikat ja seuralaiset paremmin. Vältä humaltumista, jos se saa sinussakin v-mäisyyden kukkaan. Ehkä olet ns. tyypin II alkoholin käyttäjä, jolla humalatila poikii aggressiota, väkivaltaisuutta ja riehumista ja liikut samanlaisessa porukassa.
Mm. Wikistä poimittuna:
Tyypin II alkoholismi[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]
Tyypin II alkoholismiin, joka on useimmin nuoruusiällä alkava alkoholismin muoto, liittyy usein muun muassa impulssikontrollin häiriöitä.[11] Tyypin II alkoholisti aloittaa juomisen usein varsin nuorena ja tulee nopeasti riippuvaiseksi, toisin kuin tyypin I alkoholisti, jonka riippuvuuden kehittyminen voi tapahtua hitaasti useiden vuosien kuluessa. Tyypin II alkoholisteilla ei ole usein todettu esimerkiksi dopamiinin puutetta, vaan häiriö liittyy todennäköisesti johonkin toiseen aivojen välittäjäainesysteemiin, kuten serotonenergiseen järjestelmään.
Tyypin II alkoholismia on eri asteista. Osa siitä kärsivistä vain tissuttelee jatkuvasti, osa juo kohtuuttomasti jatkuvasti.
Tyypin II alkoholismilla näyttää olevan yhteys muun muassa elämyshakuisuuteen ja asosiaaliseen persoonallisuuteen, johon liittyy usein väkivaltaista käyttäytymistä ja perheväkivaltaa (erityisesti siihen liittyy aggressiivisuus humalassa).[11][19] Tyypin II alkoholismiin liittyy usein voimakas impulsiivisuus, aggressiivisuus ja antisosiaalisuus. Tämän tyypin alkoholisti ei usein myöskään koe alkoholinkäyttöä ongelmana eikä siksi itse pyri raitistumaan. Rikollisuuteen ja väkivaltaisuuteen kytkeytyvä tyypin II alkoholismi muodostaa noin 15–20 prosenttia alkoholismista. Tyypin II alkoholismissa näyttää olevan ainakin alttiuden periytyvyyttä. Tunnettu raittiusvalistuskirja "Turmiolan Tommi"[20] kuvaa miespuolista tyypin II alkoholistia, ja tämän tyypin riippuvuus onkin yleisempää miehillä. Sitä esiintyy kuitenkin enenevässä määrin myös naisilla.
Kerro tarkemmin miten joudut kerta toisensa jälkeen tuohon tilanteeseen.
Valitettavasti en kyllä ole ainoa. Olen myös ollut monesti todistamassa kyseisen kaltaisia tilanteita, joissa mies käyttäytyy väkivaltaisesti naista kohtaan. -ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]No ei sille voi mitään jos naama ei miellytä -ap
[/quote]
Varmaankin tarkoitti kuvainnollisesti, et tutkisitko ittees, et mistä se siussa johtus? Onkosiun käytös millastanäissä tilanteissa? Auotko päätäs miten herkästi?
M39
Kyllä naista tulee silloin tällöin kouluttaa jos hyppii nenälle.
m 41 v
Pistä korkki kiinni ja vaihda yöelämä päiväelämään! Vähenee vaaratilanteet kummasti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:56"]
Pistä korkki kiinni ja vaihda yöelämä päiväelämään! Vähenee vaaratilanteet kummasti.
[/quote]No en minä anna pelolle valtaa. On mulla ihan yhtälainen oikeus baarissa käydä. Noilta väkivaltaisilta rikollisilta sen sijaan sen voisi evätä. -ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 11:52"]
Kyllä naista tulee silloin tällöin kouluttaa jos hyppii nenälle.
m 41 v
[/quote]
Huono ja typerä provo, vai oletko ehkä muslimi?
Naista ei pidä, eikä ihmisiä yleensäkään. Lyöminen muutoin kuin oman hengen/toisen hengen pelastamiseksi on väärin ja tuomittavaa.
41v m
Opettele sinä tappelemaan vitun huora