Mitäs olette tehneet sormuksille?
Voihan se käydä niin että kihlaus puretaan tai tulee aviero.Minne sormukset, mitä niile tapahtuu?
Kommentit (14)
Kävin myymässä kulta-ja kelloliikkeeseen
Minä olen säästänut entisen kihlasormukseni kuten monta muutakin merkittävää muistoa elämästäni. Jos joku olisi penkonut tavaroitani niin paljon, että olisi löytänyt, olisin lopettanut suhteen.
Kosin samalla sormuksella nykyistä vaimoani.
Säästelen niitä pahannpäivän varalle ja myyn kun tarvetta on. 2x aviossa.
Sormus on saatu puolisolta, jolle se TIETENKIN palautetaan jos liitto päättyy - siis kihla- ja vihkisormukset. Jos puoliso kuolee sormukset voi joko pitää loppuikänsä (ei tietenkään käyttää mahd. uuden liiton aikana) tai antaa puolison perillisille.
Minä hölmö olen luullut, että tämä on kaikille päivänselvää ...
Vihkisormus oli ex n isoäidin. Pidin sitä pari v korulippaassa ja kerran ex appivanhemmat tulivat kylään. Olin kysynyt haluaako appi takaisin mm hänen tekemän pinnasängyn ja tulivat niitä hakemaan.
Samalla annoin ex anopille sormuksen takaisin. Halasi
Kihlasormus on vielä lippaassa. Esikoinen ei huolinut, koska on erottu
Mulla on myös omien sormusten lisäksi molempien exien vihkisormukset.Myyn jos tulee rahapula.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen säästänut entisen kihlasormukseni kuten monta muutakin merkittävää muistoa elämästäni. Jos joku olisi penkonut tavaroitani niin paljon, että olisi löytänyt, olisin lopettanut suhteen.
En tajunnut.
Juuri myin oman kihla- ja vihkisormukseni ja sain hyvät rahat. Nyt on kullan hinta korkealla.
Myydään