Voinko olla raskaana?
Harrastin seksiä ns. varmoina päivinä (kp 9 ja kp10)
olen siis jo aiemminkin luottanut varmoihin päiviin ja ei ole ollut mitään ongelmia.
Nyt vaan on ollut hiukan sellainen kummallinen olo..huomenna pitäis menkkojen alkaa mutta pelottaa että olen raskaana. Rinnat eivät ole kipeet eikä ole mitään oksetuksia mutta oon ihan sairaan väsynyt vaan. Eilenkin menin nukkumaan klo 19.30 kun normaalisti menen siinä 23.00 aikaan...Lisäks aina jos syön niin sen jälkeen tulee huono olo...ei nyt oksennusta kuitenkaan mut vähän sellainen ällötys..
Mahaan ei kuitenkaan satu eikä mitään...
ei kai nää oo vaan raskausoireita? :S
Kommentit (27)
Joo, se on tosi varma merkki raskaudesta, että oireet alkaa heti. Hei ihan oikeasti nyt, raskausoireiden puuttuminen ei tarkoita ettet olisi raskaana. Harvalla pahoinvointi yms alkaa heti. Mun oireet, jotka oli molemmiss raskauksissa tosi lieviä, alkoi vasta n. vko 8. Kaikille ei tule oireita ollenkaan. Jos olet harrastanut suojaamatonta seksiä, voit todella olla raskaana. Todella lapsellinen ehkäisykeino sulla käytössä.
Ensinnäkään en ole koskaan ollut raskaana, joten kaikki "kuvitelmani" pohjautuu luettuun tietoon ja raskaana olleilta ystäviltä kuultuihin kokemuksiin. En muista, että kukaan olisi kertonut etteikö jotain oireita olisi tullut jo siinä vaiheessa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Väsymys on ainoa sellainen "oire" mitä mulla on nyt ollut, olen nukkunut paljon enemmän kuin tavallisesti mutta on myös työ ja opiskelustressiä joten mitä todennäköisemmin johtuu siitä. Ja sekin että menkat ovat myöhässä ei huolestuta kun kierto tosiaan heitellyt ts. pidentynyt viime aikoina, luulisin että johtuu ylipainosta.
ap
Itselläni on ovis aina kp 10, joskus jopa 9.
Vaikka olisi sulla kp 14, niin kp 10 on juuri otollisin aika harrastaa seksiä, siittiöt elävät sen 4 päivää ainakin. Varmat päivät on ENNEN menkkoja eikä nekään voi varmoja olla
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:04"]Ensinnäkään en ole koskaan ollut raskaana, joten kaikki "kuvitelmani" pohjautuu luettuun tietoon ja raskaana olleilta ystäviltä kuultuihin kokemuksiin. En muista, että kukaan olisi kertonut etteikö jotain oireita olisi tullut jo siinä vaiheessa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
Väsymys on ainoa sellainen "oire" mitä mulla on nyt ollut, olen nukkunut paljon enemmän kuin tavallisesti mutta on myös työ ja opiskelustressiä joten mitä todennäköisemmin johtuu siitä. Ja sekin että menkat ovat myöhässä ei huolestuta kun kierto tosiaan heitellyt ts. pidentynyt viime aikoina, luulisin että johtuu ylipainosta.
ap
[/quote]
No itselläni ei tullut mitään muita oireita kuin kuukautisten poisjäänti. Pientä vuotoakin tuli alkuvaiheessa, luulin niitä kuukautisiksi
Eivät olleet. Raskaus tuli ilmi ihan sattumalta normaalissa, vuosittaisessa gynekäynnissä. Viikkojakin oli jo useita. Eli minulla oli kahdet ns.valekuukaitiset Iloinen yllätys paljastui sitten gynellä joka ultraamalla sai sitten viikotkin
Tee jo raskaustesti ap ja tule kertomaan miten meni. Uskon, että olet raskaana <3
Mä tulin raskaaksi kp 20/28. En luottaisi varmoihin päiviin, jos raskaus olisi ongelma.
Mulla on lievää ylipainoakin tullut nyt viime vuoden aikana ja siitä johtuen kierto on pitkittynyt useastikin, eli kai tarkoittanee sitä etten ole ovuloinut ja olen jo monen vuoden ajan mennyt tällä samalla menetelmällä tulematta raskaaksi, joten miksi nyt sitten yhtäkkiä ei tämä ehkäisy olis toiminutkaan.
Mitään raskausoireita ei kyllä ole ilmestynyt, ihan tahallaan hypin ilman rintaliivejä just ja ei todellakaan sattunut rintoihin. Vatsa ei ole kipeä, ei okseta hajut eikä maut ja en ole muutenkaan ärtyisä yms. ei tarvii juosta pissalla yöllä eikä mitään muutakaan sellaista...joten usko raskauteen on aika pieni nyt onneks :)
eiköhän ne menkst ole tulossa viimeistään tänään
ap