Ainoa ihminen kenelle ei ole käyty selittämässä mitään
On sellainen kuka ei ole sos mediassa ja hänestä ei ole missään kuvia
Kommentit (56)
Asiakkaalle käytiin selittämässä ns hyviä juttuja jän tykkäsi, joillekin muille pskajuttuja jatkuvasti. Olisko jotain muuta ihmisillä
Ihmiset ovat ymmärtäneet puhelimen kuvista kuulemma jotain. Olen kuulemma jäänyt kiinni että olen mulkku kun ne kuvat.
Näin. Niistä kuvista koko ajan jotain. Olen kuulemma paha ihminen niiden kuvien pohjalta. Olen jäänyt kuulemma pahuudesta kiinni.
Olen paha ihminen koska valokuva.
...
..
Ei auta tehdä enää mitään hyvää koska valokuva
Huoraan ulkomailla miesten kanssa koska puhelimessa oli miehen kuva.
X on viaton koska hänestä on viattoman oloisia kuvia.
Onneksi oikeudessa kuvat ei älykkäille ihmisille riitä todistusaineistoksi.
Idiootit saa tuijottaa niitä kuviansa.
No kenelle ei ole selitetty mitään ja kuka ei ole sosiaalisessa mediassa? Käytät kysymyspronomineja, joten vastaa meille!
Se on kuule turha tehdä mitään hyvää enää kun ihmisillä on ne kuvat. Heidän mielestä kuvista paljastuu pahuus.
Jonkin sanoin viattomuus on kadonnut ja ihminen on muuttunut pahaksi.
Hankin cell phonen syksyllä 2010. Te-toimiston kurssilla katsottiin, että minusta ei näy tietoa netissä, vaikka kuinka etsisi. Olen sos. mediassa, sekä instassa, koska aktiivimalli vaatii, mutta väärillä tiedoilla, myös koulutiedot ym. ja eläimen kuvalla.
Olen kuulemma esittänyt Elämäni 30 vuotta hyvää ihmistä.
Saisiko kuvien jakajat nyt tilille
Mitäs täällä sekoillaan ?
Ap:lla joku kriisi kuvista, jotka työkaverit on nähneet?
No mitä hirveitä kuvia ne sitten oli?
Lakkauta oikeuskäytäntö typeriltä ihmisiltä koska he ei selkeästi sitä tarvitse
Me emme selkeästi tarvitse oikeuskäytäntöä. Tarvitsemme vaan valokuvia
Vierailija kirjoitti:
Hankin cell phonen syksyllä 2010. Te-toimiston kurssilla katsottiin, että minusta ei näy tietoa netissä, vaikka kuinka etsisi. Olen sos. mediassa, sekä instassa, koska aktiivimalli vaatii, mutta väärillä tiedoilla, myös koulutiedot ym. ja eläimen kuvalla.
Siis pitäisikö jotain tietoja sitten löytyä vai?
Menin töihin uuteen työpaikkaan ja kaikki työpaikan ihmiset käytiin selittämässä jotain läpi.