Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei osallistu kotitöihin

Vierailija
04.08.2015 |

Mitenkähän kannattaisi ottaa puheeksi? Olen nyt vaan todella suurieleisesti tehnyt kotitöitä sen edessä, huokaillut äänekkäästi että kuinka on raskasta tehdä kaikki yksin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mouruamassa, joko ruoka on valmista? Nenän eteen pitää kantaa kaikki. Mä en kestä!

Vierailija
2/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne siitä muuttuu, meillä vaan protestiksi puheesta alkoi heittää tavaroita hyllyltä lattialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Käsittämätöntä ettei mene jakeluun. Välillä koittaa siivota raapimalla lattiaa hiekkalaatikon edessä. Jospa minäkin alan siivoamaan raapimalla. Oppisi olemaan.

Vierailija
4/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:22"]

Aina mouruamassa, joko ruoka on valmista? Nenän eteen pitää kantaa kaikki. Mä en kestä!

[/quote]

kiva kuulla etten ole ongelman kanssa yksin... tuntuu vaan niin surulliselta, olen jopa hieman kateellinen kaikille niille joiden kissat osallistuu kotitöihin oma-aloitteisesti :( en viitsisi hylätäkään... yhdessä oltu jo yli 10 v

ap

Vierailija
5/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa on sitä mieltä, että siivoaminen kuuluu muiden suorittamaan huonepalveluun (poikkeuksena vain hiekkiksellä käynti) ja että riittää hyvin, kun se itse huolehtii omasta siisteydestään.

Vierailija
6/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kantaa polleena rotan kotia, kun hän on oikein "uurastanut".

Vierailija
7/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä kissa siivoaa. Mutta pakko myöntää näin anonyyminä netissä että joskus v*tuttaa herätä vapaapäivänä klo 5 siihen saakelin imurin ääneen.

Vierailija
8/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun olen imuroinut, luutunnut lattiat, kissa potkii hiekat laatikosta koska aivan liian siistiä...

Vierailija
9/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:38"]

Juuri kun olen imuroinut, luutunnut lattiat, kissa potkii hiekat laatikosta koska aivan liian siistiä...

[/quote]

Just näin, monen metrin päähän.

Mä olen varmasti aivan hirveä nössö, kun mä mielelläni sitä palvelen ja rakastakin kovasti.

Vierailija
10/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:38"]

[/quote]

Just näin, monen metrin päähän.

Mä olen varmasti aivan hirveä nössö, kun mä mielelläni sitä palvelen ja rakastakin kovasti.
[/quote]

Sama, oma pieni mussukka vaikka välillä tuntuu että yrittää tuhota elämän :'D kietonut tassunsa ympärille pendele :3

T.9

Vierailija
11/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kai olisin onnellinen jos saisin yksin tehdä mutta ei, aina ovat apuaan tarjoamassa pyykin ripustukseen, imurointiin, pölyjen pyyhintään tai lakanoiden vaihtamiseen. Ja aina saatava just se luuttu jolla siivoan, toinen pöydällä oleva ei kelpaa. Jokapaikkaan työnnettävä nenä ja tsekattava onko pönttö puhdas, tiskikone tyhjennetty. Verhotkin asettelevat uudestaan rennommiksi ja se mikä ärsyttää eniten on tuo viherkasvien ylihoitaminen sairaiksi.

Vierailija
12/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:28"]

Mä kai olisin onnellinen jos saisin yksin tehdä mutta ei, aina ovat apuaan tarjoamassa pyykin ripustukseen, imurointiin, pölyjen pyyhintään tai lakanoiden vaihtamiseen. Ja aina saatava just se luuttu jolla siivoan, toinen pöydällä oleva ei kelpaa. Jokapaikkaan työnnettävä nenä ja tsekattava onko pönttö puhdas, tiskikone tyhjennetty. Verhotkin asettelevat uudestaan rennommiksi ja se mikä ärsyttää eniten on tuo viherkasvien ylihoitaminen sairaiksi.

[/quote]

oletko varma ettet puhu anopistasi?

Vierailija
13/21 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään auttoi paperitöissä! edistystä t:ap

Vierailija
14/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten onnistuisi esim ikkunoiden peseminen? ne on nyt täynnä räkäisiä nenänjälkiä...

Vierailija
15/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osallistuu liikaakin, mutta sählää vaan ja sotkua syntyy. Ihan samanlaista kuin jos kaksivuotiaan lapsen kanssa yrittäis jotain tehdä.
.
Tosin kädellisen on helpompi toimia. Käpälät on kömpelöt.

Vierailija
16/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonut kissalle, että voisi välillä mennä mun sijasta töihin, kun kerran sitä elätänkin. Ei oo kissa hirveesti lämmennyt ajatukselle.

Vierailija
17/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei kiinnosta. That's why.

Vierailija
18/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule meilläkään! Tuola se saunanlauteilla taas nukkuu, joka ikinen päivä MONTA TUNTIA! laiska kissa täytyy myöntää! Mutta ollaan niin mielin kielin pyörimässä kun ruokaa saa.. Nuo viiksikkäät lapset .

Vierailija
19/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä. Tuolla se on nukkunut koko päivän eikä ole tehnyt mitään muuta! Se suuttuu jos otan asian puheeksi.

Vierailija
20/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luuttuan lattioita niin on härkkimässä minua, että : "Mitäs se tämmönen peli on!" Huitoo tassulla MINNE ja MITEN sen mopin pitäs heilua!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän