Lue keskustelun säännöt.
Kissa ei osallistu kotitöihin
04.08.2015 |
Mitenkähän kannattaisi ottaa puheeksi? Olen nyt vaan todella suurieleisesti tehnyt kotitöitä sen edessä, huokaillut äänekkäästi että kuinka on raskasta tehdä kaikki yksin.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haha onneks mulla ei ole tollasta laiskaa kissaa. Mulla on kaksi ahkeraa koiraa! Töitä ne tekeekin, monta kertaa päivässä. Niitten tärkeimpiin hommiin kuuluu siivota pöydän alunen kakaroitten syötyä, ja hyvää työtä koirat tekevätkin, tai no, ainakin toinen. Ja arvatkaapa kumpi. No, tietysti se narttukoira! Kyllä se jeppekoirakin siivoo, mut ei se niin perusteellista työtä kyllä tee. Välttää kyllä, etenkin ku ei tässä ehdi aina olla nipottamassa, neljä pientä mukulaa.
Lasten ulkoiluttamisen mä oon niille myös ulkoistanut, kannatti aikanaan hankkia paimenkoiria. Hyvin paimentavat pentuja pihalla, ni mun ei tartte siellä ipanoitten kans roikkua, voin roikkua netissä rauhassa ja lämpimässä sisällä. Kännykkäkin jäätyy pihalla surffates.
Tiskaamaanhan noi on kyllä myös kovia, mut yleensä mä käytän niitä vaan esipesussa, ja varsinaisen pesun hoidan tiskikoneessa. Lapsia myös joskus putsailevat, isommat sapuskajäämät lähtee kätevästi.
Joskus käytin niitä öisin sängynlämmityksessäkin, siinäkin olivat ihan toimivia (halvemmaks ne tuli ku noi riivatun sähköt ja öljyt sun muut! kele, hinnat vaan nousee!). Nykyään mun sänkyy lämmittää ukko, se on kyllä kans ihan oiva peli. Lämmintä piisaa! Joskus ihan hikikin pakkaa tulemaan, etenkin ku sitä yöllä useemmankin kerran töniskelee, siinä ku on vähän tota äänivikaa öisin... Ku ei oo mikään pieni ukko tönittäväks. Vähemmästäkin hikeentyy.
Että mää voin kyllä suositella noita koiria, palkkaus on edullinen ja työteho hyvä. Hintatasoissa löytyy vaihtoehtoja kaikille, ja malleja on muutenkin ihan joka lähtöön. Väreissä löytyy ja kokoja xxässästä xxxällään.