Katkera kun kumppani ei lähde mihinkään telkkarin ja sohvan edestä, haluaisin niin vaikka Lappiin eikä ole yhtåän ystävääkään jonka kanssa lähteä :((
:(((((
Juu juu yksin juu matkaan. En halua yksin Lappiin.
Katselen vaan surullisena parien somepäivityksiä reissuista
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö sinä asioita mitä miehesi haluaisi tehdä vai valitatko katkerana kuinka mies ei halua tehdä sinun haluamia asioita?
Eiköhän jokainen tee tarpeeksi jo tuota sohvalla telkun edessä istumista? En usko, että ap:n tarvitsee istua enää yhtään enempää siinä miehen vieressä katsomassa telkku. Siis juuri sitä mitä mies haluaa tehdä.
Siinä on varmaan istuttu tunteja, viikkoja, kuukausia, ehkä jopa vuosia. Nyt olisi kyllä miehen aika välillä tehdä mitä ap haluaa. Ei ap:n mitä mies haluaa.
Jos nainen ei halua tehdä mitään miehen haluamia asioita niin mitä muuta siinä voi tehdä kuin katsoa tv:tä? Jännä tuo naisten tapa että kehtaa kitistä kuinka mies ei tee asioita mitä nainen haluaisi tehdä mutta samaan aikaan itse ei kuitenkaan suostu miehen haluamiin asioihin
Sitten pitää vaan mennä yksin. Niitä on kaikenlaisia ryhmämatkoja, menet bussimatkalle mukaan ellei itse halua ajaa. Kyllä siellä ihmisiä tapaa ja hiihtelyssä ja laskettelumäessä ei kaveria tarvita.
Itse lähdin Santiago de Compostelan vaellukselle vaan netissä kerätyssä ryhmässä, ilmoittauduin mukaan. Itse jokainen hommasi lennot ja lentokentällä tavattiin ekaa kertaa. Oli ihan kiva reissu kun kaikki oli saman mielisiä.
Mä en myöskään halua matkustaa yksin. Mutta kyllä muualtakin löytyy ihania paikkoja kuin lapista. Itse teen yksin päiväretkiä eri kohteisiin, Suomesta löytyy valtavasti hienoja kävelyreittejä ja hiihtomaastoja.
Netistä katson paikan mikä on max 2 tunnin ajomatkan päässä. Hyvin ehtii kun aamulla lähtee ja illalla ajaa kotiin. Illalla voi sitten mennä väsyneenä miehen viereen sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on kun naitte niitä kelvottomia miehiä, jotka ei edes osaa huomioida sinun tarpeitasi ja halujasi. Täällä taas olisi ihan päinvastainen hyvin huomiokykyinen mies, joka mielellään matkustelisi mutta ei oo suominaiset osannut arvostaa minuakaan...
Et ilmeisesti ole käynyt Lapissa keväällä? Siellä on liikkeellä paljon huomiota vailla olevaa porukkaa. Itse kierrän kaukaa.
Eiköhän jokainen tee tarpeeksi jo tuota sohvalla telkun edessä istumista? En usko, että ap:n tarvitsee istua enää yhtään enempää siinä miehen vieressä katsomassa telkku. Siis juuri sitä mitä mies haluaa tehdä.
Siinä on varmaan istuttu tunteja, viikkoja, kuukausia, ehkä jopa vuosia. Nyt olisi kyllä miehen aika välillä tehdä mitä ap haluaa. Ei ap:n mitä mies haluaa.