Minulla on nyt pieni problem
Minun täytyy uskaltautua tarjoamaan numeroani/jotain yhteystietojani hänelle. Tiedetty toisemme pitkään, jotain puoli vuotta, mutta ei TUNNETA.
ongelma on se, että en osaa ajatella itsestäni ulkopuolisen silmin. En tiedä miltä vaikutan muoden silmiin. Jos annan numeron itsevarmasti ja häivun paikalta, saatan antaa vaikutelman, että jakelen numeroani joka suuntaan ja olen siksi niin rento. Tai sitten voin nolata itseni vaikuttamalla liian itsevarmalta ja sitten jos olenkin tulkinnut kaiken ihan väärin. Sitten hän tietää, mitä olen ajatellut hänestä puoli vuotta ja ego kasvaa kohisten.
Kommentit (65)
Mulle tuli varmaan aivoverenvuoto, vaikutat niin vajaalta. Jos mies on ollut sinulle kiva puoli vuotta, ettekä ole siitä päätyneet edes kavereiksi, luulen ettei häntä kiinnosta. Anteeksi että haukuin mutta en osannut kohteliaammin sanoa
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:50"]Ei kaverisuhteita aloiteta niin että annetaan oma puhelinnumero lapulla ja kävellään pois. Eikä kyllä mitään muitakaan suhteita.
[/quote]
Eiköhän tapoja ole monenlaisia :)
[/quote]
Katsos kun toinen vaihtoehto on antaa ajan kulua loppuun ja pysyä hiljaa ja kärsiä seuraamukset. Minä en sattumoisin tiedä tyypin aikatauluja, monestiko tulemme vielä tapaamaan ennen lähtöäni jne. Voi olla että tyyppi esim. sairastuu emmekä tapaa moneen viikkoon. Sitten hän saattaa olla vaikka viikon lomalla. Tai lähteä itsekin uusiin maisemiin. Siinä vaiheessa todella toivon, että olisin antanut sen numerolapun. Ettekä te kyllä saa minua lannistumaan vaikka kuinka yritätte :) Vihamieliset kommenttinne kertovat tarpeeksi omista tekemättömistä asioistanne ja kuinka ne ovat vaikuttaneet teihin. Tuntuu varmaan pahalta huomata, että toisilla on munaa toimia...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:12"]Mulle tuli varmaan aivoverenvuoto, vaikutat niin vajaalta. Jos mies on ollut sinulle kiva puoli vuotta, ettekä ole siitä päätyneet edes kavereiksi, luulen ettei häntä kiinnosta. Anteeksi että haukuin mutta en osannut kohteliaammin sanoa
[/quote]
:)
Onneksi miehet ovat luonnostaan itsevarmoja ja tekevät AINA aloitteen, oli tilanne mikä tahansa. Miehethän ovat ohjelmoituja koneita.. :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:50"]Ei kaverisuhteita aloiteta niin että annetaan oma puhelinnumero lapulla ja kävellään pois. Eikä kyllä mitään muitakaan suhteita.
[/quote]
Eiköhän tapoja ole monenlaisia :)