Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nyt pieni problem

Vierailija
04.08.2015 |

Minun täytyy uskaltautua tarjoamaan numeroani/jotain yhteystietojani hänelle. Tiedetty toisemme pitkään, jotain puoli vuotta, mutta ei TUNNETA.

ongelma on se, että en osaa ajatella itsestäni ulkopuolisen silmin. En tiedä miltä vaikutan muoden silmiin. Jos annan numeron itsevarmasti ja häivun paikalta, saatan antaa vaikutelman, että jakelen numeroani joka suuntaan ja olen siksi niin rento. Tai sitten voin nolata itseni vaikuttamalla liian itsevarmalta ja sitten jos olenkin tulkinnut kaiken ihan väärin. Sitten hän tietää, mitä olen ajatellut hänestä puoli vuotta ja ego kasvaa kohisten.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:37"]Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä! En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi. [/quote] Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Ja nyt koska kohta lähden veks täältä niin aion tehdä viimeisen tekoni ja antaa yhteystietoni suoraan. Vaikka pelkään nolaavani itseni. En tietenkään kerro tunteistani XD Haluan vain olla niin rennon tyypin kanssa tekemisissä, toivottavasti myös hän...

[/quote]Taitaa olla vanhempi miesopettaja? Ja sinä olet nuori neiti.
[/quote]

Mikä vitun opettaja? :D

Vierailija
42/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ajatustasi, ehdottomasti yhteystiedot jakoon! Maailmassa törmää liian harvoin hyviin tyyppeihin! Hyvä, että oot päättäväinen etkä lannistu meidän kamalista kommenteista.

Ja anteeksi, oon ihan varma että luin kyseessä olevan aLkkari, ja sehän yhdisty mulla välilttömästi pikkareihin. Aikkari oli mulle ihan vieras sana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:38"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:37"]Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä! En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi. [/quote] Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Ja nyt koska kohta lähden veks täältä niin aion tehdä viimeisen tekoni ja antaa yhteystietoni suoraan. Vaikka pelkään nolaavani itseni. En tietenkään kerro tunteistani XD Haluan vain olla niin rennon tyypin kanssa tekemisissä, toivottavasti myös hän... [/quote]Taitaa olla vanhempi miesopettaja? Ja sinä olet nuori neiti. [/quote] Mikä vitun opettaja? :D

[/quote]https://fi.wikipedia.org/wiki/Opettaja

Vierailija
44/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:48"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:45"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:38"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:37"]Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä! En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi. [/quote] Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Ja nyt koska kohta lähden veks täältä niin aion tehdä viimeisen tekoni ja antaa yhteystietoni suoraan. Vaikka pelkään nolaavani itseni. En tietenkään kerro tunteistani XD Haluan vain olla niin rennon tyypin kanssa tekemisissä, toivottavasti myös hän... [/quote]Taitaa olla vanhempi miesopettaja? Ja sinä olet nuori neiti. [/quote] Mikä vitun opettaja? :D

[/quote]

Ehe ehe oletpa nokkela. En ole puhunut missään vaiheessa mistään KOULUN miehestä. ei liity kouluun kyllä millään tavalla.

Vierailija
45/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:48"]Kannatan ajatustasi, ehdottomasti yhteystiedot jakoon! Maailmassa törmää liian harvoin hyviin tyyppeihin! Hyvä, että oot päättäväinen etkä lannistu meidän kamalista kommenteista.

Ja anteeksi, oon ihan varma että luin kyseessä olevan aLkkari, ja sehän yhdisty mulla välilttömästi pikkareihin. Aikkari oli mulle ihan vieras sana :D
[/quote]

Kirjoitinkin alkkari, koska luin väärin XD en tietenkään lannistu, olenhan ennenkin tehnyt rohkeita tekoja.. Kerroin toisessa ketjussa että aikoinaan otin yhteyttä vanhaan tuttavamieheen vuosien takaa, ja päädyimme melkein parisuhteeseen :) Toki pelkään, että tyyppiä ei kiinnosta mikään tutustuminen ;(

Vierailija
46/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:49"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:48"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:46"]

[/quote]

Ehe ehe oletpa nokkela. En ole puhunut missään vaiheessa mistään KOULUN miehestä. ei liity kouluun kyllä millään tavalla.
[/quote]

Ja tyyppi on arviolta 30-vuotias, joten en ole ihan noihin vanhoihin ukkoihin päin. Toki hän voi olla paljon nuorempikin mutta vanhemman näköinen. Arvioisin silti iäksi noin 30.

Vierailija
47/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/

Vierailija
48/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/
[/quote]

Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa.

Vierailija
49/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa.

[/quote]

Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste.

Vierailija
50/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa.

[/quote]

Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste.
[/quote]

Minulle on :) Sinulla on omituinen suhtautuminen asiaan... Annoit jonkun tyypin olla ja kadut asiaa? Harmi... Minä aion toimia.

Vierailija
51/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa. [/quote] Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste. [/quote] Minulle on :) Sinulla on omituinen suhtautuminen asiaan... Annoit jonkun tyypin olla ja kadut asiaa? Harmi... Minä aion toimia.

[/quote]

Et ajattele selkeästi.

Vierailija
52/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa. [/quote] Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste. [/quote] Minulle on :) Sinulla on omituinen suhtautuminen asiaan... Annoit jonkun tyypin olla ja kadut asiaa? Harmi... Minä aion toimia.

[/quote]

Et ajattele selkeästi.
[/quote]

:D Mikä ongelmasi on, oikeasti? Jos olen törmäillyt puoli vuotta hauskaan mieheen joka hymyilee minulle ja vitsailee, niin mitä pahaa on siinä että haluan ottaa selvää josko hän haluaisi vaikka tutustua minuun. Olet ihmeellisen katkera.

Vierailija
53/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:27"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa. [/quote] Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste. [/quote] Minulle on :) Sinulla on omituinen suhtautuminen asiaan... Annoit jonkun tyypin olla ja kadut asiaa? Harmi... Minä aion toimia. [/quote] Et ajattele selkeästi. [/quote] :D Mikä ongelmasi on, oikeasti? Jos olen törmäillyt puoli vuotta hauskaan mieheen joka hymyilee minulle ja vitsailee, niin mitä pahaa on siinä että haluan ottaa selvää josko hän haluaisi vaikka tutustua minuun. Olet ihmeellisen katkera.

[/quote]

Älä tee sitä.

Vierailija
54/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:42"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:27"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 05:24"] [quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:53"]Kyllä on akat aika sekaisin jos noilla kriteereillä jakelee ties mitä. Mutku se on hyvännäköinen ja rento vaikken tiedä sen nimeä, jessus sentään! Toista se oli silloin kun minä olin nuori :/ [/quote] Jakelee ties mitä? :D no voin minä pildeäkin jakaa sellaiselle namulle, mutta ensisijaisesti haluaisin vain olla hänen seurassaan :) Kuitenkin puolisen vuotta tässä oltu tekemisissä ja kohta vaihdan maisemaa. [/quote] Ihan oikeasti, kerron nyt salaisuuden: se mies ei ole mitenkään ainutlaatuinen. Piste. [/quote] Minulle on :) Sinulla on omituinen suhtautuminen asiaan... Annoit jonkun tyypin olla ja kadut asiaa? Harmi... Minä aion toimia. [/quote] Et ajattele selkeästi. [/quote] :D Mikä ongelmasi on, oikeasti? Jos olen törmäillyt puoli vuotta hauskaan mieheen joka hymyilee minulle ja vitsailee, niin mitä pahaa on siinä että haluan ottaa selvää josko hän haluaisi vaikka tutustua minuun. Olet ihmeellisen katkera.

[/quote]

Älä tee sitä.
[/quote]

:D

Vierailija
55/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee yhtään mitään. Et ole tarpeeksi kypsä suhteeseen. Problem solved.

Vierailija
56/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 06:38"]Älä tee yhtään mitään. Et ole tarpeeksi kypsä suhteeseen. Problem solved.
[/quote]

Arvostan mielipidettäsi, mutta ensisijaisena tavoitteenani tuntemattoman kanssa on kaveruus, ei parisuhde, vaikka hän onkin oikein miellyttävän oloinen sisäisesti ja ulkoisesti :) ja aion myös tehdä mitään, hyvinkin pian :)

Vierailija
57/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky?

Vierailija
58/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 07:13"]Tyrkky?
[/quote]

Ihan miten sen haluaa ottaa :) Molemminpuolistahan tämä on ollut, joten en nyt varsinaisesti tunne itseäni tyrkyksi. Mutta arvostan mielipiteitänne:)

Vierailija
59/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaverisuhteita aloiteta niin että annetaan oma puhelinnumero lapulla ja kävellään pois. Eikä kyllä mitään muitakaan suhteita.

Vierailija
60/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mies vai nainen? Niin jos nainen, niin meet sen ukon luo ja tokaset "haluaako horo numeroni?" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän