Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nyt pieni problem

Vierailija
04.08.2015 |

Minun täytyy uskaltautua tarjoamaan numeroani/jotain yhteystietojani hänelle. Tiedetty toisemme pitkään, jotain puoli vuotta, mutta ei TUNNETA.

ongelma on se, että en osaa ajatella itsestäni ulkopuolisen silmin. En tiedä miltä vaikutan muoden silmiin. Jos annan numeron itsevarmasti ja häivun paikalta, saatan antaa vaikutelman, että jakelen numeroani joka suuntaan ja olen siksi niin rento. Tai sitten voin nolata itseni vaikuttamalla liian itsevarmalta ja sitten jos olenkin tulkinnut kaiken ihan väärin. Sitten hän tietää, mitä olen ajatellut hänestä puoli vuotta ja ego kasvaa kohisten.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:56"]Mitäpä jos vaan heittäytyisit hänen vietäväkseen? [/quote] Mitä se tarkoittaa? XD

[/quote]

Prepaid.
[/quote]

Ööö?

Vierailija
22/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:09"]Voi jeesus sulla on kyllä vaikeeta. Kauanko tätä vehtaamista nyt on jo ollu.. kohta ette enää näe ja ette kuule toisistanne ku käytät tän ajan vaan typerään vehtaamiseen mitä tekis. Lähetä ny vaikka siä FB:s viesti ja kysy jotaki asiaa, vaikka töihin liittyvää. Toimi ny. Ei mitää numero lapulla ja sit häipyminen. Se on noloa
[/quote]

Mitä noloa jos kävelen ihan coolisti pois? Enkä kikatellen XD sitä paitsi olen jo tehnyt asian eteen pari juttua mutta viimeinen silaus on edessä. Eipä ole ihan arkipäiväinen asia, jos on ollut kiinnostumut näin pitkään ja yhtäkkiä on pakko toimia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:09"]Voi jeesus sulla on kyllä vaikeeta. Kauanko tätä vehtaamista nyt on jo ollu.. kohta ette enää näe ja ette kuule toisistanne ku käytät tän ajan vaan typerään vehtaamiseen mitä tekis. Lähetä ny vaikka siä FB:s viesti ja kysy jotaki asiaa, vaikka töihin liittyvää. Toimi ny. Ei mitää numero lapulla ja sit häipyminen. Se on noloa
[/quote]

Mitä noloa jos kävelen ihan coolisti pois? Enkä kikatellen XD sitä paitsi olen jo tehnyt asian eteen pari juttua mutta viimeinen silaus on edessä. Eipä ole ihan arkipäiväinen asia, jos on ollut kiinnostumut näin pitkään ja yhtäkkiä on pakko toimia ;)
[/quote]

Sä oot joko vitun vajaa tai joku 15v. En tiedä kumpi. En jaksa neuvoa noin lapsellista ihmistä. Onnea vaan jatkoon

Vierailija
24/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:09"]Voi jeesus sulla on kyllä vaikeeta. Kauanko tätä vehtaamista nyt on jo ollu.. kohta ette enää näe ja ette kuule toisistanne ku käytät tän ajan vaan typerään vehtaamiseen mitä tekis. Lähetä ny vaikka siä FB:s viesti ja kysy jotaki asiaa, vaikka töihin liittyvää. Toimi ny. Ei mitää numero lapulla ja sit häipyminen. Se on noloa
[/quote]

[/quote]

Sä oot joko vitun vajaa tai joku 15v. En tiedä kumpi. En jaksa neuvoa noin lapsellista ihmistä. Onnea vaan jatkoon
[/quote]
XD

Vierailija
25/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:18"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:09"]Voi jeesus sulla on kyllä vaikeeta. Kauanko tätä vehtaamista nyt on jo ollu.. kohta ette enää näe ja ette kuule toisistanne ku käytät tän ajan vaan typerään vehtaamiseen mitä tekis. Lähetä ny vaikka siä FB:s viesti ja kysy jotaki asiaa, vaikka töihin liittyvää. Toimi ny. Ei mitää numero lapulla ja sit häipyminen. Se on noloa
[/quote]

[/quote]

[/quote]
XD
[/quote]

Kuten sanoin, _olen jo tehnyt_ asioita. Nyt on enää viimeisen silauksen vuoro.

Vierailija
26/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:49"]Humyilet söpösti ja näytät ujolta kun annat numeroa, ei ole vaikeaa [/quote] Onpas xd Minua yököttää ajatus siitä että hän saisi tietää minun himoinneen häntä puoli vuotta XD Haluan olla vaikeasti tulkittava.

[/quote]Tän osaat. En tajua tästä ketjusta yhtään mitään, enkä etenkään sun sepostuksistas.

Haluat siis ottaa yhteyttä mieheen, johon oot ollu vähän aikaa ihastunut? Ja luvassa ois korkeintaan parin yön juttu, koska mies lähössä jonnekin toiselle planeetalle viikon päästä? Mutta et sitten kuitenkaan haluu ottaa yhteyttä, ettet antais itestäs kevytkenkästä kuvaa? Mut haluut kuitenkin ottaa yhteyttä? Mut et haluu ottaa yhteyttä?

Sun kannattaa varmaan: ottaa yhteyttä, jos haluut olla yhteydessä mieheen. Jos et, ei kannata ottaa yhteyttä.

Vierailija
27/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB on hyvä keino lähestyä, ei tarvi mitään puhelinumeroita annella enää nykyään. Eikä tarvi myöskään käyttää tekosyynä sitä ettei voi lähestyä kun ei ole puhelinumeroa.

Vierailija
28/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:32"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:49"]Humyilet söpösti ja näytät ujolta kun annat numeroa, ei ole vaikeaa [/quote] Onpas xd Minua yököttää ajatus siitä että hän saisi tietää minun himoinneen häntä puoli vuotta XD Haluan olla vaikeasti tulkittava.

[/quote]Tän osaat. En tajua tästä ketjusta yhtään mitään, enkä etenkään sun sepostuksistas.

Haluat siis ottaa yhteyttä mieheen, johon oot ollu vähän aikaa ihastunut? Ja luvassa ois korkeintaan parin yön juttu, koska mies lähössä jonnekin toiselle planeetalle viikon päästä? Mutta et sitten kuitenkaan haluu ottaa yhteyttä, ettet antais itestäs kevytkenkästä kuvaa? Mut haluut kuitenkin ottaa yhteyttä? Mut et haluu ottaa yhteyttä?

Sun kannattaa varmaan: ottaa yhteyttä, jos haluut olla yhteydessä mieheen. Jos et, ei kannata ottaa yhteyttä.
[/quote]

XD MINÄ vaihdan maisemaa kohta. Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Muuten ihan hyvä öö...yritys...

Vierailija
29/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:33"]FB on hyvä keino lähestyä, ei tarvi mitään puhelinumeroita annella enää nykyään. Eikä tarvi myöskään käyttää tekosyynä sitä ettei voi lähestyä kun ei ole puhelinumeroa.
[/quote]

Niin mutta kun tyyppi ei tiedä että tiedän nimensä. Ei hän ole koskaan kertonut sitä. Mutta tiedän sen silti koska olin ovela.

Vierailija
30/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:55"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 03:32"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:50"]

[/quote]

XD MINÄ vaihdan maisemaa kohta. Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Muuten ihan hyvä öö...yritys...
[/quote]

Ja puhuin muutamasta viikosta, en yhdestä.

Vierailija
31/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuispa koulujen kesälomat jo.

Vierailija
32/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:10"]Loppuispa koulujen kesälomat jo.
[/quote]

Onhan se loppunutkin. Aikuiskoulutukseni jatkuu pian :) ap

Vierailija
33/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pieni.

Vierailija
34/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:10"]Loppuispa koulujen kesälomat jo. [/quote] Onhan se loppunutkin. Aikuiskoulutukseni jatkuu pian :) ap

[/quote]Et siis päässyt normaaleista kouluista läpi ja nyt joudut aikkarissa opiskelemaan ekaa ammattia?

Vierailija
35/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:10"]Loppuispa koulujen kesälomat jo. [/quote] Onhan se loppunutkin. Aikuiskoulutukseni jatkuu pian :) ap

[/quote]Et siis päässyt normaaleista kouluista läpi ja nyt joudut aikkarissa opiskelemaan ekaa ammattia?
[/quote]

Olen päässyt läpi "normaaleista" kouluista, joihin "slkkarikin" lukeutuu :)

Vierailija
36/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:30"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:13"]

[/quote]

Olen päässyt läpi "normaaleista" kouluista, joihin "slkkarikin" lukeutuu :)
[/quote]

"Alkkarikin"*

Vierailija
37/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä!

En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi.

Vierailija
38/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikkari", ei alkkari XD väsyttää. Tulen sitten myöhemmin kertomaan teille kateellisille vittuilijoille homman etenemisestä :) Kummallista porukkaa, kun kaikesta täytyy saada aukoa turpaa... Heh.

Vierailija
39/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:37"]Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä!

En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi.
[/quote]

Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Ja nyt koska kohta lähden veks täältä niin aion tehdä viimeisen tekoni ja antaa yhteystietoni suoraan. Vaikka pelkään nolaavani itseni. En tietenkään kerro tunteistani XD Haluan vain olla niin rennon tyypin kanssa tekemisissä, toivottavasti myös hän...

Vierailija
40/65 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 04:37"]Opiskelet alushousuissa ja haluat kertoa jollekin ihastuksellesi, että olet ihastunut, muttet halua paljastaa, että olet ollut jo pidempään ihastunut? Kannattaa kertoa suoraan, että olet kiinnostunut tutustumaan paremmin, muttei kannattane kertoa ainakaan heti alkuun, että olet ollut jo pidemmän aikaa ihastunut, ettei toinen pelästy. Onnea rakkaustarinaan, söpöä! En kyllä oo vieläkään ihan varma, että tajusinko tilannettasi, hieman sekavaa on tää kerrontasi. [/quote] Meillä on ollut flirttailua puolisen vuotta. Ja nyt koska kohta lähden veks täältä niin aion tehdä viimeisen tekoni ja antaa yhteystietoni suoraan. Vaikka pelkään nolaavani itseni. En tietenkään kerro tunteistani XD Haluan vain olla niin rennon tyypin kanssa tekemisissä, toivottavasti myös hän...

[/quote]Taitaa olla vanhempi miesopettaja? Ja sinä olet nuori neiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän