Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen; Miksi matchaat tinderissä, mutta et vastaa mihinkään viesteihin mitään?

Vierailija
06.03.2022 |

Mitä järkeä tuossa on?

M34

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta nettideiteissä saatoin joskus laittaa flirtin miehelle, joka ei oikeasti ollut ihan sitä, mitä haen, mutta tyhjää parempi. Sitten, kun hän flirttasi takaisin tai laittoi viestin, niin tuli vaan sellainen tunne, että ei jaksa. Toinen syy, miksi viestittely ei minun puoleltani jatkunutkaan (tai edes alkanut) oli se, että miehen ensimmäinen viesti sammutti kaiken kiinnostuksen.

Vierailija
22/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä vastaan. Matchaan vain sellaisia jotka oikeasti kiinnostaa. Miehet vaan lopettaa jossain vaiheessa. Enää en siellä ole, kun löysin haluamani.

Minäkin vastasin aina. Juttu loppui kuitenkin miehen puolelta jossain vaiheessa tai vastaaminen kestää vaikka ollaan online. Siispä poistoon,en ole mikään varamatch.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jonossa. Jos kukaan parempi mies ei mätsää, niin saatat joskus saada viestiä.

Vierailija
24/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää miten erilainen kokemus Tinder on naisille ja miehille. Itse saan useita matcheja päivässä ja monesti viikonloppuisin tulee useita jopa yli kymmennen eri miehen aloittamaa keskustelua. Ei ole mitenkään mahdollista että ehtisin vastaamaan kaikille, on vaan pakko valita se profiilin perusteella itselleen kiinnostavin tai ehkä pari kiinnostavaa. Itse en oikein osaa säätää monen kanssa yhtäaikaa eli katson yhden kanssa mihin homma etenee vai eteneekö mihinkään ennen kuin alan viestitellä seuraavan kanssa.

Ärsyttää myös miehet jotka kuvittelee, ettei naisilla olisi muuta tekemistä kuin kaikki päivät ja illat viestitellä Tinderissä. Minulla on työ, harrastuksia ja ystäviä enkä todellakaan elä elämääni pelkästään Tinderissä. Joskus voi mennä useampi päivä etten ehdi Tinderiin ollenkaan koska elän elämääni. 

Vierailija
25/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus naisten hypergamiaa.

Odottavat jos se kympin mies vastaisi naiselle.

Tämä. Todennäköisesti naisella on satoja tai tuhansia matcheja ja nainen on kiinnostunut juttelusta vain yhdella tai kahdelle top0,1% miehen kanssa.

En voi tietenkään vastata kaikkien naisten puolesta, mutta sanoisin, että naiset ei todellakaan pidä profiilissaan satoja tai tuhansia mätsejä. Tuo mätsien keräily on miesten juttu. Useimmat naiset eivät halua lukuisia mätsejä, vaan yhden seurustelukumppanin. Roikkuminen toisen mätsilistassa lähinnä ahdistaa.

Itselleni tuli mätsi lähes jokaisesta miehestä, josta itse tykkäsin. Näin ollen valkkasin hyvin tarkkaan profiilit, joista tykkäsin. Aloitin itsekin keskusteluja todella kiinnostavien kanssa. Pääasiassa vastasin aina, mutta en välttämättä käyttänyt tinderiä joka päivä, ja kun on muutakin elämää, niin en välttämättä muutenkaan katsonut, että minun tarvitsisi heti olla saatavilla täysin tuntemattomalle miehelle. Useankin kerran kävi niin, että avasin tinderin vastatakseni jollekin, ja huomasin, että mies oli jo poistanut minut, vaikka hänen viimeisin viestinsä olisi ollut esim. tapaamisehdotus (eli mies oli kiinnostunut, mutta ihme hätähousuja).

Poistin kaikki mätsit, joiden kanssa ei tullut hyvää keskustelua n. kahteen viikkoon. Pidin mätsieni määrän sellaisessa max. 20:ssä (eli ne 20 mielenkiintoisinta) ja sekin oli liikaa. Jos muihin verrattuna joku ei vaikuttanut enää kiinnostavalta, en välttämättä vastannut, vaan poistin. Eli saattoi joskus mennä ekasta seulasta läpi, mutta sitten tulikin muita kiinnostavampia, ja ko. mies hävisi vertailussa.

Työlästä ja rasittavaahan tuo tinderöinti on. Nyt edellinen tinderistä löytynyt suhde on päättynyt, ja pitäisi kai ladata tinder taas. Ei huvittaisi yhtään, mutta kun ei oikeassa elämässäkään oikein kohtaa ihmisiä siten, että tietäisi heidän olevan sinkkuja (työyhteisöni on naisvaltainen jne.).

Vierailija
26/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hypergamiaan tulee, niin naiset ovat ymmärtääkseni keskimäärin enemmän kouluttautuneita kuin miehet (koulutus nostaa tasoa), ja naiset myös panostavat itseensä paljon enemmän kuin miehet (miettivät pukeutumistaan, huolitellut hiukset, siistivät karvansa jne.). Nainen haluaa toki itsensä tasoisen miehen ja tältä pohjalta keskimääräinen nainen ansaitsee keskimääräistä miestä paremman miehen.

Mikään ei estä miestäkin kouluttautumasta ja huolehtimasta itsestään, siisteydestään ja tyylikkyydestään.

Vierailija
27/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään velvollisuutta vastata jollekin tuntemattomalle.

Vierailija
28/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaltaisellesi hyypiölle ei kannata antaa mitään signaaleja missää,koska te takerrutte, alatte vttuilemaan, jopa uhkailette- siksi. Kuvasta ei voi päätellä onko hyypiö vai.

Vierailija
29/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään velvollisuutta vastata jollekin tuntemattomalle.

Tämä

Vierailija
30/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet itse ulisette täällä, kun rumat , lihavat naiset teistä Tinderissä tykkäävät?

Vierailija
31/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Todennäköisesti naisella on satoja tai tuhansia matcheja ja nainen on kiinnostunut juttelusta vain yhdella tai kahdelle top0,1% miehen kanssa.

So? Oma vika, ettet ole kiinnostava.

Vierailija
32/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa monta moi mitä kuuluu -viestiä ei niihin kaikkiin ole kiinnostusta vastata

Vierailija
33/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 14 matchia, joista 7 on alkanut jutella, kaksi tänään.

Eka aloitus kuului näin: Moikka! Miten on viikonloppu mennyt? Huomasin, että sulla on kuvia Karibialta. Olin siellä itsekin viime vuonna, tarkemmin X:ssä. Upea paikka!

Ja toinen näin: moi mitä kuuluu

Arvatkaa kummalle vastasin?

Vierailija
34/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet etteivät he vastaa "mihinkään mitään"? Eiköhän kyse ole vain siitä, etteivät vastaa SINULLE. Silloin itsereflektioon kykenevä ihminen miettisi "mikähän minun viesteissäni on vikana", eikä syyttäisi vastaanottajaa. Se, että sinä et tähän kykene, kertoo paljon persoonastasi, joka taas todennäköisesti korreloi niiden syiden kanssa miksi sinulle ei vastata.

No ei nyt ihan näinkään. Miehet ovat kyllä kokeilleet chadfishingiä jo vuosia sitten ja nähneet, että ulkonäkö ratkaisee. Se, että miehiä käsketään etsimään suurennuslasilla vikoja teksteistään on kaasuvalotusta ja johtaa lamaantumiseen, kun mies lopulta alkaa ajatella, että hän on tylsä, vanha creepy-pervo sanoessaan täysin normaaleja asioita eli mikään ei ole hyvä hänen sanomanaan ja hänen pitäisi vain jatkaa vikojen kaivelua luonteestaan, vaikka oikeasti syy on hiusrajassa, pituudessa ja kasvojen luustossa. 

Vierailija
35/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet etteivät he vastaa "mihinkään mitään"? Eiköhän kyse ole vain siitä, etteivät vastaa SINULLE. Silloin itsereflektioon kykenevä ihminen miettisi "mikähän minun viesteissäni on vikana", eikä syyttäisi vastaanottajaa. Se, että sinä et tähän kykene, kertoo paljon persoonastasi, joka taas todennäköisesti korreloi niiden syiden kanssa miksi sinulle ei vastata.

No ei nyt ihan näinkään. Miehet ovat kyllä kokeilleet chadfishingiä jo vuosia sitten ja nähneet, että ulkonäkö ratkaisee. Se, että miehiä käsketään etsimään suurennuslasilla vikoja teksteistään on kaasuvalotusta ja johtaa lamaantumiseen, kun mies lopulta alkaa ajatella, että hän on tylsä, vanha creepy-pervo sanoessaan täysin normaaleja asioita eli mikään ei ole hyvä hänen sanomanaan ja hänen pitäisi vain jatkaa vikojen kaivelua luonteestaan, vaikka oikeasti syy on hiusrajassa, pituudessa ja kasvojen luustossa. 

So? Millä perusteella miehet valitsee naiset Tinderissä. Ulkonäön. Milsi tämä ei ole sallittua naisille?

Vierailija
36/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmisen ulkonäön perusteella ei voi oikein sanoa vielä mitään siitä et kiinnostaako, mut jo ekat viestit saattaa paljastaa että ei kiinnosta.

Typerä nainen

Typerä nainen kun ei kiinnostu miehestä pelkästään ulkonäön perusteella? 🤔

Vierailija
37/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En katso tiliäni joka päivä. Välillä joku tyyppi laittaa sinä aikana 10 viestiä, joista osa on "mikset vastaa" tai "moi". Ahdistaa tuollainen pommitus, joten poistan matcheistä.

Jos mulle ei vastata tyyliin edes saman päivänä, niin poistan matchin.

Ei mua kiinnosta kirjoitella näille "en käy täällä ku kerran viikossa"- tyypeille.

Miksi sitten olet sovelluksessa jos ei kiinnosta?

Ehkä joillakuilla on muutakin elämää kuin seuranhaku? Esimerkiksi töitä, harrastuksia, lapsia yms?

Vierailija
38/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on jo matchannut miehen kanssa mutta ei vastaa viestiin, ei syy ole miehen ulkonäössä vaan viestin sisällössä. Muutenhan nainen olisi laittanut ko tyypin vasemmalle... Et taida edes tietää miten tinder toimii - jos toisen hiusraja / pituus / kasvojen luusto (?!) ei miellytä, ei silloin pääse viestiäkään lähettämään. Eivät naiset matchaa kaikkien kanssa niinkuin miehet, vaan kyllä ne kuvat ja profiili katsotaan tarkkaan läpi.

Vierailija
39/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuli 20 muutakin uutta Matchia ja viestiä juuri. Valikoin kenelle niistä jaksan vastata.

Vierailija
40/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun te kerran tiedätte, että ulkonäkö ratkaisee, niin miksi tämä jatkuva valitus? Eikö se silloin ole vastaus siihen, miksi naiset eivät matchaa, miksi naiset eivät juttele, miksi naiset eivät halua tutustua? Miksi sitä pitää kysyä aina uudestaan ja uudestaan, miksi naiset eivät kiinnostu, vaikka teillä on jo vastaus?