Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen; Miksi matchaat tinderissä, mutta et vastaa mihinkään viesteihin mitään?

Vierailija
06.03.2022 |

Mitä järkeä tuossa on?

M34

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleistä naisten keskuudessa.

Vierailija
2/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, mutta sen verran tiedän, että sovelluksen algoritmi arvostaa käyttäjän aktiivisuutta ja aktiivisuus nostaa käyttäjän ns. tasoa, ja kun on saavuttanut korkean tason, sovellus näyttää silloin parempia ehdokkaita, joten siksi käyttäjälle on eduksi matchata ihmisiä, joista ei todellisuudessa edes ole kiinnostunut. Syyttäkää siis Tinderiä, älkää naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus naisten hypergamiaa.

Odottavat jos se kympin mies vastaisi naiselle.

Vierailija
4/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmisen ulkonäön perusteella ei voi oikein sanoa vielä mitään siitä et kiinnostaako, mut jo ekat viestit saattaa paljastaa että ei kiinnosta.

Vierailija
5/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Todennäköisesti naisella on satoja tai tuhansia matcheja ja nainen on kiinnostunut juttelusta vain yhdella tai kahdelle top0,1% miehen kanssa.

Vierailija
6/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama asia kun miksi naiset eivät tee aloitteita miehiä kohtaan, eivät kestä pettymistä tai torjumiseksi tulemista niin aloitteet vaaditaan miesten hommaksi. Käyhän se itsetunnon päälle huomata että ei olekkaan paras kaikista vaikka itse on niin päättänyt

Vierailija
7/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso tiliäni joka päivä. Välillä joku tyyppi laittaa sinä aikana 10 viestiä, joista osa on "mikset vastaa" tai "moi". Ahdistaa tuollainen pommitus, joten poistan matcheistä.

Vierailija
8/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luulet etteivät he vastaa "mihinkään mitään"? Eiköhän kyse ole vain siitä, etteivät vastaa SINULLE. Silloin itsereflektioon kykenevä ihminen miettisi "mikähän minun viesteissäni on vikana", eikä syyttäisi vastaanottajaa. Se, että sinä et tähän kykene, kertoo paljon persoonastasi, joka taas todennäköisesti korreloi niiden syiden kanssa miksi sinulle ei vastata.

Vierailija
9/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä uliset? Laita itsellesi aikaraja, jonka jälkeen jos nainen ei ole vastannut unmatchaat. Älä syyllistä muita asioista joihin voit itse vaikuttaa.

Jos jonkun aloitukset on dorkia tai tulevat ns. väärään aikaan niin en vastaa ja saatan unmatchata, en ole velkaa kenellekään mitään. Jokainen on vapaaehtoisesti Tinderissä.

Vierailija
10/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni tekee tuota, on ihan sattuman kauppaa kenelle vastaa. Jos ei juuri sillä hetkellä kiinnosta tai huvita (mistään kiireestä ei ole kyse) vastata, niin ne jää sitten vastaamatta.

Vierailija
11/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sama asia kun miksi naiset eivät tee aloitteita miehiä kohtaan, eivät kestä pettymistä tai torjumiseksi tulemista niin aloitteet vaaditaan miesten hommaksi. Käyhän se itsetunnon päälle huomata että ei olekkaan paras kaikista vaikka itse on niin päättänyt

Simppeliä, en tarvitse tehdä aloitteita koskaan , kyllä miehet todella innokkaasti niitä tekevät,  jopa silloin kun ei kyseinen tyyppi kiinnosta pätkääkään. En ole Tinderissä mutta tässä kokemusta oikeasta elämästä.

Vierailija
12/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee jollain tavalla ärsyttävä ja erikoisuutta tavoitteleva kysymys, niin jää vastaamatta.

Vierailija
13/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vastaan. Matchaan vain sellaisia jotka oikeasti kiinnostaa. Miehet vaan lopettaa jossain vaiheessa. Enää en siellä ole, kun löysin haluamani.

Vierailija
14/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä miksi olen jättänyt vastaamatta:

1) Mies pommittaa. Siis laittaa uutta viestiä ja vielä tyylillä "No mikset vastaa", ennen kuin olen ensimmäistäkään viestiä ehtinyt lukemaan.

2) Miehestä tulee viesti(e)n perusteella huonot fiilikset.

3) Liian seksuaalisia juttuja liian aikaisessa vaiheessa. Tämä on varmaan yleisin syy.

4) Mies viestittelee keskellä yötä.

Vierailija
15/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmisen ulkonäön perusteella ei voi oikein sanoa vielä mitään siitä et kiinnostaako, mut jo ekat viestit saattaa paljastaa että ei kiinnosta.

Typerä nainen

Vierailija
16/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso tiliäni joka päivä. Välillä joku tyyppi laittaa sinä aikana 10 viestiä, joista osa on "mikset vastaa" tai "moi". Ahdistaa tuollainen pommitus, joten poistan matcheistä.

Jos mulle ei vastata tyyliin edes saman päivänä, niin poistan matchin.

Ei mua kiinnosta kirjoitella näille "en käy täällä ku kerran viikossa"- tyypeille.

Miksi sitten olet sovelluksessa jos ei kiinnosta?

Vierailija
17/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan aikaani - ei ole aikomuskaan kirjoitella kenenkään kanssa. Tai voin kirjoitella, mutta en tapaa ketään. Et kai oleta, että kaikki ovat oikeasti seuraa hakemassa?

Vierailija
18/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole Tinderissä, mutta sen verran tiedän, että sovelluksen algoritmi arvostaa käyttäjän aktiivisuutta ja aktiivisuus nostaa käyttäjän ns. tasoa, ja kun on saavuttanut korkean tason, sovellus näyttää silloin parempia ehdokkaita, joten siksi käyttäjälle on eduksi matchata ihmisiä, joista ei todellisuudessa edes ole kiinnostunut. Syyttäkää siis Tinderiä, älkää naisia.

Eli siinä on siis paljonkin järkeä! Kiitti tiedosta, alan tästä lähtien matchaamaan miehiä, joille en tod aio vastata ikinä mitään.

Vierailija
19/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Todennäköisesti naisella on satoja tai tuhansia matcheja ja nainen on kiinnostunut juttelusta vain yhdella tai kahdelle top0,1% miehen kanssa.

In totta että sadat miehet laittavat yhdelle naiselle sydäntä. Se että naiset juttelevat vain harvoille, tarkoittaa sitä että metal headit juttelevat metal headeille, urheilulliset juttelevat urheilullisille, baarikärpäset juttelevat baarikärpäsille ja niin edelleen. Esimerkiksi sinusta varmasti Big Brotherin osallistuja tyttönen jolla on oranssi iho ja ankkahuulet, on top 1% naisista, kun taas minä pidän enemmän naisista joilla on älyllisiä harrastuksia.

Vierailija
20/41 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko se alkukarsinta pelkän kuvan perusteella? Eikö siinä pääse lukemaan mitään esittelytekstiä ennen kuin pyyhkäisee oikealle tai vasemmalle? Oon luullu et siellä myös jotenkin kerrotaan itsestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme