Hyvä dödö, mikä on sinusta paras merkki?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:54"]Rexona maximum Protection. Mikään normidödö ei auttanut hienhajuun mut tämä oikeasti toimii. Ja saa marketeista. Googleta kuva
[/quote]
Tämä on myös minun ehdoton suosikki! Todella tehokas, raikas olo koko päivän vaikka urheilee.
[/quote]
Eikö se voide tahmaa paidan kainaloihin ikävästi?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:56"]
Älkää käyttäkö alumiinista dödöä! Syöpä!
[/quote]
Eiköhän sitä alumiinia mene moninkertainen määrä päivässä ravinnon ja mahdollisten lääkkeiden kautta elimistöön. Että eiköhän se syöpä tule sitten kuitenkin sitä kautta jos on alumiinista tullakseen.
Garnier minerals joku tai palmolive
Apteekista saa parhaat dödöt. Bats, Absolut Torr ja Triple Dry.
Rexonan maximum Protectionille tulee täältäki ääni!
Ihan paras dödö mitä maa päällään kantaakaan! :)
Absolut torr apteekista. Ainoa mikä estää hikoilun mulla. Sitä laitankin iltaisin kaksi kertaa viikossa ja aamulla vaan suihkaus dödöä tai hajuvettä ihan vaan yleiseksi tuoksuksi.
Absolut torr. Ja en hikoile enää viikkoon.
Ennen nivean lasipullot ja nykyään rexona mineral pure.
Bats, hikoon paljon ja oon käyttäny tätä jo ylä-asteelta asti..luotto tuote
Mun mielestä paras markettidödöistä on Rexona Cotton, mutta tässä välissä oli Adidaksen lila, jonka tuoksu on kyllä mieleiseni, mutta tehosta en menisi takuuseen. Puolen tunnin hikinen bussimatka ja ajattelin että voi apua... ap
Nivean lasipullot. Halpa, ainoa dödö joka pitää muttei tuu allergisia näppyjä ja kutinaa. Luonnonkosmetiikka dödöt ei pidä mulla, vaikken hikoile mielestä paljoa :( Nivea pitää hyvin koko päivän.
Rexonan se uusi Tropical joku, ja Garnierit.
Foreverin aluumiiniton deodorantti. Maksaa n.9€ ja riittää puoli vuotta jollei pidempäänkin.