miehen reaktio raskaudesta
Sanoin miehelleni olevani raskaana ja tehtiin yhdessä r-testi joka oikeastaan olikin o-testi. Halusin todella nähdä mieheni reaktion siitä että odotan lasta. Hän on ilmaissut ettei halua lapsia ikinä, mutta itse en voi kuvitella elämää lapsettomana. Olemme naimisissa olleet jo kohta kuusi vuotta.
mieheni alkoi itkeä vaikkei hän juuri koskaan itke ja sanoi että lapsi ei tule jäämään ilman isäänsä. Nyt harmittaa etten olekkaan raskaana ja pitää valehdella joka sattuu ollemaan vaan ihan helvetin väärin.
Kommentit (27)
Äkkiä nyt vaan hankkiudut raskaaksi ja lakaset koko homman maton alle. Tai sitten ei.
Idiootti. Miehesi ansaitsee parempaa.
Aattelitko valehdellä vielä 9 kuukautta vai keksitkö keskenmeno-valheen?
Kommentoikaa mitä tässä tilanteessa voi edes tehdä...? Olin siis varma toisenlaisesta reaktiosta ja täten olisin voinut sanoa että en oikeasti olekkaan raskaana vaan halusin vaan nähdä miten mieheni olisi suhtautunut moiseen
Öööh. Mitä tähän nyt sanoisi. Hölmö ajatus sinulta mutta ymmärrän miksi teit noin (tosin en sitä miksi olette olleet jo noin kauan yhdessä kun noinkin isossa asiassa erilaiset mielipiteet). Sinuna tekisin nyt niin että menkkojen alkaessa sanoisit että tuli todella varhainen keskenmeno. Sitten voitte kenties keskustella lapsen yrittämisestä tai jos mies ei muuta mieltään niin kannattaisi erota. Lapsettomuus tahattomasti on kova hinta avioliitosta.
Teitpä mitä tahansa niin mies jättää sinut. Tuollaista pilaa ei tehdä kertomatta heti, että sorry, väärä testi. Toisaalta tuo voi johtaa siihen, että mies tosissaan miettii, että haluaa lapsen, mutta jonkun sinua luotettavamman kanssa.
Sano että testit meni vahingossa sekaisin. Samannäköisiähän ne ovat, itsekin olen tehnyt väärän testin, kun en syynännyt paketin merkintöjä riittävän tarkasti. Tehkää yhdessä oikea raskaustesti, jotta mies näkee negan. Ehkä tämä yllätys jääkin itämään miehen mieleen ja lapsi saa pian oikeasti tulla.
Tosi kurjasti kyllä teit.
Ansaitsen todella vihat. Olen vihainen itsellenikin. Mutta kiitos sinulle joka sanoit ymmärtäväsi. Teko jälkeenpäin kaduttaa todella!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:30"]Sano että testit meni vahingossa sekaisin. Samannäköisiähän ne ovat, itsekin olen tehnyt väärän testin, kun en syynännyt paketin merkintöjä riittävän tarkasti. Tehkää yhdessä oikea raskaustesti, jotta mies näkee negan. Ehkä tämä yllätys jääkin itämään miehen mieleen ja lapsi saa pian oikeasti tulla.
Tosi kurjasti kyllä teit.
[/quote]
Todella ihana idea! Taidan silti kertoa totuuden miehelleni. Hän ansaitsee tietää
Älä ota niitä spermoja perseeseen tai kurkkuun
You stupid ass bitch! Sano että se oli tuuli muna 8===D
T. Elmer
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:26"]
[/quote]
onnistuihan salkkareissa isabellakin :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:26"]
[/quote]
onnistuihan salkkareissa isabellakin :D
[/quote] joo hahha
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 1p:09"]Up
[/quote]
mikä up