Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen reaktio raskaudesta

Vierailija
03.08.2015 |

Sanoin miehelleni olevani raskaana ja tehtiin yhdessä r-testi joka oikeastaan olikin o-testi. Halusin todella nähdä mieheni reaktion siitä että odotan lasta. Hän on ilmaissut ettei halua lapsia ikinä, mutta itse en voi kuvitella elämää lapsettomana. Olemme naimisissa olleet jo kohta kuusi vuotta.
mieheni alkoi itkeä vaikkei hän juuri koskaan itke ja sanoi että lapsi ei tule jäämään ilman isäänsä. Nyt harmittaa etten olekkaan raskaana ja pitää valehdella joka sattuu ollemaan vaan ihan helvetin väärin. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, sika, hän ansaitsee parempaa.

JSSAPin kaksoissisko JSSHAP.

Vierailija
22/27 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitpä todella typerästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka peevelin vaikeaa on erota, jos on tässä asiassa puolison kanssa eri mieltä? Lapsen hankkiminen on todella iso asia! Itse erosimme mieheni kanssa 9v suhteen jälkeen rakkaina ystävinä, kun tajusimme, että mies todella haluaa lapsia, mutta minä en todellakaan. Olemme molemmat vielä nuoria, joten totesin, että niin rakkaalle ihmiselle suon kaipaamansa isyyden ilon, mutten voi itse sitä antaa. Rakkaita ystäviä olemme edelleen.

Vierailija
25/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekkihan voi käydä niinkin että ovis tikku näyttää +, vaikka olisikin raskaana

Vierailija
26/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:18"]

Kuinka peevelin vaikeaa on erota, jos on tässä asiassa puolison kanssa eri mieltä? Lapsen hankkiminen on todella iso asia! Itse erosimme mieheni kanssa 9v suhteen jälkeen rakkaina ystävinä, kun tajusimme, että mies todella haluaa lapsia, mutta minä en todellakaan. Olemme molemmat vielä nuoria, joten totesin, että niin rakkaalle ihmiselle suon kaipaamansa isyyden ilon, mutten voi itse sitä antaa. Rakkaita ystäviä olemme edelleen.

[/quote]

Miksi edes menitte naimisiin? Järjetöntä touhua

Vierailija
27/27 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä :D Sanot aprillia syö silliä juo kuravettä päälle. Sitten sanot että olet vähän sekaisin koska masentaa kun mies ei halua sun kans lapsia. Jos jättää alat pommittaa mikä mussa on vikana mikset halua mun kans lapsia??? Sopiva kosto tuollaselle pösilölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi